Zadania poboczne | Saint-Marcel - mapa w AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019 7878 Poprzednia Mapy i sekrety Saint-Marcel Rzeczy do zbierania Legenda Mapa Saint-Marcel - La Bievre - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity Paryskie Opowieści Tajemnicze Morderstwa Zagadki Nostradamusa Misje trybu współpracy Misje kradzieży Zadania poboczneParyskie Opowieści - Złodziej gobelinówPoziom trudności: 4/5 Nagroda: 37500 liwrów Porozmawiaj z tkaczką. Na mapie zaczną pojawiać się zielone strefy. Idź tam, używaj Wzroku Orła i rozmawiaj ze świadkami. Drugi z nich skieruje cię do kanałów. Zejdź na dół, zabij przeciwników i idź dalej. Pokonaj kolejnych dwóch zbirów, wdrap się po drabinie po lewej i porozmawiaj z kolejnym świadkiem, a potem z kolejnymi trzema, jacy pojawią się na mapie. W końcu dotrzesz do grupy ekstremistów stojących w pobliżu podejrzanej osoby. Zacznij go śledzić. To nic trudnego, bo mężczyzna nie będzie się oglądał za siebie, a ciebie nikt nie zaczepi po drodze. Mężczyzna zaprowadzi cię do swego przywódcy. W okolicy znajduje się sporo przeciwników, w tym snajperów. Zacznij więc od oczyszczania dachów, tak by mieć ułatwione zadanie. Zabić przywódcę można na kilka sposobów, ale najlepszym będzie skok z dachu. Jeśli ktoś się zauważy, rzuć bombę dymną i uciekaj. Jeśli nie, wróć na dach. W obu przypadkach opuść wskazany teren i stań się anonimowy. Niezależnie od sytuacji postaraj się nie rzucać w oczy, gdyż wrogów jest zdecydowanie zbyt wielu na bezpośrednią walkę. Możesz ich wywabiać grupami albo ostrzelać, ale atak bez zmiękczenia obrony zakończy się niepowodzeniem. Paryskie Opowieści - Broń dla luduPoziom trudności: 4/5 Nagroda: 10000 liwrów Wpierw musisz zdobyć dokument znajdujący się w posiadaniu jednego z ekstremistów. Cel znajduje się w obszarze zastrzeżonym i posiada liczną obstawę, ale nie musisz z nią walczyć. Poczekaj, aż cel znajdzie się na balkonie, po czym dokonaj na nim zabójstwa - z góry, z balkonu, obojętnie - i przeszukaj zwłoki. Poszukiwane przez ciebie plany znajdują się na terenie miejskiej zbrojowni. Jest to obszar zastrzeżony, gdzie znajduje się dużo rozproszonych strażników na średnich poziomach. Możesz ich eliminować pojedynczo lub małymi grupami. Teren jest na tyle duży, że zazwyczaj nie będą widzieć walki i nie przybiegną kolegom na pomoc. Poza tym nie ma tu dzwonów, a snajperów jest niewielu. Jeśli chcesz, możesz się przekradać. Jeśli nie, to walcz. Obie metody są równie dobre w tej misji. Plany znajdują się w czterech skrzyniach. Zdobądź je wszystkie i wróć do zleceniodawcy. Paryskie Opowieści - Asasyn do towarzystwaPoziom trudności: 4/5 Nagroda: 50000 liwrów Musisz zrekrutować trzy grupy prostytutek. Wszystkie znajdują się daleko od miejsca startu misji, czeka cię więc dłuższy marsz. Pierwsza grupa jest zamknięta w klatce. Klatkę otacza grupa silnych strażników, w tym snajperów. Wrogowie znajdują się na różnych wysokościach, przez co nie widzą i nie słyszą siebie nawzajem. Możesz więc eliminować mniejsze grupy wrogów bez obaw o zaalarmowanie pozostałych. Zacznij, jak zwykle, od snajperów. Nie próbuj się skradać, wrogów jest zbyt wielu i na pewno cię wykryją. Po walce otwórz klatkę i porozmawiaj ze wszystkimi prostytutkami. Kolejna grupa