Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mapa Invalides - Les Invalides - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity
Mapa Invalides - Les Invalides - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity
Powiększ mapę

Zadania poboczne | Invalides - mapa w AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity

Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019

Legenda Mapa Invalides - Les Invalides - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity

Paryskie Opowieści

Tajemnicze Morderstwa

Zagadki Nostradamusa

Misje trybu współpracy

Zadania poboczne

Paryskie Opowieści - Romantyczny spacer

Poziom trudności: 5/5

Nagroda: 25000 liwrów

Idź w wyznaczone miejsce i użyj Wzroku Orła. Znajdziesz Napoleona i Józefinę w otoczeniu dużej grupy strażników. Podejdź do nich. Po chwili zaczną iść.

Para zatrzyma się przed podwórzem. W sąsiednich budynkach czeka dziesięciu ekstremistów na wysokich poziomach. Pozbądź się ich. Kolejność dowolna, metody również. Napoleon nie zwróci uwagi na żadne odgłosy, nawet najgłośniejsze, tylko spokojnie zaczeka, aż oczyścisz drogę. Po zabiciu wrogów natychmiast ruszy dalej. Po dłuższym, pozbawionym niespodzianek i zagrożeń marszu Józefina pożegna Napoleona, a misja się zakończy.

Paryskie Opowieści - Sygnał dla oficera Murata

Poziom trudności: 5/5

Nagroda: 10000 liwrów

Twoim zadaniem jest uszkodzić dwa działa. Znajduja się one na obszarze zastrzeżonym, pilnowane przez dużą grupę ekstremistów. Co gorsza w pobliżu znajduje się mnóstwo strażników, w tym wędrujące po dzielnicy patrole. Jeśli zauważą, że atakujesz ekstremistów, przybiegną im z pomocą. Z tego powodu odrzuć pomysł bezpośredniego zaatakowania dział. Przynajmniej na początku.

Pierwszą rzeczą, jaką musisz zrobić, jest oczyszczenie dachów ze snajperów. Jest ich tam dużo i mają dobry widok na działa. Pozbywszy się ich zacznij eliminować resztę przeciwników. Możesz użyć ostrzy berserkera i korzystając z zamieszania pozbyć się części wrogów. Możesz użyć bomb z trującym gazem do zabicia dużych grup przeciwników albo petard do odwrócenia ich uwagi. Możesz również strzelić do pierwszego z brzegu i zacząć uciekać przed goniącą cię grupą. Przy odrobinie szczęścia dobiegniesz do strażników, którzy nie widzieli twojego strzału, więc pomogą ci w walce z ekstremistami.

Po oczyszczeniu terenu zajmij się działami. W celu zepsucia działa musisz stanąć po jego prawej stronie, na samym końcu lufy, w miejscu, gdzie umieszczany jest lont. Po zepsuciu obu dział musisz jedno z nich podpalić. Po podpaleniu będziesz miał kilka sekund na ucieczkę przed eksplozją. Po wybuchu opuść teren misji i stań się anonimowy.

Paryskie Opowieści - Zacny Chappe

Poziom trudności: 5/5

Nagroda: 25000 liwrów

Zadanie wymaga ukończenia misji sygnał dla oficera Murata.

Twoim zadaniem jest zniszczyć cztery wieże Chappe'a, używane do przekazywania wiadomości sygnałowych. Bardzo frustrująca misja, gdyż każda wieża znajduje się w innym miejscu i jest silnie strzeżona. Wystarczy, że oddalisz się za bardzo od terenu misji, a będziesz musiał zaczynać od nowa. Możesz powtarzać zadanie po tym, jak zginiesz, ale gra zalicza tylko te wieże, które już zniszczyłeś. Jeśli więc zginąłeś tuż przed zniszczeniem kolejnej, to niestety, ale będziesz musiał pozbyć się wszystkich ochraniających ją przeciwników jeszcze raz. Co gorsza wszystkie wieże znajdują się w obszarach zastrzeżonych z dzwonami alarmowymi, a w dzielnicy roi się od straży. Jeden fałszywy ruch i będziesz miał na głowie kilkunastu przeciwników.

