Graybox - Opis przejścia (4) | Prolog Alpha Protocol Alpha Protocol poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
ZADANIE POBOCZNE - TRENING W ZAKRESIE DZIAŁAŃ SZPIEGOWSKICH:

Jeżeli masz zamiar odbyć trening w zakresie prowadzenia działań szpiegowskich (głównie mowa tu o pozostawaniu w ukryciu) to musisz skorzystać z prawych drzwi (M1, 15). W środku spotkasz Alana Parkera. W celu ukończenia przygotowanej przez niego lekcji treningowej musisz kolejno:
1) wspiąć się po drabince i włamać się do terminalu komputerowego (mini-gra)
2) ominąć pierwszą kamerę trzymając się blisko lewej ściany (screen)

3) przeskoczyć na sąsiednią platformę (SPACJA po zbliżeniu się do krawędzi)
4) opuścić się dopiero w momencie gdy nowa kamera obróci się w prawo
5) zeskoczyć na dół
6) ustawić się w narożniku, w którym pola widzenia obu kamer się stykają (screen)

7) zaczekać na odpowiedni moment by przejść pod nową kamerą i zbliżyć się do drzwi
8) złamać zabezpieczenie na drzwiach (mini-gra)
9) po cichu przeskoczyć nad barierką
10) ustawić się pod kamerą
11) udać się w prawo i wyeliminować pierwszego wartownika w walce wręcz (screen)

12) skorzystać z drabiny
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie