Zadania poboczne | Palais de Justice - mapa w AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019 7878 Następna Mapy i sekrety Hotel de Ville Sklepy i punkty widokowe Poprzednia Mapy i sekrety Palais de Justice Rzeczy do zbierania Paryskie OpowieściLenormand – Kobieta zleca zadania "Wysocy, dziwni nieznajomi", "Tajemnica Flamela: Mnisi", "Tajemnica Flamela: Denis Molinier", "Tajemnica Flamela: Eliksir Życia". Zadania klubów towarzyskichKlub Cafe du Ile de la Cite – Klub towarzyski oferuje zadania "Zbóje na moście" oraz "Pismo Marata". Legenda Mapa Palais de Justice - Ile de la Cite - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa, Szczeliny Helix - Assassin's Creed: Unity Paryskie Opowieści Tajemnicze Morderstwa Zadania klubów towarzyskich Zagadki Nostradamusa Szczelina Helixa Zadania poboczneParyskie Opowieści - ŁamigłówkaPoziom trudności: 1/5 Nagroda: 750 liwrów W warsztacie znajdują się trzy asystentki. Porozmawiaj ze wszystkimi. Jeśli nie możesz ich znaleźć, rozejrzyj się, używając wcześniej Wzroku Orła. Asystentki wskażą ci miejsca ukrycia trzech ważnych dla ich szefowej głów. Pierwsza głowa znajduje się przed budynkiem Palais de Justice, na obszarze zastrzeżonym. Wejście wymaga wspinaczki po murach i grozi spotkaniem ze strażnikami. Straż ma niskie poziomy, ale jest liczna i może łatwo cię pokonać, jeśli nie zachowasz ostrożności. Do tego nie możesz zabrać głowy, jesli któryś z nich będzie cię obserwował. Głowa znajduje się na podwyższeniu na środku placu, więc pozbądź się tylko pobliskich strażników i wtedy ją zabierz. Po drugiej stronie pałacu, w pobliżu dzwonu alarmowego, znajdziesz mężczyznę z kluczem. Ukradnij go albo ograb ciało. W trzecim obszarze z kolei znajduje się mężczyzna z ważnymi dokumentami. Zdobądź je. Po zdobyciu rzeczy na mapie pojawi się miejsce ukrycia ostatnich dwóch głów. Do środka będziesz musiał dostać się przez balkon. Zejdź po schodach, zabij jedynego strażnika w pomieszczeniu i przeszukaj obie skrzynie. Po fakcie zanieś głowy do zleceniodawcy. Paryskie Opowieści - Wysocy, dziwni nieznajomiPoziom trudności: 1/5 Nagroda: 500 liwrów Na początek czeka cię chwila spaceru. Idź za Lenormand. Kobieta będzie głośno rozmawiała z sobą i czasem zaczepiała ludzi na ulicy. W końcu zatrzyma się i wskaże ci pierwszy cel. Pozbądź się go, uważając jednak na straż. Jeśli przechodzący obok patrol zobaczy, co robisz, natychmiast się na ciebie rzuci. Po kolejnej chwili spaceru kobieta wskaże nowy cel. Tym razem posiada towarzystwo. Zabij część z pomocą cichych zabójstw, a resztę pokonaj w walce wręcz. Kolejny cel jest prawnikiem. Przebywa w budynku w towarzystwie tylko jednego strażnika. Wpierw pozbądź się strażnika, a potem zabij prawnika. Ostatni cel przebywa samotnie, więc podejdź do niego od tyłu i dźgni ostrzem w plecy. Po zabójstwie porozmawiaj z Lenormand. Paryskie Opowieści - Tajemnica Flamela: MnisiPoziom trudności: 1/5 Nagroda: 400 liwrów Zadanie wymaga ukończenia misji Wysocy, dziwni nieznajomi. Twoim zadaniem jest ukraść fragment mechanizmu, który otworzy drzwi pracowni Flamela. Fragment jest w posiadaniu jednego z czterech mnichów przebywających w Katedrze Notre-Dame. Mnisi stoją