Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mapa Tuileries - Luwr - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity
Mapa Tuileries - Luwr - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity
Drzwi zamknięte, trzeba wejść przez dach i zejść dwa piętra
Drzwi są zamknięte, trzeba wejść oknem
Pokój sąsiadujący z miejscem zbrodni. Można wejść do niego tylko przez okno
Powiększ mapę

Zadania poboczne | Tuileries - mapa w AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity

Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019

Tajemnicze Morderstwa

Czerwony Duch z Tuileries - dom radcy – Drzwi zamknięte, trzeba wejść przez dach i zejść dwa piętra

Czerwony Duch z Tuileries - posiadłość von Gluck – Drzwi są zamknięte, trzeba wejść oknem

Czerwony Duch z Tuileries - sekretna komnata – Pokój sąsiadujący z miejscem zbrodni. Można wejść do niego tylko przez okno

Legenda Mapa Tuileries - Luwr - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity

Paryskie Opowieści

Tajemnicze Morderstwa

Zagadki Nostradamusa

Misje trybu współpracy

Zadania poboczne

Paryskie Opowieści - Promocja gilotyny

Poziom trudności: 3/5

Nagroda: 700 liwrów

Idź we wskazane przez zleceniodawcę miejsce. W środku znajdziesz leżący na stole dziennik. Po jego podniesieniu otrzymasz zadanie podmiany gazet. Gra wskaże ci dziewięć miejsc, gdzie możesz to zrobić, ale wystarczy, że podmienisz gazety trzy razy. Po drodze nie ma zasadzek ani ukrytych na dachach snajperów. Jedyny problem mogą stanowić losowo pojawiający się ekstremiści oraz odległości, gdyż sprzedawcy stoją dość daleko od siebie.

W celu wykonania zadania znajdź sprzedawcę gazet, stań za nim i przytrzymaj przycisk interakcji. Zmiana okrzyku sprzedawcy będzie dowodem, że wszystko zrobiłeś dobrze. Podrzuć nowe gazety łącznie trzem sprzedawcom, a misja zakończy się sukcesem.

Paryskie Opowieści - Obiekt pożądania

Poziom trudności: 3/5

Nagroda: 5000 liwrów

Po rozpoczęciu misji podejdź do Bernadotte i porozmawiaj z nim. Twoim zadaniem będzie iść za oficerem do domu Desiree. Po drodze spotkasz kilku pojedynczych przeciwników. Będziesz musiał walczyć z nimi samotnie. Udział Bernadotte ograniczy się do słów.

Po dotarciu na miejsce czeka cię kolejna walka, tym razem z kilkoma rozproszonymi ekstremistami. Pozbądź się ich w dowolny wybrany przez siebie sposób.

Wejdź na górę. Spotkasz tam Desiree wraz z dwójką ochroniarzy. Wraz z nimi i Bernadotte będziesz musiał bronić kobiety przed atakami ekstremistów. Wróg zaatakuje trzy razy, za każdym razem trochę silniejszą grupą. Liczba przeciwników będzie na tyle mała, że nie powinni sprawić ci większych problemów. W razie potrzeby naprowadź wrogów na ochroniarzy. Desiree też będzie walczyć, jeśli tylko sytuacja będzie tego wymagała. Po pokonaniu trzeciej fali misja zakończy się.

Paryskie Opowieści - Rozdarta Desiree

Poziom trudności: 3/5

Nagroda: 5000 liwrów

Zadanie wymaga ukończenia misji obiekt pożądania.

Idź do Palais Royal. To kawał drogi, więc lepiej skorzystaj z szybkiej podróży.

Wejdź do mieszkania Bernadotte i użyj Wzroku Orła. Przeszukuj meble, stosy książek, półki i tak dalej, póki nie znajdziesz trzech dowodów.

Z dowodami idź do restauracji. Znajduje się ona na zielonym obszarze. Pokręć się na nim przez chwilę, a gra wskaże ci właściwy budynek. W środku podejdź do Desiree. Poczekaj, aż pojawi się Bernadotte. Po krótkiej rozmowie rzuci się na niego trzech przeciwników. Pomóż mu ich pokonać. Po kolejnej rozmowie misja się skończy.

Tajemnicze Morderstwa - Czerwony duch z Tuileries

Poziom trudności: 4/5

Nagroda: Gustowny pistolet

Zabójca: LeGall

Liczba tropów: 37

Biuro (za drzwiami 3 poziomu, 14 tropów):

  1. Ciało ofiary
  2. Leżące na biurku zaproszenie
  3. Leżący na biurku osobisty list
  4. Leżący na ziemi obok biurka list miłosny
  5. Leżąc na stole gazeta
  6. Syfon wentylacyjny na ścianie obok gazety. Mały obiekt, może być trudny do zobaczenia
  7. Olejne malowidło na ścianie
  8. Leżący na stoliku rejestr bankowy
  9. Fiolki na podłodze
  10. Znaki na ścianie, na prawo od wejścia
  11. Zeznania LeGalla
  12. Zeznania pierwszego lokaja
  13. Zeznania drugiego lokaja
  14. Zeznania trzeciego lokaja

Sekretna komnata (za ścianą gabinetu, 5 tropów):

  1. Instrumenty w skrzyni
  2. Dźwignie na stoliku
  3. Dzban i pędzel na podłodze
  4. Czerwona szata w szafie
  5. Ustnik na ścianie. Po drugiej stronie ściany, w gabinecie, znajduje się syfon wentylacyjny
  6. Obok ustnika dźwignie

Dom radcy (3 tropy):

  1. Drzewo genealogiczne leżące w rogu pokoju, na ziemi
  2. Leżący na stoliku list do Beaudoina
  3. Na stole nieopodal drzewa genealogicznego leży oficjalnie wyglądające pismo

Apteka (Ta sama apteka występuje w misji ciało polityczne. 1 trop):

  1. Zeznania Duranda

Jaskinia hazardu (Vendome, 4 tropy):

  1. Zestaw pistoletów
  2. Leżący na biurku rejestr
  3. Zeznania Sagne
  4. Zeznania Marca-Andre

Dom ofiary (Vendome, 6 tropów):

  1. Przedmioty religijne na stole
  2. Materiały historyczne w rogu pokoju
  3. Szklane fiolki na stoliku
  4. List od wierzyciela
  5. List samobójcy
  6. List od LeGalla

Posiadłość von Gluck (4 tropy):

  1. Puste butelki na podłodze na piętrze
  2. Raport na stole na piętrze
  3. Zeznania Fredricha na parterze
  4. Zeznania Brigitty na parterze

Zagadki Nostradamusa - Aries

Poziom trudności: 3/5

Symbol znajdziesz na dachu, na trójkątnej ścianie między dwoma drabinami - Zadania poboczne | Tuileries - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Symbol znajdziesz na dachu, na trójkątnej ścianie między dwoma drabinami.

Pierwszą odpowiedź znajdziesz na Luwrze, na najwyższej wieży budynku, na zegarze po wewnętrznej stronie, obok punktu Nomad - Zadania poboczne | Tuileries - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Pierwszą odpowiedź znajdziesz na Luwrze, na najwyższej wieży budynku, na zegarze po wewnętrznej stronie, obok punktu Nomad. Po lokalizację drugiej odpowiedzi sprawdź mapę w podrozdziale Vendome -> Paryskie opowieści.

Drugą odpowiedź znajdziesz w ogrodach Palais Royal, obok miniatury działa - Zadania poboczne | Tuileries - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Drugą odpowiedź znajdziesz w ogrodach Palais Royal, obok miniatury działa.

Ostatnią odpowiedź znajdziesz na Pont de la Concorde - Zadania poboczne | Tuileries - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Ostatnią odpowiedź znajdziesz na Pont de la Concorde. Znajduje się tuż obok znacznika punktu orientacyjnego na mapie Paryża.

Zagadki Nostradamusa - Libra

Poziom trudności: 4/5

Symbol znajduje się na dachu budynku stojącego nieopodal Placu Rewolucji, na ścianie - Zadania poboczne | Tuileries - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Symbol znajduje się na dachu budynku stojącego nieopodal Placu Rewolucji, na ścianie.

Pierwszą odpowiedź znajdziesz w Palace des Tuileries - Zadania poboczne | Tuileries - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Pierwszą odpowiedź znajdziesz w Palace des Tuileries. Wdrap się na niego od strony Placu Rewolucji. Symbol znajdziesz nad głównym wejściem pilnowanym przez dwóch strażników, prawie na samym dachu, na ścianie między posągami.

Druga odpowiedź znajduje się na Placu Rewolucji, na ziemi przy gilotynie, po jej wschodniej stronie - Zadania poboczne | Tuileries - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Druga odpowiedź znajduje się na Placu Rewolucji, na ziemi przy gilotynie, po jej wschodniej stronie. Po lokalizację trzeciej odpowiedzi sprawdź mapę w podrozdziale Feydeau -> Paryskie opowieści.

