Paryskie Opowieści | Faubourg Saint-Germain - mapa w AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019 7878 Następna Mapy i sekrety Sorbona Sklepy i punkty widokowe Poprzednia Mapy i sekrety Faubourg Saint-Germain Rzeczy do zbierania Zadania klubów towarzyskichKlub Cafe du Quartier Latin – Klub towarzyski oferuje zadania "Początkujący egiptolog", "Cafe Procope" oraz "Niedobitki Rouxa". Legenda Mapa Faubourg Saint-Germain - Le Quartier Latin - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity Paryskie Opowieści Tajemnicze Morderstwa Zadania klubów towarzyskich Zagadki Nostradamusa Misje kradzieży Paryskie OpowieściParyskie Opowieści - Latający chłopiecPoziom trudności: 3/5 Nagroda: 700 liwrów Idź we wskazane miejsce i użyj Wzroku Orła. Laplace znajduje się na piętrze, chroniony przez dużą, ale niezbyt silną grupę straży. Możesz ją pokonać w walce, ale nie jest to wymagane. Możesz również odciągnąć uwagę strażników z pomocą petard, albo wejść do środka przez okno. Porozmawiaj z mężczyzną, po czym wdrap się na wskazany przez grę dach. Po chwili zobaczysz cel sabotażu. Chroni go niewielka grupa strażników na niskich poziomach. Możesz ich pozabijać, możesz też odwrócić ich uwagę z pomocą petard albo ostrzy berserkera. Mając pewność, że nikt nie będzie ci przeszkadzał zbliż się do urządzenia, zepsuj je, po czym opuść teren misji i stań się anonimowy. Paryskie Opowieści - Encyklopedia DiderotaPoziom trudności: 3/5 Nagroda: 700 liwrów Zadanie wymaga ukończenia misji Cafe Procope. Po rozmowie ze zleceniodawcą na ulicy pojawi się złodziej. Biegnij za nim. Gra będzie chciała, żebyś go obalił, ale równie dobrze możesz go zastrzelić. Tym bardziej, że jest szybki i często kluczy, utrudniając złapanie. Przeszukaj jego zwłoki. Po chwili zostaniesz zaatakowany przez grupkę ekstremistów. Jest ich sporo, ale mają niskie poziomy, więc z łatwością powinieneś ich pokonać. Po śmierci ostatniego misja zakończy się. Zadania klubów towarzyskich - Początkujący egiptologPoziom trudności: 4/5 Nagroda: 2500 liwrów Porozmawiaj z Champollionem. Wskaże ci trzech posiadaczy cennych odbitek. Musisz je odzyskać. Najbliższy jest chroniony przez jednego człowieka na ziemi i dwóch snajperów. Poczekaj, aż odwróci się, po czym cicho zabij ochroniarza. Następnie ukradnij odbitkę i cicho opuść obszar zastrzeżony. Jeśli masz ochotę możesz również zabić snajperów, a później walczyć z posiadaczem odbitki, ale kradzież będzie szybsza. Dwaj pozostali posiadacze odbitek posiadają dużą obstawę, w tym snajperów na dachach i przebywają w pobliżu dzwonów alarmowych. Zaatakowanie ich bez wcześniejszego osłabienia ochrony nie ma sensu, a kradzież odpada z powodu zbyt wielu świadków. Dlatego na początek pozbądź się snajperów i innych wrogów przebywających na dachach. Później zaatakuj, korzystając z bomb, broni palnej i ostrzy berserkera. Możesz również wywabiać mniejsze grupy wrogów poza teren misji i tam je eliminować. Nie zapomnij zabrać odbitek z ciał pokonanych. Zdobywszy wszystkie trzy odbitki wróć do zleceniodawcy. Zadania klubów towarzyskich - Cafe ProcopePoziom trudności: 3/5 Nagroda: 700 liwrów Twoim zadaniem jest zabić trzech spiskowców. Znajdziesz ich w trzech oddalonych od siebie obszarach zastrzeżonych. Każdego chroni kilkunastu rozproszonych ochroniarzy oraz snajperzy. Z tego powodu możesz ich wyeliminować zarówno skrycie, jak i w bezpośredniej walce. Wszystkie lokacje mają dużo otwartych drzwi i okien, jak również sporo miejsc, w których można się przyczaić na przeciwników. Każdy sposób na przejście misji będzie dobry, więc wybierz swój ulubiony. Spiskowcy są traktowani przez grę jako elita, to znaczy mają szybkie i silne ataki oraz potrafią unikać strzałów z pistoletu. Dlatego najwygodniej jest zabić ich po