Weapon Shipments - Opis przejścia (3) | Moskwa | Alpha Protocol Alpha Protocol poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
ZLOKALIZOWANIE MANIFESTU PRZEWOZOWEGO:
Skorzystaj z południowego przejścia do kolejnej lokacji (M7, 20), które w zależności od dotychczasowego rozwoju wydarzeń może być niepilnowane lub strzeżone przez pojedynczego wartownika. Po znalezieniu się w środku odszukaj komputer i włam się do niego (M7, 21). Jeżeli wybrałeś opcję zniszczenia wagonu to nic więcej tu nie zdziałasz. Jeżeli natomiast zdecydowałeś się na zachowanie ładunku to możesz teraz wybrać punkt docelowy - swoją kryjówkę lub miejsce pobytu Grigoriego. Zdecydowanie lepszy jest ten drugi wariant, gdyż poprawisz sobie z nim relacje, otrzymasz zapłatę, jak również odblokujesz nowe towary oferowane przez niego na czarnym rynku.
POKONANIE DMITRIEGO I JEGO LUDZI:
Po skorzystaniu z komputera w okolicy pojawi się czterech przeciwników. Dwóch z nich wejdzie do magazynu, a kolejnych dwóch pozostanie na zewnątrz. Nie musisz tu pozostawać w ukryciu, gdyż do walki z Dmitrim dojdzie niezależnie od aktualnych poczynań. Postaraj się natomiast nie zużyć w trakcie toczonych obecnie walk granatów ani amunicji do ciężkich broni, gdyż mogą Ci one być wkrótce bardziej potrzebne.
Dmitri pojawi się wraz ze swoimi ludźmi tuż po wyeliminowaniu czwartego wartownika (M7, 22) i dobrze byłoby być przygotowanym na jego atak. Podrzuć mu kilka granatów, a następnie go wyeliminuj. Jest on wyraźnie słabszym przeciwnikiem od większości bossów, przez co możesz go zlikwidować nawet w walce wręcz. Uważaj mimo wszystko na ostrzał w jego wykonaniu, bo będzie korzystał z ciężkiego karabinu maszynowego. Warto też wiedzieć, że jego śmierć nie zakończy tej części misji, bo musisz też zlikwidować wszystkie towarzyszące mu postaci.
PONOWNE SPOTKANIE Z SIE:
Do ponownego spotkania z SIE dojdzie tuż po pokonaniu Dmitriego oraz podległych mu ludzi. Jeżeli do tej pory nie byliście sobie wrodzy to nie warto jej atakować. Jeśli natomiast nie zgodziłeś się na współpracę z SIE lub jeśli chcesz się sprawdzić w walce z nią to możesz wybrać opcję ataku. Warto jednak dodać, że pomimo stoczenia opisanej poniżej walki SIE nie zostanie zabita i będziesz ją mógł spotkać w przyszłości.
Jeśli zdecydowałeś się na walkę z SIE to musisz przede wszystkim szybko skorzystać z zasłony. Zauważ, że SIE będą zazwyczaj towarzyszyły dwie osoby. Najemnicy ci będą co jakiś czas korzystali z linek żeby się do Ciebie przedostać i naturalnie w takich momentach musisz ich błyskawicznie eliminować. Dodatkowo w dalszej fazie bitwy dwóch przeciwników pojawi się nad Tobą (screen). W takiej sytuacji warto się wycofać i wyeliminować ich z większej odległości.
Jeśli zaś chodzi o SIE, musisz korzystać z pistoletu maszynowego lub (lepiej) karabinu szturmowego. Dobrze byłoby też wyposażyć swoją broń w jeden ze specjalnych rodzajów amunicji, tak by Twoje ataki zadawały poważniejsze obrażenia lub lepiej przebijały się pancerz. W okolicy odnajdziesz sporo standardowej amunicji, która będzie się co jakiś czas ponownie pojawiała. Atakuj SIE krótkimi seriami, początkowo niszcząc jej pancerz, a następnie odbierając jej kolejne punkty zdrowia. Ostrzał prowadź tak długo aż sam stracisz cały pancerz. Nie wychylaj się wtedy zza zasłony, oczekując na jego regenerację. W zależności od wybranego poziomu trudności bitwa ta może potrwać nawet kilka minut, tak więc musisz być cierpliwy i stopniowo odbierać SIE punkty zdrowia. Jak już wcześniej wspomniałem, nie zabijesz SIE, gdyż po tym jak straci cały pasek zdrowia wycofa się do śmigłowca. Będziesz mógł jedynie wybrać styl zachowania (najlepiej układny jeśli chcesz poprawić z nią relacje).
Po powrocie do kryjówki nie zapomnij przejrzeć otrzymanych wiadomości tekstowych:
1) Jeżeli wysłałeś bronie Grigoriemu to możesz odpisać na jego maila oraz wybrać opcję ściągania (Download), dzięki czemu wzbogacisz się o 30000 dolarów.
2) Możesz odpisać na e-maila od Scarlet (zyskując punkt w przypadku wariantu profesjonalnego, a tracąc w przypadku wariantu agresywnego).
3) Notatki na temat działań Halbech możesz podesłać do Scarlet, do handlarzy działających na czarnym rynku lub do siedziby tej korporacji.
4) Możesz odpisać na e-maila od SIE (zyskując punkt w przypadku wariantu agresywnego, a tracąc w przypadku wariantu układnego).