znajduje się w budynku. Chroni go dwójka snajperów oraz liczna grupa ekstremistów na wysokich poziomach. Budynek posiada sporo otwartych okien. Możesz więc wejśc do środka w taki sposób, by nie musieć walczyć z całym garnizonem. Kobiety są cztery, z czego jedna przebywa na strychu. Dostaniesz się tam przez okno. Ostatnia grupa przebywa na ulicy. Towarzyszy im mała grupa przeciwników. Druga przebywa w sąsiednim budynku i może przybiec pierwszej z pomocą. W przypadku tej grupy każda taktyka będzie dobra, więc wybierz, którą chcesz. Po oczyszczeniu terenu nie zapomnij porozmawiać z kobietami. Po ostatniej rozmowie misja zostanie uznana za zaliczoną. Zadanie wymaga ukończenia misji broń dla ludu. Tajemnicze Morderstwa - Ścięty naczelnikPoziom trudności: 4/5 Nagroda: Gladius Zabójca: Deputowany Hugo Liczba tropów: 16 Garbarnia (4 tropy): Rozpuszczające się zwłoki w baliiZeznania Gilbetta stojącego obok sklepuZeznania Mathieu. Świadek przebywa w domu blisko miejsca zbrodni, trzeba wejść oknemKrótki miecz leżący na drewnianej platformie nad zwłokamiJubiler (Saint-Jacques, 1 trop): Zeznania TouchetaKuźnia (Panteon, 1 trop): Zeznania RomainaDom naczelnika (Panteon, 6 tropów): List od naczelnika na stoliku obok schodówList leżący na ziemi obok biblioteczkiZeznania JulienaZeznania CamilleZeznania Minette. Kobieta stoi na balkonie obok domu naczelnikaZeznania Genevieve. Kobieta mieszka naprzeciw domu naczelnikaTawerna (Panteon, 2 tropy): Zeznania OlivieraZeznania DantonaWięzienie (2 tropy): Głowa na żerdziZeznania HugoTajemnicze Morderstwa - Bez pośrednikówPoziom trudności: 5/5 Nagroda: Półokrągły topór oficerski Zabójca: Simon Larue Liczba tropów: 25 Cmentarz (4 tropy): ZwłokiWodorostyTorbaŚlady stóp na ziemiBrama (1 trop): Zeznania BernardaSzpital (5 tropów): MateracHaczyk wędkarski pod materacemKsiążka w rogu pomieszczeniaZeznania GillesaPodarty dziennik medyczny w pustej celi. Od celi Gillesa idź w prawoSzopa (4 tropy): TasakSterta ciał na wozieLeżące na ziemi skórzane pasyLeżący na ziemi podarty dziennikNabrzeże (2 tropy): Ludzka kończyna. W łodzi, wystaje spod ładunkuZeznania ByronaBiuro (2 tropy): Zeznania LenardaZeznania Thierry'egoDom (4 tropy): Ślady krwi na podłodzeSurowe mięsoŚlady walkiZeznania Leona. Jako jedyny przebywa na parterzeSklep rzeźnika (3 tropy): Rzeźnickie noże leżące na stoleZeznania SimonaZeznania EdgaraZagadki Nostradamusa - GeminiPoziom trudności: 3/5 Symbol znajdziesz na dachu budynku nieopodal granicy symulacji, na ścianie. Pierwszą odpowiedź znajdziesz na ziemi obok małego domku i ogniska. Drugą odpowiedź znajdziesz obok fontanny w ogrodach pałacu. Po lokalizację trzeciej odpowiedzi sprawdź mapę w podrozdziale Saint-Jacques -> Paryskie opowieści. Trzecia odpowiedź znajduje się na jednym z budynków na granicy dzielnicy, na stojącej tuż obok niego wieży, tuż przy ziemi. Misje trybu współpracy - WściekliPoziom trudności: 4/5 Nagroda: Nagroda: 3 punkty synchronizacji, kolejne 4 można zdobyć w czasie misji. Wzmocniony kaptur napoleoński, wzmocniony pas drapieżnika, mistrzowskie widmowe bryczesy. Twoim pierwszym celem jest zdobyć rejestr pacjentów. Znajduje się w drugiem, dalej położonym obszarze zastrzeżonym. Można się dostać do środka w bardzo prosty sposób. Omiń pierwszy obszar, dojdź do