Weapon Shipments - Opis przejścia (1) | Moskwa | Alpha Protocol Alpha Protocol poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
ROZMOWA Z SIE:
Misja ta rozpocznie się dość nietypowo, a mianowicie od rozmowy z SIE. Warto dodać, że jeżeli byłeś już w Rzymie i zlikwidowałeś tamtejszego głównego bossa, to już na samym początku rozmowy zyskasz dwa punkty w relacjach z SIE. Możesz się tu zachować na dwa zasadnicze sposoby, a mianowicie zgodzić się na prowadzenie wspólnych działań do czasu odnalezienia Dmitriego, bądź też odmówić jakiejkolwiek współpracy. Zdecydowanie nie polecam tego drugiego wariantu, gdyż zaufanie SIE będziesz mógł wystawić na próbę później, a na chwilę obecną przyda się pomoc ze strony jej samej oraz jej ludzi. Zalety współpracy z SIE możesz docenić już za kilka chwil, gdyż jeśli zgodzisz się na połączenie sił to pomoże Ci ona w zlikwidowaniu pierwszej grupki przeciwników (M7, 1). W przeciwnym wypadku musiałbyś sobie sam z nimi poradzić.
PRZEDOSTANIE SIĘ PRZEZ TERENY OGARNIĘTE WALKAMI:
Do znajdującej się nieopodal hali prowadzą dwie różne ścieżki (M7, 2). Nie polecam głównego tunelu, gdyż znalazłbyś się w dość niewygodnym miejscu. Lepiej jest wybrać prawe drzwi, dzięki czemu uda Ci się zaskoczyć oddziały wroga (screen). Jeżeli zgodziłeś się na współpracę z SIE to pamiętaj o tym żeby nie atakował ubranych na biało najemników, gdyż są oni jej podlegli. Postaraj się oczyścić całą tę halę (M7, 3) zanim podejmiesz dalsze działania. Dodatkowo w jednym z bocznych pomieszczeń odnajdziesz Featherweight SMG Clips (upgrade pistoletów maszynowych) (M7, 1 ).
Po raz kolejny możesz wybrać pomiędzy dwoma przejściami (M7, 4). W przypadku zachodniego przejścia musiałbyś tylko złamać zabezpieczenie na bramce. Wadą tego rozwiązania jest to, że musiałbyś za kilka chwil w większym stopniu unikać snajperów. Jeżeli chcesz skorzystać ze wschodniego przejścia to musisz najpierw przedostać się do niewielkiego pomieszczenia i włamać do komputera (M7, 5), gdyż tylko w taki sposób odblokujesz drzwi. Zaletą tego rozwiązania jest natomiast to, że znalazłbyś się na balkoniku w pobliżu grupki snajperów (M7, 6), dzięki czemu mógłbyś się ich łatwiej pozbyć.
ZADANIE POBOCZNE - ODZYSKANIE LISTY KLIENTÓW:
Niezależnie od wybranego przejścia powinieneś poświęcić trochę czasu na wyeliminowanie wszystkich okolicznych żołnierzy, zarówno tych stacjonujących wewnątrz zachodniego budynku, jak ii tych patrolujących teren na zewnątrz (M7, 7). W szczególności uważaj na wspomnianych wcześniej dwóch snajperów (M7, 6). Jeżeli nie chcesz zbytnio ryzykować to możesz wycelować w znajdujący się pod wieżą zbiornik z paliwem (screen). W rezultacie dojdzie do potężnej eksplozji, a snajperzy zginą na miejscu. Zaczekaj na pojawienie się nowych przeciwników i ich również się pozbądź. Do komputera (M7, 8) udaj się dopiero gdy będzie tu bezpiecznie.
DOTARCIE DO STREFY Z DŹWIGIEM:
Skieruj się w stronę jedynego dostępnego przejścia prowadzącego do kolejnej lokacji, a wkrótce dotrzesz do zamkniętej bramki (M7, 9). Po złamaniu zabezpieczeń znajdziesz się w jednym pomieszczeniu z wartownikiem, tak więc musisz zachować ostrożność. Pozbądź się przeciwnika, a następnie skorzystaj ze stanowiska komputerowego (M7, 10), dzięki czemu odblokujesz sobie dalsze przejście. Zanim jeszcze dotrzesz do strefy z dźwigiem musisz zadecydować czy chcesz pozostać na dole czy skorzystać z drabiny (M7, 11). Ja polecam ten drugi wariant, dzięki czemu łatwiej będzie omijać lub neutralizować wrogów.
PRZEDOSTANIE SIĘ PRZEZ BARYKADĘ:
O tym, że musisz przedostać się przez barykadę, dowiesz się wkrótce po dotarciu do nowej lokacji. Docelowo musisz dotrzeć do kontrolki dźwigu (M7, 12), przy czym nie będzie to oczywiście proste. Przeciwnicy mogą patrolować teren na dole lub pozostawać na górnych balkonikach. W tym drugim przypadku będzie niestety trudniej ich omijać, w rezultacie czego konieczne okaże się zapewne skorzystanie z broni lub opcji walki wręcz. W celu dotarcia do dźwigu najlepiej pozostać na górnych balkonikach i w odpowiednich miejscach przeskakiwać na kolejne wagony (M7, 13). Na koniec skorzystaj z drabiny, uważając na dwóch wartowników patrolujących teren wokół dźwigu. Skorzystaj z panelu kontrolnego (M7, 12) by wprawić dźwig w ruch.