przodem do ołtarza, a tyłem do drzwi i rozmawiają ze sobą. Możesz więc ich spokojnie okraść. Walka nie wchodzi w grę, gdyż mnisi są cywilami. Arno ich nie zabije. Po zdobyciu mechanizmu wróć do Lenormand. Paryskie Opowieści - Tajemnica Flamela: Denis MolinierPoziom trudności: 1/5 Nagroda: 500 liwrów Na początku misji idź do kamienicy zajmowanej przez Flamela. Znajduje się kawałek drogi od Lenormand, więc skorzystaj z szybkiej podróży. Kamienica znajduje się na obszarze zastrzeżonym i kręci się w niej sporo przeciwników. Na szczęście do środka można dostać się przez kilka wejść, w tym otwarte okna. Dzięki nim nie będziesz musiał walczyć z nikim. Dostań się do wskazanego mieszkania. Będąc w środku użyj Wzroku Orła. Gra podświetli ci dwie księgi i skrzynię. Zbadaj je. Skrzynia okaże się być zamknięta. Posiadacz klucza znajduje się niedaleko. Uważając na przeciwników ukradnij klucz. Możesz też zaatakować posiadacza i przeszukać zwłoki, ale w ten sposób ściągniesz sobie na głowę pobliskich przeciwników. Wybierz lepszą dla siebie metodę i zdobądź klucz. Kluczem otwórz skrzynię. W środku znajdziesz fragment mechanizmu. Po zdobyciu go wróć do Lenormand. Paryskie Opowieści - Tajemnica Flamela: Eliksir ŻyciaPoziom trudności: 1/5 Nagroda: 1200 liwrów Idź do Katedry Notre-Dame. Na lewo od głównego wejścia znajdują się schody. Na zewnątrz, na ścianie, znajdziesz symbol. To dowód na to, że wybrałeś dobre schody. Zejdź pod ziemię. Będąc na dole idź cały czas przed siebie. W tunelu nie ma rozwidleń ani bocznych przejść, więc nie powinieneś się zgubić. Po krótkim marszu dojdziesz do drzwi pilnowanych przez dwóch strażników. Zabij obu. Na prawo od drzwi znajduje się mechanizm. Użyj go. W razie problemów użyj Wzroku Orła. W laboratorium znajdziesz eliksir stojący na stole. Weź go i zanieś do Lenormand. Zadania klubów towarzyskich - Zbóje na mościePoziom trudności: 1/5 Nagroda: 500 liwrów W tym zadaniu musisz pozbyć się czterech przeciwników, znajdujących się na mostach prowadzących do dzielnicy. Mosty dzieli znaczna odległość, więc przygotuj się na dłuższy spacer. Przeciwnicy są ekstremistami i posiadają przynajmniej kilku ludzi ochrony. Najsłabszy posiada jednego, najsilniejszy sześciu. Wszyscy przebywają w obszarach zastrzeżonych i nie spodziewają się twojej wizyty. Mimo to ciche zabójstwa będą trudne, gdyż wszystkie obszary są małe i trudno się w nich ukryć. Dlatego jeśli wrogów będzie mało możesz zaatakować bezpośrednio. Jeśli będzie więcej, użyj bomb dymnych, petard i pistoletu, a niedobitki wykończ mieczem. Po każdym zabójstwie będziesz musiał uciec z obszaru i stać się anonimowy. Po czwartym razie misja zakończy się sukcesem. Zadania klubów towarzyskich - Pismo MarataPoziom trudności: 2/5 Nagroda: 400 liwrów Twoim zadaniem jest ukraść list. Jego posiadacz znajduje się w północnej części cmentarza. Wejdź na dach pobliskiego budynku i użyj Wzroku Orła, by go zlokalizować. W jego pobliżu kręci się grupka ekstremistów oraz straży, uważaj więc w czasie walki. Może się zdarzyć, że straż rzuci się na ciebie, kiedy zaatakujesz ekstremistów. List możesz ukraść, możesz go też zdobyć w walce. Obie metody są dobre, więc wybierz ulubioną. Po