Sabotage | Umiejętności | Alpha Protocol Alpha Protocol poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Kategoria Sabotage (Sabotaż)
Poniższa tabelka prezentuje wszystkich piętnaście umiejętności dostępnych w kategorii Sabotage. Kolumna LVL oznacza poziom umiejętności. Poziomy 1-10 są ogólnodostępne, przy czym w celu zdobycia danej umiejętności wymagane jest odblokowanie wszystkich poprzednich. Przykładowo, chcąc zdobyć umiejętność z ósmego poziomu należy najpierw odblokować umiejętności z poziomów od pierwszego do siódmego.
Ostatnich pięć umiejętności (poziomy 11-15) jest zarezerwowanych dla postaci z obraną specjalizacją uwzględniającą między innymi kategorię Sabotage. Wyboru specjalizacji dokonuje się pod koniec kampanii rozgrywanej w Arabii Saudyjskiej i więcej informacji na ten temat możesz się dowiedzieć z podpunktu zatytułowanego Klasy i specjalizacje postaci.
Kolumna TYP podpowiada czy dana umiejętność jest aktywna (A) czy pasywna (P). Aktywne umiejętności muszą być każdorazowo uruchamiane i często po ich użyciu wymagane jest odczekanie aż będzie można z nich ponownie skorzystać. Umiejętności pasywne nie potrzebują żadnej ingerencji z naszej strony, choć w wyjątkowych przypadkach również mogą wymagać odczekania aż zostaną zregenerowane, tak by w przyszłości właściwie zadziałały. Kolorem zielonym oznaczona została najbardziej przydatna aktywna umiejętność, a kolorem czerwonym najbardziej przydatna pasywna umiejętność z kategorii Sabotage.
LOGO | LVL | TYP | NAZWA I OPIS UMIEJĘTNOŚCI |
1 | P | Interference - Zakłócenia Opis: Rozbrajanie zamków (zwykłych i elektronicznych) i włamywanie się do systemów komputerowych (w tym wyłączników alarmów) z pomocą ładunków EMP. Wymagania: Na wyposażeniu głównego bohatera muszą znajdować się ładunki EMP (zakupione przed misją lub zebrane w trakcie jej rozgrywania), gdyż w przeciwnym wypadku nie będzie możliwe odpalenie tej umiejętności. Ograniczenia: Skorzystanie z ładunku EMP pozbawia sterowaną postać szansy zdobycia punktów doświadczenia za pomyślne rozwiązanie mini-gry. Uwagi: To bodaj NAJBARDZIEJ PRZYDATNA umiejętność spośród tych, których nie są związane z walką. Radzę ją odblokować możliwie jak najwcześniej. Zalety korzystania z ładunków EMP docenisz szczególnie w tych misjach, w których będziesz musiał radzić sobie z trudniejszymi zabezpieczeniami lub szybko coś zdobyć czy gdzieś się dostać będąc pod ostrzałem wroga. | |
2 | P | Breaking and Entering (Basic) - Włamanie (Poziom podstawowy) Opis: Zmniejszenie poziomu trudności trzech głównych typów mini-gier. Uwagi: W początkowej fazie rozgrywki większych różnic nie zauważysz. Zalety dysponowania tą pasywną umiejętnością możesz za to docenić w dalszej fazie gry. Będziesz bowiem wtedy odnajdywał wiele świetnie zabezpieczonych systemów i dzięki tej umiejętności nie trzeba będzie zbyt często używać ładunków EMP celem ich pomyślnego rozbrojenia. | |
3 | A | Overclock (Basic) - Podkręcenie (Poziom podstawowy) Opis: Poprawienie właściwości użytego ofensywnego gadżetu, polegające na zwiększeniu o 33% zasięgu rażenia i o 25% siły rażenia lub siły ogłuszenia (w zależności od rodzaju gadżetu). Czas potrzebny na zregenerowanie umiejętności: 45 sekund. Wymagania: Tuż po aktywowaniu umiejętności z inwentarza musi zostać wybrany gadżet o charakterze ofensywnym (np. granat odłamkowy). Ograniczenia: W przypadku nie wybrania żadnego gadżetu lub wybrania gadżetu o charakterze nieofensywnym umiejętność nie zadziała. Uwagi: Jest to dosyć ciekawa umiejętność, którą powinieneś się w szczególności zainteresować jeżeli grasz klasą gadżeciarza. Na ciekawe efekty można liczyć między innymi w połączeniu z granatami zapalającymi, zwiększając i tak niemały zasięg ich rażenia. |
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie