Jizan Weapons - Opis przejścia (2) | Arabia | Alpha Protocol Alpha Protocol poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
ZADANIE POBOCZNE - ZDOBYCIE DANYCH NA TEMAT PRZETRZYMYWANYCH WIĘŹNIÓW:
Zanim jeszcze skorzystasz z głównego komputera możesz również odnaleźć dane na temat przetrzymywanych więźniów, co pozwoli Ci zdobyć dodatkowe punkty doświadczenia. Dane te są w jednym ze słabo oświetlonych pomieszczeń (M3, 14).
PRZESŁANIE DANYCH:
Podejdź do głównego komputera (M3, 15) kiedy uznasz, że jesteś gotowy. Radziłbym już teraz przygotować sobie karabin szturmowy i granaty/miny, gdyż już za kilka chwil czekają Cię walki z siłami wroga. Do systemu możesz się włamać poprzez rozwiązanie mini-gry lub skorzystanie z ładunku EMP.
POWRÓT NA POWIERZCHNIĘ:
Szybko schowaj się przy jednym z trzech przejść prowadzących do tego pomieszczenia. W okolicy pojawili się przeciwnicy i musisz się ich niestety pozbyć. Nie polecam prób atakowania ich z ukrycia, gdyż są rozstawieni blisko siebie i musiałbyś odczekać co najmniej kilkanaście sekund by stali się mniej czujni. Lepiej będzie podrzucić im granat (screen) i rozprawić się z niedobitkami z pomocą broni palnej.
W celu powrotu na powierzchnię nie musisz na szczęście ponownie przechodzić przez całe podziemia, bo w okolicy odblokowane zostało nowe przejście (M3, 16). Po skorzystaniu z tego przejścia skręć w lewo, a po kilku chwilach dotrzesz do drzwi prowadzących do obozu (M3, 8).
ZABEZPIECZENIE OKOLIC LĄDOWISKA:
Po powrocie na powierzchnię powinieneś zauważyć, że w okolicy pojawili się nowi przeciwnicy. Większość z nich będzie na szczęście zajęta ostrzeliwaniem śmigłowca, tak więc możesz ich dość łatwo zlikwidować. Najpierw rozpraw się z dwoma najbliższymi przeciwnikami, w tym z gostkiem stojącym pomiędzy dwoma wschodnimi stanowiskami maszynowymi. Następnie zajmij się przeciwnikami z wyrzutniami. Nie radzę ich atakować z pomocą stanowisk maszynowych, gdyż mogliby zacząć do Ciebie strzelać. Lepiej likwidować ich z użyciem normalnych broni czy wręcz zaskakiwać i pokonywać w walce wręcz. Na koniec zostaw sobie bardziej odległe cele, w tym wrogów rozstawionych w okolicy wyłączonego generatora.
EWAKUACJA:
Dobrze byłoby schować się tuż po zlikwidowaniu ostatniego przeciwnika, gdyż w okolicy wkrótce pojawią się nowi wrogowie. W tym przypadku radziłbym już skorzystać z zachodniego stanowiska maszynowego. Skieruj się następnie w stronę bramy (M3, 17). Skorzystaj z przełącznika i rozpraw się z dwoma ostatnimi wartownikami. Możesz już podbiec do miejsca, w którym wylądował śmigłowiec (M3, 18), co pozwoli Ci zakończyć tę misję. Po powrocie do kryjówki czeka Cię odprawa z udziałem Seana Darcy'ego.