Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

02 - Spotkanie z Mirabeau | Solucja AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity

Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019

02 - Spotkanie z Mirabeau

Poziom trudności: 3/5

Na początku misji idź do biura Mirabeau - 02 - Spotkanie z Mirabeau | Solucja AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Na początku misji idź do biura Mirabeau. Znajduje się na drugim piętrze.

Po przerywniku czeka cię przeszukiwanie miejsca zbrodni. Użyj Wzroku Orła, po czym zbadaj wszystkie podświetlone przedmioty. Interesują cię zwłoki Mirabeau na łóżku, leżąca obok niego chusteczka, księga na biurku oraz szafa po drugiej stronie pokoju. Badając wszystkie te rzeczy zdobędziesz trzy wymagane przez grę dowody.

Mistrz Quemar może coś wiedzieć na temat zabójstwa. - 02 - Spotkanie z Mirabeau | Solucja AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry
Mistrz Quemar może coś wiedzieć na temat zabójstwa.

Po zebraniu dowodów idź do Mistrza Quemara w siedzibie Zakonu. Możesz wcześniej oskarżyć Elise o zabójstwo, ale nic ci to nie da. Mistrz podsunie ci trop lekarza sprzedającego trucizny. Mistrza również możesz oskarżyć o zabójstwo, ale podobnie jak w przypadku Elise nie da to żadnego efektu.

Dostawca trucizn w swoim warsztacie. - 02 - Spotkanie z Mirabeau | Solucja AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry
Dostawca trucizn w swoim warsztacie.

Idź do medyka. Miejsce jego pobytu będzie pokazane na mapie. Nie jest przez nikogo pilnowany, więc po prostu wejdź do jego pracowni.

Uważaj na bomby! - 02 - Spotkanie z Mirabeau | Solucja AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry
Uważaj na bomby!

Medyk zacznie uciekać. Twoim zadaniem jest go dogonić i obalić na ziemię. Wpierw będziecie biec podziemnymi tunelami. Możesz wykorzystać to na swoją korzyść, ślizgając się pod częścią przeszkód. Po krótkim czasie wybiegniecie na ulice.

Medyk szybko biega, dobrze kluczy i od czasu do czasu rzuci bombą dymną. Z tego powodu możesz mieć problemy z jego złapaniem. Bieg po ulicach wystarczy, ale możesz też skorzystać z dachów. Medyk biegnie zawsze po tej samej trasie, więc w razie niepowodzenia po prostu powtórz misję i przetnij mu drogę.

Dla pełnej synchronizacji w czasie pościgu musisz skorzystać z jednego wyciągu i ominąc pięć obiektów. Ominięcie oznacza ślizg pod belką, przeskok nad stołem i podobne, dokładnie jak w sekwencji 1. Oba wyzwania mogą okazać się trudne, zwłaszcza jeśli szybko dopadniesz medyka. Możesz chcieć opóźniać pościg, tak by móc je zaliczyć. W takim wypadku pamiętaj, że odległość między tobą a medykiem nie może przekroczyć około 50 metrów. Złapanie uciekiniera zakończy misję.

Nagrodą za ukończenie wspomnienia jest 1 punkt synchronizacji.