zdobyciu listu opuść wskazany obszar i stań się anonimowy. Tajemnicze Morderstwa - Eugene Francois VidocqEugene znajdziesz w klatce na posterunku straży. Zaproponuje ci zajęcie się kilkoma morderstwami, których straż miejska nie zdołała wyjaśnić. Po rozmowie z nim będziesz mógł zajmować się tajemniczymi morderstwami. Poznasz również reguły obowiązujące przy tego typu zadaniach. Eugene zleci ci również pierwszą misję tego rodzaju, czyli Przepowiedziane Morderstwo. Miejsce zlecenia znajduje się w Cite. Zagadki Nostradamusa - SaturnusPoziom trudności: 3/5 Symbol znajduje się nieopodal Ponte Notre-Dame, na ziemi przed posągiem. Pierwszą odpowiedź znajdziesz na zegarze na ścianie Pałacu Sprawiedliwości. Po lokalizację kolejnych dwóch odpowiedzi sprawdź mapę w podrozdziale Cite -> Paryskie opowieści. Drugą odpowiedź znajdziesz nad głównym wejściem do Notre-Dame, na posągach aniołów naprzeciw witraża, na balkonie. Trzecią odpowiedź znajdziesz na płaskiej części dachu katedry, po prawej stronie od wejścia. Szczeliny Helixa - Belle Epoque - SzkoleniePoziom trudności: 2/5 Nagroda pieniężna: 2/5 Dane wywiadowcze Asasynów: 3 Czas trwania: 2 minuty Misja szkoleniowa, tłumacząca regułę Szczelin oraz możliwe do uzyskania nagrody. Zniknie po jego ukończeniu. W celu znalezienia Asasyna należy zebrać 300 punktów. Dla premii pieniężnej należy zebrać kolejne 500 punktów, czyli razem 800 punktów. Szczeliny Helixa - Belle Epoque - TornadoPoziom trudności: 3/5 Nagroda pieniężna: 3/5 Dane wywiadowcze Asasynów: 3 Czas trwania: 3 minuty W tej misji główny problem stanowi tornado, które będzie na przemian znikać i pojawiać się. Zazwyczaj bardzo blisko Arno, nawet jeśli znajduje się on na dachu. Kontakt z tornadem grozi małymi obrażeniami, ale przede wszystkim kosztuje cenne sekundy. Tornado zawsze pojawia się w taki sposób, żebyś miał chwilę na jego ominięcie, więc postaraj się to robić. W misji pojawiają się też strażnicy. Dysponują oni bronią białą oraz pistoletami, których użyją, jeśli się oddalisz albo wejdziesz na dach. Strzelają tuż po wyjęciu broni, nie muszą celować. Po zabiciu zostawiają pakiet danych wart 20 punktów. Do walki ze strażnikami możesz użyć dowolnej posiadanej broni. Warto też zabrać ze sobą zapas leków, gdyż można ich używać. W celu znalezienia Asasyna należy zebrać 500 punktów. Dla premii pieniężnej należy zebrać kolejne 1000 punktów, czyli razem 1500 punktów. Szczeliny Helixa - Belle Epoque - Zbieranie danychPoziom trudności: 3/5 Nagroda pieniężna: 3/5 Dane wywiadowcze Asasynów: 3 Czas trwania: 3 minuty Zadanie bardzo podobne do poprzedniego. Jedyna różnica jest taka, że zamiast tornada na planszy występuje silny wiatr. Wieje od strony portalu i niesie z sobą niebezpieczne przedmioty. Wiatr nie tylko mocno rani Arno, ale również bardzo go spowalnia, zabierając cenny czas. Na szczęście wieje tylko między budynkami, więc przebywając na dachach będziesz bezpieczny. W celu znalezienia Asasyna należy zebrać 500 punktów. Dla premii pieniężnej należy zebrać kolejne 1000 punktów, czyli razem 1500 punktów. Następna Mapy i sekrety Hotel de Ville Sklepy i punkty widokowe Poprzednia Mapy i sekrety Palais de Justice Rzeczy do zbierania