Museum of Art - Opis przejścia (3) | Rzym | Alpha Protocol Alpha Protocol poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
ROZBROJENIE BOMB:

Zacznij od włamania się do znajdującego się na tym poziomie składziku (M14A, 19), dzięki czemu odnajdziesz walizkę (M14A, 3 ) z nowymi informacjami na temat Conrada Marburga. Warto dodać, że jeżeli wcześniej kompletowałeś sumiennie akta na jego temat, to teraz odblokujesz perka zapewniającego bonus w staczanych z nim walkach. Wybierz przejście prowadzące do wschodniego skrzydła muzeum (M14A, 27)(M14B, 1). Od razu skieruj się prosto, gdyż na przeciwników wpadniesz dopiero po dotarciu do większej sali (M14B, 2).

Musisz się tu bardzo pilnować, bo w okolicy znajduje się mnóstwo min reagujących na ruch. Poznasz je po żółtym kolorze i możesz je oczywiście detonować z bezpiecznej odległości. Ja proponuję wybrać relatywnie bezpieczny południowy balkonik (M14B, 3). Po drodze musisz oczywiście eliminować wrogów, lecz nie będzie tu ich zbyt wielu.

Dobrze byłoby skorzystać z okazji i przedostać się do południowego pomieszczenia kontrolnego (M14B, 4). W środku odnajdziesz komputer (M14B, 1 ) i włamanie się do systemu odblokuje dostęp do nowej wiadomości tekstowej. Zbliż się do wyjścia z tej sali (M14B, 5). Zauważ, że jeśli odpowiednio się ustawisz (screen) to spowodujesz, że jedna ze znajdujących się tu stacjonarnych wieżyczek zniszczy sąsiednią. Szybko zniszcz druga wieżyczkę, a następnie skieruj się do ostatniej już sali tego skrzydła muzeum (M14B, 6).

Gra w momencie wejścia do sali zacznie odliczać czas - na rozbrojenie obu bomb będziesz miał trzy minuty. Jeżeli na Twoim wyposażeniu znajdują się co najmniej dwa granaty EMP to nie musisz się śpieszyć. W przeciwnym wypadku należy szybko rozprawiać się z przeciwnikami, nie oszczędzając zapasów. Korzystając z okazji warto zajrzeć do dwóch pomieszczeń znajdujących się na piętrze (M14B, 7), co pozwoli Ci pozyskać między innymi apteczkę.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie