01 - Na dnie | Solucja AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity
Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019
01 - Na dnie
Poziom trudności: 4/5
Po ukończeniu poprzedniego wspomnienia otrzymasz zadanie spotkania z Radą. Arno zostanie wydalony z Bractwa i popadnie w alkoholizm. Po spotkaniu z Radą natychmiast rozpocznie się kolejne wspomnienie, w którym Arno budzi się skacowany w Wersalu. Poczekaj, aż skończą się wszystkie przerywniki.
Po odzyskaniu kontroli otrzymasz zadanie znalezienia wina. Arno jest pijany, więc kamera będzie się trząść, ekran stanie się ciemny, a użycie Wzroku Orła będzie sprawiało problemy.
Nie posiadasz również broni strzeleckiej, a przeciwnicy należą do silnych. Z tego powodu najlepszym wyjściem będzie skradanie się. Omiń wszystkich przeciwników i dostań się do wskazanego budynku. Możesz wejść do środka drzwiami albo oknem. Drugie wyjście będzie bezpieczniejsze, gdyż ominiesz dzięki temu paru strażników. Poza tym dostępu do wina bronią drzwi z zamkniem drugiego poziomu. Wchodząc przez okno nie będziesz musiał go otwierać.
Dla stuprocentowej synchronizacji musisz użyć petardy hukowej do odwrócenia uwagi czterech przeciwników. Banalnie proste. Na początku wspomnienia spotkasz dużą grupę strażników. Starczy rzucić w nich petardą, by gra uznała wyzwanie za zaliczone.
Weź wino i obejrzyj kolejną scenkę. Po odzyskaniu kontroli idź we wskazane miejsce. Po kolejnej scence czeka cię walka.
Nie widzisz swojego stanu zdrowia, nie widzisz zdrowia przeciwników, nie masz też ekwipunku. Walczysz więc na ślepo, ale to nieistotne, bo i tak masz tę walkę przegrać. Możesz walczyć, ale wrogów będzie się pojawiało coraz więcej i prędzej czy później zostaniesz pokonany. Możesz więc równie dobrze stać w miejscu i przyjmować ciosy, bo o to w tym fragmencie wspomnienia chodzi.
Po walce czeka cię pościg za członkiem bandy, która dzień wcześniej pobiła Arno. Przeciwnik nie będzie wspinał się na domy i nie będę rzucał bombami, więc po prostu biegnij za nim i przewróć. Nie powinno to być trudne, gdyż będzie biegł wolniej od ciebie.
Po scence pojawisz się w Wersalu. Twoim celem jest znaleźć przywódcę bandy i odzyskać zegarek Arno. Przywódca znajduje się na zewnątrz pałacu. Większość okien w budynku jest zamkniętych, więc będziesz musiał przejść przez cały, zabijając lub omijając wszystkich kręcących się w pobliżu przestępców. Odzyskałeś resztę ekwipunku, więc nie powinno być to trudne zadanie.
Możesz przejść ten fragment wspomnienia siłowo, możesz też ukrywać się i dokonywać cichych zabójstw. W każdym pomieszczeniu znajduje się przynajmniej kilka osłon, więc każda taktyka wchodzi w grę. Nawet walka bezpośrednia, przynajmniej dopóki w pomieszczeniu nie ma więcej, niż trzech przeciwników. Posiadają różne poziomy, więc niektóre walki będą łatwiejsze, inne trudniejsze. Problemy moga pojawić się tylko przy używaniu Wzroku Orła, który wciąż nie działa tak, jak powinien.
Sam pałac przypomina nietypowy tunel. Dzwi i okna otwarte są w taki sposób, byś miał do czynienia zawsze tylko z jedną ścieżką. Tak więc jeśli wydaje ci się, że się zablokowałeś, cofnij się odrobinę i sprawdź, czy czegoś nie przeoczyłeś. Jeśli masz przed sobą przeciwników, to znaczy, że idziesz w dobrym kierunku.
Dla stuprocentowej synchronizacji musisz zabić dwóch przeciwników z pomocą trucizny. Nie oznacza to samego faktu rzucenia w nich bombą z trującym gazem. Liczą się tylko przeciwnicy, których trucizna rzeczywiście zabiła, to znaczy zabrała ostatnie punkty życia. Wyzwanie jest więc proste. Wystarczy uważać, kiedy i w kogo rzucisz bombą z trującym gazem.
Prędzej czy później dotrzesz na dziedziniec pałacu. Przywódcy bandy towarzyszy jeszcze czwórka przeciwników. Użyj pistoletu, widmowych ostrzy albo cichych zabójstw do pozbycia się obstawy, a potem zabij przywódcę. Przeszukaj jego zwłoki, by ukończyć wspomnienie.
Za ukończenie wspomnienia otrzymasz 2 punkty synchronizacji.