Alpha Protocol - Opis przejścia (3) | Finał | Alpha Protocol Alpha Protocol poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
SPOTKANIE SIĘ Z OPIEKUNEM MISJI:
Otwórz teraz drzwi prowadzące do zachodniego pomieszczenia (M21A, 16). Musisz się tu bardzo pilnować, bo bezpośrednio za Tobą zawali się przejście i znajdziesz się w okolicy okupowanej przez siły wroga. Proponuję rozpocząć od zniszczenia znajdującej się przed Tobą wieżyczki. Dopiero po wykonaniu tej czynności przystąp do ostrzeliwania wartowników. Bądź gotowy do opuszczenia kryjówki jeżeli wrogowie zdecydują by skorzystać z granatów. Po wygranej bitwie zabierz akta na temat VCI (M21A, 6 ) i skieruj się w stronę schodów prowadzących na piętro (M21A, 17). Jeżeli włączony jest alarm to po drodze możesz wpaść na kilku nowych przeciwników. W przeciwnym wypadku warto unikać napotykanych po drodze kamer. Swojego opiekuna spotkasz na piętrze (M21A, 18).
DOTARCIE DO MIEJSCA WALKI Z PIERWSZYM BOSSEM:
Zbliż się do dziury w lewej ścianie (M21A, 19) i z tego miejsca ostrzelaj widocznych na dole przeciwników. Dopiero po wstępnym zabezpieczeniu okolicy zjedź po linie by znaleźć się na dole i rozprawić z resztą wrogów. Korzystając z okazji zbadaj okolicę. Włamywanie się do tutejszych komputerów odblokuje nowe informacje na temat Alpha Protocol (M21A, 7 ) oraz Henry'ego Lelanda (M21A, 8 ). Skieruj się do pobliskiego pomieszczenia kontrolnego (M21A, 20) i pozbieraj leżące tam granaty. W celu rozpoczęcia walki z pierwszym bossem tej misji skorzystaj z drzwi prowadzących do większego pomieszczenia (M21A, 21).
WALKA Z PIERWSZYM BOSSEM:
Pojedynek ten może mieć inny przebieg w zależności od podjętych wcześniej decyzji. Jeżeli w trakcie poprzedniej rozmowy wyjawiłeś Alanowi Parkerowi prawdę na temat Madison to zaatakuje on Marburga, a Ciebie będzie czekała walka właśnie z Conradem. Zauważ, że masz tylko sześć minut, tak więc musisz się śpieszyć. Na początek przystąp do atakowania obecnych w pomieszczeniu zwykłych przeciwników. Nie zabijaj jednak ich wszystkich, gdyż na miejsce pokonanych wrogów zjawiliby się kolejni.
Prędzej czy później musisz zacząć atakować Marburga i podobnie jak w przypadku walk staczanych w Rzymie należy umiejętnie korzystać z zasłon i dążyć do tego żeby pozbawić bossa pancerza i następnie paska zdrowia. Pomagaj sobie ładunkami wybuchowymi i pamiętaj o tym żeby nie zbliżyć się zbytnio do Marburga, gdyż z łatwością mógłby Ci odebrać sporo punktów zdrowia w walce wręcz.
Zauważ, że pokonanie Marburga nie doprowadziło do zatrzymania odliczania, tak więc musisz w zapasie pozostawić sobie co najmniej jedną minutę. Zignoruj pozostałych przeciwników i biegnij do północnego pomieszczenia kontrolnego (M21A, 22). Musisz tu wejść w interakcję z oznaczonym przez grę centralnym komputerem (M21A, 23).
Jeżeli nie rozmawiałeś z Alanem Parkerem na temat Madison, nie rozmawiałeś z nim w ogóle (wybór opcji przesłania danych potrzebnych prezydentowi Sungowi) lub już wcześniej zabiłeś Conrada Marburga (w Rzymie) to czeka Cię pojedynek właśnie z Alanem. Ta bitwa będzie rządziła się nieco innymi regułami. Sam Parker nie weźmie udziału w walkach. Zamiast tego musisz uważać na standardowych przeciwników oraz na wystające z sufitu wieżyczki, które będą znajdowały się po obu bokach pomieszczenia. W miarę możliwości na bieżąco niszcz wieżyczki i nie zapominaj o sześciominutowym limicie czasowym.
Po wstępnym zabezpieczeniu okolicy odszukaj komputer we wschodniej części pomieszczenia (M21A, 24) i włam się do systemu, dzięki czemu wyłączysz okoliczne systemy bezpieczeństwa. Możesz już ruszać do północnego pomieszczenia kontrolnego (M21A, 22). Po dotarciu na miejsce zlikwiduj Parkera, co będzie na szczęście bardzo proste (jedna seria z karabinu w zupełności wystarczy). Na koniec wejdź w interakcję z oznaczonym przez grę centralnym komputerem (M21A, 23).