Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alpha Protocol - poradnik do gry

Alpha Protocol - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Marburg's Villa - Opis przejścia (2) | Rzym | Alpha Protocol Alpha Protocol poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

DOTARCIE DO GALERII:

Możesz już udać się w stronę wspomnianego wcześniej korytarza (M11, 16), który w zależności od podjętych wyborów będzie już zabezpieczony lub nadal pilnowany przez dwóch wartowników - Marburgs Villa - Opis przejścia (2) | Rzym | Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

Możesz już udać się w stronę wspomnianego wcześniej korytarza (M11, 16), który w zależności od podjętych wyborów będzie już zabezpieczony lub nadal pilnowany przez dwóch wartowników. Pozbądź się tych przeciwników, a następnie skieruj się w stronę południowych drzwi prowadzących na większy balkonik przylegający do willi (M11, 17).

Musisz się tu bardzo pilnować, bo okolica jest patrolowana przez kilku przeciwników - Marburgs Villa - Opis przejścia (2) | Rzym | Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

Musisz się tu bardzo pilnować, bo okolica jest patrolowana przez kilku przeciwników. Co najmniej dwóch z nich można po cichu zlikwidować, ale z resztą będzie już gorzej. Uważaj przede wszystkim na stacjonarne działko rozstawione w dalszej części balkoniku, które najlepiej zniszczyć z pomocą granatów. Jeżeli chcesz, możesz włamać się do pobliskiego panelu celem wyłączenia alarmu. Wejdź ponownie do willi (M11, 18) i kieruj się prosto aż dotrzesz do wejścia do galerii (M11, 19). Jeżeli wyłączyłeś kamery to możesz od razu wejść do środka. W przeciwnym wypadku będziesz musiał od tego miejsca poświęcić więcej czasu na ich unikanie.

EKSPLORACJA GALERII:

Galeria składa się z dwóch poziomów, przy czym większość przeciwników będzie przebywała na parterze - Marburgs Villa - Opis przejścia (2) | Rzym | Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

Galeria składa się z dwóch poziomów, przy czym większość przeciwników będzie przebywała na parterze. Jeżeli masz ich zamiar po cichu eliminować to musisz zadbać o to żeby ciało danego wroga nie zostało zauważone przez kogoś innego i pomagać sobie między innymi stołami do gry, wykorzystując je w formie zasłony. Jeżeli masz zamiar staczać walki to trzymaj się z dala od centralnej strefy, by nie znaleźć się pod ostrzałem wrogów rozstawionych na górze. Mógłbyś teraz od razu udać się do drzwi prowadzących do dalszej części willi (M11, 23), ale ja radzę najpierw skorzystać ze schodów prowadzących na wyższy poziom (M11, 20).

Na piętrze do zlikwidowania jest dwóch wrogów, oczywiście przy założeniu, że nie zbiegli w międzyczasie na parter - Marburgs Villa - Opis przejścia (2) | Rzym | Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

Na piętrze do zlikwidowania jest dwóch wrogów, oczywiście przy założeniu, że nie zbiegli w międzyczasie na parter. Po ich wyeliminowaniu warto rozejrzeć się za teczką z nowymi danymi na temat organizacji Halbech (M11, 2 ). Radzę skorzystać teraz z przejścia prowadzącego do znajdującego się na piętrze korytarza (M11, 21).

Przejdź przez niepilnowany przez nikogo korytarz, a po znalezieniu się w nowym miejscu rozpraw się z pojedynczym wartownikiem - Marburgs Villa - Opis przejścia (2) | Rzym | Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

Przejdź przez niepilnowany przez nikogo korytarz, a po znalezieniu się w nowym miejscu rozpraw się z pojedynczym wartownikiem. Zauważ, że przy środkowym balkoniku (M11, 22) pozostawiony został wyciszony karabin snajperski. Warto użyć tej broni do wyeliminowania większości wartowników widocznych na dole. Nie powinno to być trudne i nawet jeśli zostaniesz zauważony to nic złego się nie stanie. Po zakończonym ostrzale powróć na parter galerii i skorzystaj z drzwi prowadzących do dalszej części willi (M11, 23).

ZADANIE POBOCZNE - WYŁĄCZENIE STACJONARNYCH DZIAŁEK:

Uważaj, bo okoliczny korytarz może być patrolowany przez pojedynczego przeciwnika - Marburgs Villa - Opis przejścia (2) | Rzym | Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

Uważaj, bo okoliczny korytarz może być patrolowany przez pojedynczego przeciwnika. Przedostań się do południowego pomieszczenia kontrolnego (M11, 24). Po znalezieniu się w środku zlikwiduj ochroniarza i zabierz teczkę (M11, 3 ) w celu pozyskania nowych informacji na temat organizacji Deus Vult. Docelowo musisz włamać się do głównego komputera (M11, 25), co pozwoli Ci na wyłączenie wszystkich stacjonarnych wieżyczek znajdujących się w willi. Możesz już skierować się w stronę głównego wyjścia z posiadłości (M11, 26). Zwróć uwagę na znajdujące się na wprost od wyjścia stacjonarne działko, które na szczęście dzięki Twoim działaniom będzie nieaktywne.

ZADANIE POBOCZNE - ZBADANIE TAJNEGO PRZEJŚCIA:

Jeżeli nie wyeliminowałeś wartowników z pomocą karabinu snajperskiego to musisz się nimi teraz zająć - Marburgs Villa - Opis przejścia (2) | Rzym | Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

Jeżeli nie wyeliminowałeś wartowników z pomocą karabinu snajperskiego to musisz się nimi teraz zająć. W przeciwnym wypadku od razu skieruj się do ukrytego przejścia zlokalizowanego na południowej ścianie (M11, 27). Wejdź w interakcję z obiektem na ścianie (screen). Warto dodać, że będzie to możliwe tylko jeśli przed rozpoczęciem tej misji zakupiłeś mapę willi. Przedostań się do niewielkiego pomieszczenia. Oprócz walizki z informacjami na temat Conrada Marburga (M11, 4 ) odnajdziesz tu także aktówkę z informacjami na temat Alana Parkera (M11, 28).

UCIECZKA Z WILLI:

Opuść tę okolicę i podążaj w stronę wyjścia (M11, 29) - Marburgs Villa - Opis przejścia (2) | Rzym | Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

Opuść tę okolicę i podążaj w stronę wyjścia (M11, 29). Jeżeli nie wyłączyłeś wieżyczek to musisz się pilnować, bo po drodze wpadniesz na jeden z takich obiektów. Dodatkowo jeżeli nie wyłączyłeś alarmu to w okolicy pojawi się wrogi śmigłowiec (screen). W takiej sytuacji szybko przemieszczaj się pomiędzy sąsiednimi zasłonami. Misja zakończy się w momencie otwarcia głównej bramy.

Po powrocie do kryjówki czeka Cię krótka odprawa z udziałem Miny i Madison, w trakcie której dowiesz się o odblokowaniu dwóch nowych zadań - Investigate Ruins Transmission i Investigate Delivery at Warehouse. Warto także przejrzeć skrzynkę pocztową - możesz podesłać w wybrane przez siebie miejsce nowe informacje na temat organizacji Halbech oraz zasugerować Minie komu powinna się bliżej przyjrzeć (po zakończeniu kolejnej misji otrzymasz szczegółowe informacje na temat tej osoby).