cichu, z pomocą ukrytego ostrza. Po ostatnim zabójstwie opuść teren misji i stań się anonimowy. Zadania klubów towarzyskich - Niedobitki RouxaPoziom trudności: 3/5 Nagroda: 700 liwrów Na początku misji wejdź na dach budynku i pozbądź się wszystkich snajperów i innych przeciwników. Dzięki temu nie będą ci przeszkadać w dalszej części misji. Twój cel, Roux, przebywa tuż obok budynku. Stań na dachu tuż nad nim i wykonaj zabójstwo z powietrza. Następnie użyj bomb dymnych i natychmiast biegnij w stronę muru. Wdrap się na niego, zeskocz na ulicę i odzyskaj anonimowość. Przeciwnicy nie są w stanie pokonać muru, jeśli w pobliżu nie ma bramy. Dlatego przestaną cię ścigać jak tylko opuścisz teren misji. Na wszelki wypadek przed wdrapaniem się na mur rzuć kolejną bombę dymną. Dzięki temu uniemożliwisz przeciwnikom strzelanie do ciebie i ogłuszysz tych, którzy do ciebie podbiegną. Zagadki Nostradamusa - SagittariusPoziom trudności: 4/5 Symbol znajduje się na dachu budynku, na murze osłaniającym kominy. Pierwszą odpowiedź znajdziesz na szczycie kopuły, na ścianie jej zwieńczenia. Po lokalizację drugiej odpowiedzi sprawdź mapę w podrozdziale Sorbona -> Paryskie opowieści. Drugą odpowiedź znajdziesz w Sorbonie. Wejdź na jej boczną wieżyczkę, na balkon poniżej dachu. Symbol znajduje się na ścianie. Po lokalizację trzeciej odpowiedzi sprawdź mapę w podrozdziale Luxembourg -> Paryskie opowieści. Trzecią odpowiedź znajduje się na szczycie zachodniej wieży Obserwatorium Paryskiego, na podłodze. Zagadki Nostradamusa - CancerPoziom trudności: 3/5 Symbol znajduje się na dachu, na murze osłaniającym kominy. Pierwsza odpowiedź znajduje się na dachu miejscowego kościoła, na szczycie wieżyczki wbudowanej w główną wieżę. Po lokalizację kolejnych trzech odpowiedzi sprawdź mapę w podrozdziale Luxembourg -> Paryskie opowieści. Druga odpowiedź znajduje się w Pałacu Luksemburskim, na parterze w północnej części budowli, na podłodze przed dużymi schodami prowadzącymi na górę. Odpowiedź trzecia znajduje się w ogrodach pałacu, na ziemi obok fontanny. Na południowy-wschód od trzeciej odpowiedzi znajduje się zejście do katakumb. Będąc na dole idź do końca prosto, a potem do końca w prawo. Czwarta odpowiedź znajduje się na końcu tunelu, po lewej stronie. Misje kradzieży - Rabusie z katakumbPoziom trudności: 3/5 Nagroda: 1000 liwrów plus maksymalnie 2000 kolejnych Bardzo proste zadanie. Jedyna skrzynia w tej misji znajduje się w katakumbach. Zejście do nich znajduje się nieopodal miejsca startu misji. Na początek idź w prawo. Na balkonie naprzeciw wejścia do parku znajduje się snajper. Pozbądź się go. Następnie przedostań się do schodów. Parku broni mała grupa rozproszonych ekstremistów. Jest tu również dzwon alarmowy, którego warto by było się pozbyć. Przejścia w dół broni wartownik. Wszyscy przeciwnicy mają niskie poziomy, więc pozbycie się ich nie powinno być trudne. Na dole liczba przeciwników oraz ich zagęszczenie gwałtownie rosną. Atak bezpośredni ściągnie ci na głowę przynajmniej szóstkę wrogów. Dlatego skorzystaj z bomb z trującym gazem albo ostrzy berserkera, by odwrócić uwagę przeciwników. Bomby dymne, ogłuszające oraz broń palna również się przydadzą. Tym bardziej, że dzięki nim będziesz uznawany przez grę za niewykrytego, a to pozwoli uzyskać wysoki bonus do nagrody za misję. Skradanie się i chowanie za przeszkodami pozbawione jest sensu. Katakumby są małe, posiadają wąskie korytarze i oferują niewiele kryjówek, więc prędzej czy później ekstremiści cię znajdą. Skrzynia znajduje się po prawej stronie od zejścia, w małym pomieszczeniu. Po jej przeszukaniu wróć na górę i opuść teren misji. Następna Mapy i sekrety Sorbona Sklepy i punkty widokowe Poprzednia Mapy i sekrety Faubourg Saint-Germain Rzeczy do zbierania