01 - Jubiler | Solucja AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity
Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019
01 - Jubiler
Poziom trudności: 3/5
W tej misji twoim zadaniem jest odnaleźć jubilera Germaina, odpowiedzialnego za stworzenie broni, którą zabito pana de la Serre. Jubiler znajduje się w silnie strzeżonej rezydencji. Dachów pilnują snajperzy, a na dole znajdują się dzwony alarmowe. Wejście główną bramą jest możliwe, ale bardzo trudne, więc lepiej skorzystać z dachów. Od miejsca, w którym zacząłeś wspomnienie, skieruj się na prawo. Na dachu znajdziesz kilku strzelców oraz piechurów, ale nie powinni stanowić większego problemu. Nie daj się tylko trafić z muszkietu, bo to bardzo bolesne doświadczenie. Nie musisz zachowywać ciszy. Przeciwnicy z dołu nie będą zwracali uwagi na walkę na górze.
Dojdź na róg budynku i użyj Wzroku Orła. Germaina znajdziesz w pokoju poniżej. Najłatwiej dostać się do niego przez okno. W środku czeka cię walka z kilkoma strażnikami.
Dla pełnej synchronizacji musisz cztery razy użyć wytrychów. Nie jest istotne, czy otworzysz z ich pomocą drzwi czy skrzynię. Liczy się sam fakt użycia. Musisz to zrobić przed uwolenieniem Thomasa Germaine'a. Jeśli chcesz, po prostu pokręć się po rezydencji i otwieraj wszystko, co napotkasz.
Drugim warunkiem pełnej synchronizacji jest użycie ostrzy berserkera na siłaczach. To również musisz zrobić przed uwolnieniem Thomasa. Dwójka siłaczy stoi przed wejściem do rezydencji, więc najłatwiej będzie strzelić właśnie do nich. Postaraj się nie zmarnować pocisków. Masz ich ograniczoną ilość, a kosztują krocie.
Po przerywniku czeka cię ucieczka z budynku. Thomas Germaine nie ruszy się z miejsca, póki droga nie będzie czysta. Dzięki temu nie musisz martwić się o jego bezpieczeństwo. Czekają na ciebie łącznie cztery grupy przeciwników, ale nie martw się, bo z każdą będziesz walczył osobno. Zabij wrogów wskazanych przez grę, aż dojdziesz do drzwi wejściowych. Na zewnątrz czai się dwójka snajperów. Pozbądź się ich.
Wróć do Germaine'a. Okaże się, że został złapany. Pokonaj dwóch przeciwników, a Thomas sam rozprawi się z trzecim. Po walce czeka cię jeszcze przerywnik, krótki bieg za Thomasem i wreszcie koniec misji.
Nagrodą za wykonanie tej misji są 2 punkty synchronizacji.