Dwie wieże południowe są dość proste. Znajdują się na dachach i są pilnowane przez strzelców. Wdrap się na oba dachy po ścianach tak, by znaleźć się za plecami strzelców. Pozbądź się ich bez zdradzania swojej obecności, zniszcz wieże i natychmiast uciekaj. Nie możesz psuć wież będąc zauważonym, więc postaraj się nie zostać wykrytym przez strażników na dole. Skradaj się, stosuj ciche zabójstwa oraz widmowe ostrza, a powinno być dobrze.

Wieże północne są znacznie trudniejsze. Straży w obszarach zastrzeżonych i poza nimi jest znacznie więcej, do tego pełno tu snajperów. Atak bezpośredni jest samobójstwem i marnowaniem zasobów, gdyż niemal na pewno zakończy się śmiercią. O ile jednak w przypadku koszar możesz próbować się ukrywać, tak nabrzeże jest otwarte i niemal pozbawione kryjówek.

Wpierw zaatakuj nabrzeże. Jeśli możesz, zaatakuj najsilniejszych strażników ostrzami berserkera, niech odwrócą uwagę reszty. Jeśli nikt cię nie zauważył, zepsuj wieżę i uciekaj. Jeśli strażnicy się tobą zainteresowali, użyj bomb dymnych albo ogłuszających, rzuć bomby z trującym gazem oraz użyj broni palnej. Zabij tylko tych, którzy ciebie atakują, pozostali niech walczą z oszalałymi strażnikami. Jeśli nie posiadasz ostrzy berserkera, wejdź na teren nabrzeża od prawej strony, gdzie stoi dwójka strażników. Pozbądź się ich najciszej, jak się da. Zabij strażnika obok wieży z pomocą strzału w głowę, pozostałych potraktuj szybkim strzałem. Poczekaj, aż podejdą i użyj bomb dymnych i ogłuszających. Tak wybierz moment walki, by na drodze obok nie znajdował się żaden patrol. Inaczej przybiegnie z pomocą.

W przypadku koszar wejdź na obszar zastrzeżony od strony wieży. Petardą odwróć uwagę strażników na ziemi i szybko wdrap się na dach. Strzałem z kuszy zabij dwójkę strzelców, szybko zniszcz wieżę i ucieknij. Przy odrobinie szczęścia nie zostaniesz przez nikogo zauważony. Po fakcie ucieknij z terenu misji i stań się anonimowy.

Paryskie Opowieści - Cenna korespondencja

Poziom trudności: 5/5

Nagroda: 37500 liwrów

Zadanie wymaga ukończenia misji zacny Chappe.

Twoim zadaniem jest odzyskać trzy ważne listy. Wszystkie są w posiadaniu przeciwników na wysokich poziomach. Znajdują się w trzech obszarach zastrzeżonych i są pilnowani przez liczbą obstawę na wysokich poziomach. Ponownie atak bezpośredni bez wcześniejszego przygotowania jest skazany na niepowodzenie.

Przed wejściem na każdy z obszarów wejdź na dachy i pozbądź się snajperów. W tej misji jest ich wyjątkowo dużo, więc postaraj się nie zostawić żadnego przy życiu. Później albo zacznij strzelać do przeciwników na dole, albo odwróć ich uwagę bombami i ostrzami berserkera, albo wywab mniejsze grupy poza teren misji i tam pokonaj. Same listy możesz ukraść albo znaleźć przy ciałach przeciwników. Przez większość czasu kradzież nie wchodzi w grę. Przeciwników jest zbyt wielu i z pewnością cię wykryją. Po pozbyciu się większości z nich możesz zaryzykować kradzież.