rzeki i wskocz do wody. Podpłyń do północnej granicy obszaru zastrzeżonego i wdrap się po ścianie na górę. Na miejscu czeka na ciebie duża grupa ekstremistów. Mają wysokie poziomy i jest wśród nich dużo strzelców. Co gorsza stoją w pobliżu dzwonu alarmowego. Wrogowie są tak rozstawieni, że można cicho pozabijać tylko kilku z nich, zanim reszta nie ogłosi alarmu. Najłatwiej to zrobić poruszając się tuż przy murze szpitala. Później czeka cię otwarta walka z pozostałymi wrogami. Postaraj się nie zbliżać do wskazanych przez grę domów, gdyż po drugiej stronie znajduje się kolejny dzwon i jeszcze więcej wrogów. Idź tam dopiero wtedy, gdy oczyścisz okolice pierwszego dzwonu. Poszukiwany rejestr znajduje się w prawym budynku. Musisz wejść oknem na pierwszym piętrze. W środku znajdziesz tylko jednego przeciwnika. Twoim drugim zadaniem jest uratować trójkę przetrzymywanych w szpitalu Asasynów. Trzymani są pojedynczo we wskazanych przez grę miejscach. W drodze do szpitala spotkasz kilku patrolujących teren ekstremistów oraz strzelców. Uważaj szczególnie na tych drugich, gdyż potrafią jednym strzałem zabrać nawet połowę życia Arno. Do szpitala prowadzi kilka wejść, wybierz dowolne z nich. W szpitalu znajduje się dużo wysokopoziomowych, ale rozproszonych przeciwników. Najczęściej występują w grupach po dwóch. Są wśród nich również strzelcy. W szpitalu nie brakuje również miejsc, w których można się ukryć. Z tego powodu możesz zarówno otwarcie walczyć z przeciwnikami, jak i skradać się do nich i wykańczać ukrytym ostrzem. Nie zapominaj tylko niszczyć dzwonów alarmowych. Po uwolnieniu trójki Asasynów wróć do miejsca, gdzie zabrałeś rejestr pacjentów. Między domami pojawi się Roux wraz z obstawą. Daj się wykryć, a Roux zacznie uciekaj. Rzuć bombę dymną, by rozproszyć ochronę, biegnij za Rouxem i zastrzel go. Jeden pocisk z pistoletu powinien wystarczyć. Jeśli nie, strzel drugi raz. Po zabójstwie opuść teren misji i stań się anonimowy. Misje kradzieży - Raj przemytnikówPoziom trudności: 4/5 Nagroda: 5000 liwrów plus maksymalnie 10000 kolejnych. Tym razem skrzynie są trzy. Właściwą jest ta położona najdalej od miejsca startu misji. By się do niej dostań omiń obszar zastrzeżony od lewej lub prawej strony. Uważaj na snajperów na dachach i ekstremistów na ulicach. Skrzynia znajduje się w magazynie, poniżej poziomu ulicy. Do środka można wejść przez drzwi 2 poziomu albo głównym, pilnowanym wejściem. W pobliżu znajduje się również dzwon alarmowy, w pobliżu którego stoi silna grupa przeciwników, w tym strzelcy. Znajdź dobre miejsce do oddania strzału i zaatakuj ich ostrzami berserkera. Najlepiej dwoma albo trzema. Gdy przeciwnicy będą zajęci walką ze sobą, zejdź na ziemię tuż przy magazynie, wejdź do środka i okradnij skrzynię. Jeśli nie możesz użyć ostrzy berserkera, skorzystaj z petard albo bomb z trującym gazem. Możesz również zignorować całą grupę i zająć się jedynie pojedynczymi strażnikami patrolującymi okolicę. Musisz jednak pozbyć się ich po cichu, gdyż walka zaalarmuje pozostałych. Wrogów jest zbyt wielu, byś mógł przejść całą misję niezauważony, więc prędzej czy później będziesz musiał któregoś z nich zabić. Po przeszukaniu skrzyni ucieknij z miejsca zdarzenia. Poprzednia Mapy i sekrety Saint-Marcel Rzeczy do zbierania