01 - Klub Jakobinów | Solucja AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity
Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019
01 - Klub Jakobinów
Poziom trudności: 3/5
Twoim zadaniem jest zinfiltrować Klub Jakobinów i sprawdzić, co knują Templariusze. Podobnie jak we wcześniejszych tego typu misjach miejsce jest pilnowane przez mrowie strażników oraz snajperów na dachach. Dzwony alarmowe również się znajdą. Szczęściem dachy nie są zbyt dobrze bronione, więc po pozbyciu się kilku strażników powinieneś być tam bezpieczny.
W rezydencji znajdują się zamki drugiego poziomu. Jeśli nie masz wykupionej umiejętności ślusarstwa na drugim poziomie, zadanie może sprawić ci dodatkowe problemy.
La Touche znajduje się we wschodniej części rezydencji. Będąc na dachu wejdź na zielony obszar i użyj Wzroku Orła, żeby wiedzieć, w które miejsce musisz dotrzeć. Twój cel przebywa w sali pełnej ludzi, na który najlepszy widok będziesz miał z piętra. Wejdź do środka rezydencji. Najlepiej skorzystaj z jednego z otwartych okien, dzięki czemu od razu znajdziesz się na piętrze. Idź w kierunku La Touche'a. Powinieneś znaleźć się na balkonie nad nim.
La Touche opuści pomieszczenie i zacznie iść w stronę innych ważnych gości. Z pomocą żyrandoli dostań się na drugą stronę pomieszczenia. Musisz cały czas mieć cel na widoku. Podobnie jak poprzednio obowiązuje reguła 15 sekund. Kiedy zobaczysz spadający czas, użyj Wzroku Orła i zlokalizuj cel.
W sąsiednim pomieszczeniu czekać będą na ciebie strażnicy. Możesz ich wykończyć nie dbając o zachowanie ciszy. Osoby na dole nie przejmą się toczącą się na górze walką. Podsłuchaj ich rozmowy, a potem idź za Touche'm.
Po odprawieniu reszty towarzystwa La Touche zacznie wchodzić po schodach. Schowaj się w sąsiednim pokoju i zaczekaj, aż wejdzie na górę. Użyj Wzroku Orła, co pozwoli ci na podejrzenie sytuacji w środku. Możesz zrobić to na piętrze, możesz też wejść na dach. Ta ostatnia opcja jest lepsza, gdyż po przesłuchaniu La Touche wyjdzie z pokoju. Będąc na dachu sprawisz, że cię nie zobaczy.
Wspaniałe miejsce do podsłuchania tajnego spotkania.
La Touche wraz z towarzyszem wrócą do gości, a ty koniecznie musisz podsłuchać ich rozmowę. Zejdź schodami na dół. W pobliżu powinieneś znaleźć zejście do piwnicy. Stań we wskazanym przez grę miejscu. Czeka cię przerywnik.
Czas na ucieczkę z rezydencji. Pechowo pojawiły się posiłki dla straży. Pierwszych trzech przeciwników znajdziesz w piwnicy, kolejni przeczesują rezydencję. Walka bezpośrednia obarczona jest sporym ryzykiem, dlatego lepiej postaw na skradanie się. Przekradnij się na pierwsze piętro i skorzystaj z jednego z otwartych okien. Możesz też do niego pobiec, po drodze rzucając bomby dymne w mijanych przeciwników. Inną metodą będzie skorzystanie z drzwi, o ile wcześniej usunąłeś wszystkich snajperów. Większość strażników posiada tylko pistolety. Potrafią zranić, ale nie zabić.
W ten czy inny sposób wydostań się poza teren misji i stań się anonimowy.
Pełna synchronizacja wymaga użycia dwóch ostrzy berserkera na snajperach oraz dwóch zabójstw z ukrycia. Dużo snajperów znajdziesz na dachu po prawej stronie od wejścia, więc przeszkodą może być jedynie brak amunicji. Z kolei strażników jest na terenie tak wielu, że nie powinieneś mieć problemów ze znalezieniem celów do zabójstw. Problemem może być zabicie ich w sposób, który nie ściągnie innych na twój trop. Oba wyzwania przestają obowiązywać, gdy La Touche wraz z towarzyszem rozpoczną spotkanie na balu, które będziesz podsłuchiwał z piwnicy.
Nagrodą za ukończenie wspomnienia są 2 punkty synchronizacji.