Posiadacz trzeciego listu znajduje się pod cmentarzem. Dotrzesz do niego z pomocą schodów, które znajdziesz na granicy obszaru zastrzeżonego. Pod ziemią znajduje się sporo przeciwników, ale również miejsc, w których możesz się ukryć albo zaczaić na patrole. Poza tym wrogowie zazwyczaj nie wiedzą, jak skorzystać ze schodów, więc w razie poważnych kłopotów po prostu wybiegnij na górę. Mało kto pobiegnie za tobą.

Po zdobyciu trzech listów oddaj je zleceniodawcy.

Tajemnicze Morderstwa - Szczypta trucizny

Poziom trudności: 5/5

Nagroda: Korseka

Zabójca: Samuel

Liczba tropów: 19

Zaułek (5 tropów):

  1. Krwawe wymiociny obok ciała
  2. Posta portmonetka pod ścianą
  3. Niewielka szklana fiolka obok portmonetki
  4. Zwłoki mężczyzny pod przeciwległą ścianą
  5. Kropla czarnego pyłu. Na podłodze, w otwartych drzwiach, bardzo łatwo przegapić

Stragan kupca (4 tropy):

  1. Butelka toniku
  2. Toniki i lekarstwa
  3. Portmonetki
  4. Zeznania Yoanna

Stragan aptekarski (5 tropów):

  1. Moździeż i tłuczek
  2. Toniki lecznicze
  3. Zapasy
  4. Leżące na beczkach książki o chemii
  5. Zeznania Samuela

Pracownia (5 tropów):

  1. Moździeż i tłuczek na stole
  2. Butelki na lekarstwa na sąsiednim stole
  3. Notatnik na kolejnym
  4. List od Samuela Marana na stole naprzeciwko butelek
  5. Zeznania Nicolasa

Zagadki Nostradamusa - Taurus

Poziom trudności: 3/5

Symbol znajdziesz pod kamiennym mostem - Zadania poboczne | Invalides - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Symbol znajdziesz pod kamiennym mostem.

Pierwszą odpowiedź znajdziesz kawałek dalej, na nabrzeżu, na platformie obok wieży Chappea - Zadania poboczne | Invalides - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Pierwszą odpowiedź znajdziesz kawałek dalej, na nabrzeżu, na platformie obok wieży Chappe'a.

Drugą odpowiedź znajdziesz na łuku w północnej części Pól Marsowych, od strony plaży - Zadania poboczne | Invalides - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Drugą odpowiedź znajdziesz na łuku w północnej części Pól Marsowych, od strony plaży.

Trzecią odpowiedź znajdziesz na Polu Marsowym, na platformie obok posągu Najwyższej Istoty - Zadania poboczne | Invalides - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Trzecią odpowiedź znajdziesz na Polu Marsowym, na platformie obok posągu Najwyższej Istoty.

Czwarta odpowiedź znajduje się na dachu Akademii Wojskowej, nad wejściem, na ścianie, od strony Pola Marsowego - Zadania poboczne | Invalides - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Czwarta odpowiedź znajduje się na dachu Akademii Wojskowej, nad wejściem, na ścianie, od strony Pola Marsowego.

Misje trybu współpracy - Turniej

Poziom trudności: 5/5

Nagroda: 3 punktów synchronizacji, kolejne 5 można zdobyć w czasie misji. Mistrzowski widmowy kaptur, mistrzowskie bryczesy bandyty, legendarny kaftan muszkietera.

Twoim pierwszym zadaniem jest zdobyć cztery przepustki pozwalające na udział w turnieju. Dwie znajdują się w posiadaniu strażników patrolujących okolicę. Nie są sami, gdyż towarzyszy im jeszcze kilku kolegów na wysokich poziomach. Poza tym cały teren misji jest wypełniony wysokopoziomową strażą, która rzuci się na ciebie przy pierwszej okazji. Stąd zarówno kradzież, jak i zdobycie przepustek siłą jest tak samo trudne, gdyż w obu przypadkach przeszkodę będą stanowić pobliscy strażnicy. Wybierz więc metodę, która będzie dla ciebie wygodniejsa.