Trzecią odpowiedź znajdziesz na cmentarzu za kościołem Madeleine, na murze krypty nieopodal granicy symulacji oraz domu, gdzie otrzymasz zadanie Marianne wraca do domu - Zadania poboczne | Tuileries - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Trzecią odpowiedź znajdziesz na cmentarzu za kościołem Madeleine, na murze krypty nieopodal granicy symulacji oraz domu, gdzie otrzymasz zadanie Marianne wraca do domu.

Misje trybu współpracy - Ofiara Dantona

Poziom trudności: 3/5

Nagroda: 3 punkty synchronizacji, kolejne 3 można zdobyć w czasie misji. Dopasowane karwasze wojskowe, Dopasowany pas muszkietera, Wzmocniony surdut napoleoński.

Twoim pierwszym zadaniem jest pomówić z Dantonem. Mężczyzna jest otoczony przez straż, w tym strzelców, więc ciche podejście do niego nie wchodzi w grę. Musisz wyrąbać sobie przejście.

Na początek cicho wyeliminuj snajpera z pobliskiej wieży strażniczej. Następnie możesz albo zacząć strzelać z wieży, albo korzystając z obecności tłumu z zaskoczenia zaatakować straż. Przeciwnicy nie mają wysokich poziomów, za to jest ich dużo, więc korzystaj z bomb dymnych i broni palnej. Ostrza berserkera również okażą się przydatne. Przeciwnicy są rozstawieni na granicy obszaru zastrzeżonego, więc nie wszyscy będą cię widzieć w tym samym czasie. Dlatego dobrą taktyką jest sprowokować najbliższego i wycofać się w tłum. Dzięki temu będziesz musiał walczyć tylko z częścią przeciwników.

Poza tym nie ma potrzeby zabijać wszystkich strażników w obszarze zastrzeżonym. Zauważ, że wszyscy patrzą w stronę tłumu, czyli są odwróceni plecami do Dantona. Wystarczy pozbyć się tylko kilku - w tym snajpera na wieży - i przekraść się za plecami reszty, która nie będzie zwracała na ciebie uwagi. Wyjątkiem sytuacja, gdy pozwolisz jednemu ze strażników użyć dzwonu alarmowego, znajdującego się tuż obok Dantona. W takim wypadku będziez musiał zabić wszystkich ściągniętych w ten sposób strażników, którzy nie pozwolą ci na spokojną rozmowę ze skazanym.

Po upewnieniu się, że nikt nie będzie wam przeszkadzał porozmawiaj z Dantonem. Otrzymasz zadanie obronienia jego sojuszników. Jest ich trzech, każdemu zagraża czterech ekstremistów na wysokich poziomach i w danym momencie będziesz zmuszony bronić tylko jednego z nich. Sojusznicy potrafią walczyć, ale sami nie dadzą sobie rady.

Tuż po pojawieniu się ekstremiści nie będą świadomi twojej obecności. To oznacza, że możesz do nich podbiec albo zaczaić się i przeprowadzić szybkie zabójstwo, co oszczędzi ci czasu i walki. Możesz również zaczekać, aż ekstremiści zaatakują sojusznika i korzystając z zamieszania włączyć się do walki. Musisz jednak uważać na losowo pojawiających się przeciwników, gdyż mogą przybiec ekstremistom z pomocą.

Dwójka sojuszników znajduje się na otwartej przestrzeni bądź w pobliżu gęstego tłumu. Trzeci przebywa na obszarze zastrzeżonym, chronionym przez dodatkową grupę ekstremistów oraz snajperów. Będąc tam wpierw oczyść pobliski balkon, a dopiero później zajmij się chronieniem celu. Jeśli jednak widzisz, że zaczął walczyć zignoruj strzelców i biegnij mu z pomocą.

Trzeci cel misji polega na odzyskaniu dwóch listów Dantona. Znajdują się w obszarze zastrzeżonym, we wskazanym przez grę miejscu, dokładniej to na pierwszym i drugim piętrze budynku. Cały teren jest pilnowany przez straż. Na zewnątrz wędruje w grupach, w środku jest bardziej rozproszona.

Do środka najłatwiej dostać się przez okno. Wdrap się na budynek w zielonej strefie. Jego dach jest pilnowany przez kilku snajperów oraz kolejnego na drabince obok. Pozbądź się ich i wejdź do budynku. Okno znajduje się na pierwszym piętrze, od zachodniej strony. Dostaniesz się na nim od razu na pierwsze piętro, pilnowane przez rozproszonych strażników. Zdobądź list, wejdź po schodach na drugie piętro, oczyść je ze straży i zdobądź drugi list. Opuść budynek tą samą drogą, którą tu wszedłeś. Na koniec ucieknij z terenu misji.

