01 - Nauka | Solucja AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity
Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019
01 - Nauka
Poziom trudności: 2/5
Pierwsze zadanie polega na wyeliminowaniu trzech przeciwników oraz uszkodzenie dzwonu. Dzwon możesz zepsuć tylko, gdy nikt nie będzie cię widział, więc taka też będzie kolejność wykonywania zadania. Dla stuprocentowej synchronizacji musisz dokonać trzech zabójstw zza osłony. Jako osłonę zalicza się ściany, murki czy wozy. Wystarczy więc, że przytulisz się do osłony, gdy obok będzie stał przeciwnik.
Dwójka strażników będzie stać w miejscu, trzeci zaś wędrować między nimi. Stąd wpierw pozbądź się dwóch stojących w miejscu, a dopiero potem wędrującego. Masz dużo miejsca na skradanie się, zaś obaj przeciwnicy nie odwracają się, więc możesz bez problemu podkraść się do nich. Po zepsuciu dzwonu rozpocznie się przerywnik.
Po scence wpierw poderżnij gardło krzyczącemu, a potem przeszukaj zwłoki jego kolegi.
Bellec się zmyje, za to na ciebie czeka grupa przeciwników. Poczekaj, aż się zbliżą i rzuć bombę dymną. Następnie biegnij za Bellekiem. Możesz próbować walczyć, ale na tym etapie gry będzie to zwyczajnie za trudne. Opuść wskazany obszar, by obejrzeć przerywnik.
Teraz czeka na ciebie dłuższy bieg. Bellec będzie korzystał z dachów. Dla pełnej synchronizacji musisz dotrzymać mu kroku, to znaczy bieg tuż za nim. Jeśli usłyszysz sarkastyczny komentarz, to znaczy, że się nie udało.
Wspólnie dotrzecie do siedziby Asasynów. Otwórz wskazane drzwi. Idź dalej za Bellekiem, aż dojdziesz do pomieszczenia z Radą Asasynów. Nastąpi kolejna, ostatnia już scenka.
Za ukończenie misji otrzymasz 2 punkty synchronizacji.