Dwie pozostałe przepustki są łatwiejsze do zdobycia, gdyż znajdują się w namiotach, w obszarach zastrzeżonych. W przeciwieństwie do poprzednich te przepustki można zabrać nawet będąc wykrytym. Oba obszary są dobrze pilnowane, ale do obu można dostać się niezauważonym. W razie wykrycia szybko złap dokument i ucieknij, rzucając za siebie bomby dymne. Możesz walczyć, ale liczba wrogów jest na tyle duża, że nie ma to większego sensu. Poza tym w obu obszarach znajdują się dzwony alarmowe, więc śmierć jednego strażnika może szybko ściągnąć ci na głowę pozostałych.

Twoim kolejnym zadaniem jest zebrać 34 flagi na torze przeszkód. Nowe flagi będą pojawiać się po zebraniu poprzednich według określonej kolejności. Na poczatek otrzymujesz 30 sekund i 5 kolejnych za każdą flagę. Samotne przejście tego fragmentu jest prawie niemożliwe. Jeśli nie masz opanowanej do perfekcji kolejności pojawiania się flag, będziesz powtarzał ten fragment kilka, a nawet kilkanaście razy. Albo zabraknie ci czasu, albo Arno skoczy w nieodpowiednie miejsce, albo pomylisz kolejność. Jeśli możesz, ściągnij przynajmniej jedną osobę do pomocy. Jeśli nie, to lepiej odsuń od siebie delikatne przedmioty i przygotuj się na mnóstwo frustracji.

Po zaliczeniu wyzwania idź we wskazane przez grę miejsce. Po chwili otrzymasz kolejne zadanie. Na placu znajdują się cztery flagi. Każda z nich jest broniona przez grupkę przeciwników na niskich poziomach. Twoim zadaniem jest pokonanie wrogów i podniesienie wszystkich flag. Podnoszenie flagi wymaga przytrzymania przycisku interakcji, co może zostać przerwane dowolnym atakiem. Dlatego na początek oczyść teren z wrogów, a dopiero później bierz się za flagi. Nie ma się gdzie ukryć, będziesz więc skazany na bezpośrednią walkę. Możesz walczyć wręcz, strzelać i używać bomb, wbrew pozorom nie ma ograniczeń. Raz podniesiona flaga nie może zostać opuszczona, a przeciwnicy nie są w stanie podnieść swoich. Dlatego po pokonaniu wszystkich wrogów aktualne zadanie stanie się formalnością. Uważaj tylko na pobliskich ekstremistów. Flagi znajdują się na obszarze zastrzeżonym, więc okoliczni przeciwnicy rzucą się na ciebie, jak tylko zostaniesz przez nich zauważony.

Po załatwieniu sprawy z flagami idź do Dumasa. Porozmawiaj z nim, a potem idź za nim. Po chwili otrzymasz zadanie zabicia czterech spiskowców. Cała grupa znajduje się na obszarze zastrzeżonym, pilnowanym przez dużą grupę straży oraz strzelców wysokich poziomów. Przeciwnicy znajdują się na parterze budynku, więc wejdź do środka przez okno. Jest ich zbyt dużo, byś mógł pozwolić sobie na ciche zabójstwa, więc przygotuj się na trudną walkę. Idąc po gzymsie zajmij dobrą pozycję i zabij pierwszy cel atakiem z powietrza. Możesz też wcześniej użyć ostrzy berserkera do zatrucia przeciwników i zmuszenia ich do walki między sobą. Wpadnij między wrogów i pozbądź się ich korzystając z bomb oraz broni palnej. Dla ułatwienia skoncentruj się tylko na spiskowcach, a po zabiciu ich opuść budynek, rzucając za siebie bomby dymne. Po wszystkim opuść teren misji.