02 - Egzekucja | Solucja AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity
Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019
02 - Egzekucja
Poziom trudności: 4/5
Czas pozbyć się Germaina. Arno zaplanował pozbycie się go w czasie egzekucji króla Ludwika XIV. Oznacza to obecność mnóstwa cywilów, ale również straży. Na terenie misji znajduje się ich mnóstwo. Spora jego część stanowi również obszar zastrzeżony.
Germain znajduje się na zielonym obszarze. Dokładniej to na jego małym skrawku po drugiej stronie terenu misji. By do niego dotrzeć będziesz musiał ominąć obszar zastrzeżony. Z lewej albo prawej, to nie ma znaczenia.
Dla stuprocentowej synchronizacji musisz zabić dwóch snajperów miejskiej straży. To wyzwanie jest wyjątkowo trudne, gdyż na terenie misji roi się od strażników. Do tego snajperzy znajdują się na obszarze zastrzeżonym, co natychmiast ściągnie na ciebie ich uwagę. Nie korzystaj z pistoletu ani muszkietu, bo hałas ściągnie ci na głowę kłopoty. Zamiast tego wykorzystaj widmowe ostrza, ostrza berserkera albo bomby z trującym gazem. Możesz też odwrócić uwagę strażników petardami. Użyj dowolnej metody, ale pamiętaj, by nie zwracać na siebie uwagi. Inaczej czeka cię walka, której niemal na pewno nie wygrasz. Po dotarciu do Germaina wyzwanie przestaje obowiązywań.
Omiń obszar zastrzeżony i podejdź do zielonej strefy. By upewnić się, że dotarłeś na miejsce, użyj Wzroku Orła.
Podejdź do trybuny. Musisz podejść do niej do tyłu, najlepiej nie będąc zauważonym przez nikogo. Najlepiej zrobić to na lewo od dwójki stojących przy strażników. Jeśli wszystko zrobiłeś dobrze czeka cię przerywnik.
Po odzyskaniu kontroli czeka cię walka z grupą przeciwników. Na tym etapie rozgrywki nie powinna być zbyt trudna. Twoim celem jest obrona Elise, ale kobieta radzi sobie w walce całkiem dobrze, więc nie musisz się o nią martwić.
Po walce Elise zacznie biec za Germainem. Na przemian będziesz musiał za nią biec oraz walczyć z małymi grupami przeciwników. Gra nie będzie wymagała od ciebie niczego więcej, więc goń Elise gdy potrzeba i broń jej, gdy pojawią się przeciwnicy. Po kilku walkach wspomnienie się zakończy.
Za ukończenie wspomnienia otrzymasz 2 punkty synchronizacji.