Misje trybu współpracy - Piekielna machina

Poziom trudności: 3/5

Nagroda: 3 punkty synchronizacji, kolejne 3 można zdobyć w czasie misji. Dopasowany surdut bandyty. Dopasowane karwasze sankiulotów. Wzmocniony kaptur bandyty.

Twoim pierwszym zadaniem jest ochrona Napoleona. Jego powóz będzie powoli jechał ulicami Paryża, chroniony przez liczną grupę strażników. Na trasie podróży znajduje się dziewiątka snajperów. Musisz ich zabić.

Snajperzy rozstawieni są na dachach albo balkonach i większość z nich posiada ochronę. Czasem jest to kilku ekstremistów, innym razem kolejny snajper ustawiony na sąsiednim dachu. Gra nie zwraca uwagi na inne cele, niż wskazanych przez nią dziewięciu snajperów. Możesz więc zignorować resztę, póki nie sprawia ci problemów. Wyjątkiem inni snajperzy, gdyż będą utrudniali ci wspinanie się po ścianach. Tych warto eliminować w pierwszej kolejności, na przykład z pomocą broni palnej.

Pozycje dziewiątki snajperów są tak ustawione, by można było łatwo poruszać się między nimi po dachach albo linach. To istotne, ponieważ musisz trzymać się w pewnej odleglości od powozu Napoleona, inaczej czeka cię desynchronizacja. Innymi słowy nie możesz od razu pozbyć się wszystkich snajperów. Musisz zaczekać, aż Napoleon będzie dostatecznie blisko ich pozycji i dopiero wtedy przystąpić do akcji.

Większość snajperów występuje pojedynczo. Nieliczni ustawieni są w parach. Część z nich można zabić atakami z dachu, do reszty dostaniesz się przez okna. Nie trać czasu na drzwi z zamkami. Do każdego budynku można dostać się w inny sposób. Zabij ostatnią dwójkę snajperów i poczekaj, aż Napoleon przejedzie pod balkonem. Nastąpi eksplozja.

Twoim kolejnym zadaniem jest zdobyć informacje na temat spisku. Pierwsze znajdują się w budynku, po zachodniej jego stronie. Na dachach kręci się sporo snajperów, a na dziedzińcu duże grupy przeciwników. W samym budynku też jest ich sporo, ale rozproszonych. Dzięki temu w razie wykrycia będziesz musiał walczyć tylko z kilkoma naraz.

Wejść do środka można albo od strony dziedzińca - wszystkie drzwi zewnętrzne są zamknięte - albo przez okno. Idąc od strony miejsca zamachu zauważysz otwarte okno na piętrze. Od niego do pokoju, który masz przeszukać, znajduje się kilka drzwi z zamkami 1 i 2 poziomu oraz niewielu strażników. Duża grupa znajduje się dopiero w pokoju z dowodami. Spośród pięciu biurek dowody znajdują się na tym stojącym w zagłębieniu po lewej stronie od kominka.

Drugi dowód jest w posiadaniu ekstremisty na dziedzińcu. Ukradnięcie go raczej nie wchodzi w grę, gdyż w pobliżu znajduje się za dużo przeciwników. Będziesz więc musiał zabić i przeszukać cel. W pobliżu znajduje się dużo cywilów, możesz więc ukryć się między nimi. O dziwo nie musisz przejmować się snajperami, gdyż przez większość czasu nie będą zwracać na ciebie uwagi. Jeśli jednak chcesz, to na wszelki wypadek pozbądź się ich, zanim zejdziesz na dziedziniec. Tym bardziej, że jest on pełen przeciwników, w tym takich na wysokich poziomach.

Po zdobyciu obu dowodów otrzymasz zadanie zabicia przywódcy spiskowców. Znajduje się on w obszarze zastrzeżonym na północy. Teren jest silnie chroniony przez snajperów, więc na początek zrób obchód po dachach i pozbądź się wszystkich. Wejść do budynku można tylko głównym wejściem. Po zabiciu snajperów wejdź na jego dach i stamtąd zabij strażników przy drzwiach. Twój cel znajduje się na drugim piętrze i nie jest świadom twojej obecności. Jeśli masz ostrza berserkera otruj go nimi, zaczekaj, aż zabije swoją ochronę i dobij go. To silny przeciwnik z dużą liczbą punktów życia, a dzięki temu osłabisz go. W innym wypadku spróbuj się do niego podkraść i zabić ukrytym ostrzem. W ostateczności po prostu rzuć się na niego, korzystając z bomb dymnych oraz ogłuszających.

Po zabiciu celu opuść teren misji. Po prostu wybiegnij z domu, nie przejmując się pozostałymi ekstremistami. Są rozstawieni zbyt rzadko, by stanowić dla ciebie zagrożenie.