02 - Powrót Asasyna | Solucja AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity
Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019
02 - Powrót Asasyna
Poziom trudności: 4/5
Twoim celem jest pozbycie się La Touche'a, który dokonuje egzekucji w Wersalu. Plac egzekucji jest mały, ale wypełniony strażnikami. Na szczęście wszyscy obrońcy znajdują się wewnątrz, co pozwala na odpowiednie przygotowanie ataku.
Na początek zajmij się snajperami. Wszyscy znajdują się na balkonach budynków otaczających plac i patrzą w stronę placu. Dzięki emu możesz ich łatwo wyeliminować. Wystarczy, że wejdziesz do budynku, podkradniesz się do snajpera i pozbędziesz się go dzięki zabójstwu zza osłony. Przejdź się wokół placu i pozbądź wszystkich strzelców, bo bardzo ułatwi ci to wykonanie zadania.
To wspomnienie oferuje dwie okazje. Okazja do wsparcia wymaga podkradnięcia się do i odsłonięcia magazynu jedzenia. Dzięki temu w pobliżu pojawi się gęsty tłum, który pomoże ukryć twoje działania. Poza tym obszar zastrzeżony zmniejszy się, obejmując tylko szafot, co pozwoli ci lepiej ukrywać się przed przeciwnikami.
Okazja do zabójstwa wymaga podejścia do klatki, w której trzymani są przeznaczeni na ścięcie ludzie. Od znajomego kowala dowiesz się, że potrzebny będzie ci klucz. Klucz jest w posiadaniu jednego ze strażników. Możesz go okraść, możesz też zabić i przeszukać.
Po zdobyciu klucza podejdź do klatki. Arno otworzy ją i wejdzie do środka. Po krótkim przerywniku zostanie wyprowadzony, a ty odzyskasz kontrolę. Zacznij iść w stronę gilotyny. Dzięki udawaniu więźnia nikt cię natychmiast nie zaatakuje. Dopiero gdy znajdziesz się obok Le Touche'a ten zorientuje się, kim jesteś. Będąc blisko celu podbiegnij i potraktuj go ukrytym ostrzem. Jeśli nie czekałeś zbyt długo zdołasz go zabić bez zaalarmowania straży.
Warto wykorzystać obie okazje. Dzięki temu będziesz mógł zbliżyć się do Touchea, a zmniejszony obszar zastrzeżony opóźni twoje wykrycie.
Po odzyskaniu kontroli rzuć granat dymny i zacznij uciekać. Wrogów w pobliżu gilotyny jest zbyt wielu, byś zdołał ich pokonać. Jeśli wcześniej pozbyłeś się snajperów, ucieczka powinna być zdecydowanie łatwiejsza. Rzucając granaty dymne opuść wskazany obszar i stań się anonimowy.
Na terenie misji nie ma dzwonów alarmowych. Nie musisz się więc martwić o to, że zaatakowani przeciwnicy ściągną posiłki z drugiego końca placu.
Dla stuprocentowej synchronizacji musisz dokonać czterech zabójstw zza osłony. To proste zadanie, gdyż w ten sposób będziesz zabijał snajperów. Oczyszczając z nich okolicę jednocześnie będziesz wypełniał warunki wyzwania. Drugie wyzwanie wymaga oddania trzech strzałów w głowę. W obszarze zastrzeżonym jest zbyt wielu przeciwników. Prędzej czy później któryś z nich cię zauważy. Możesz też chcieć odciągnąć kilku z nich i pokonać z daleka od gilotyny. Możesz wykorzystać te i inne sytuacje do zaliczenia wyzwania.
Za zakończenie wspomnienia otrzymasz 3 punkty synchronizacji oraz mistrzowskie karwasze sankiulotów.
Po ukończeniu wspomnienia pojawi się kolejny, ostatni już portal. Dotrzyj do niego i wskocz do środka.