Alpha Protocol: Mini-gry
Aktualizacja:
Rozwiązywanie mini-gier wiąże się z faktem wchodzenia w interakcje z obiektami odnajdywanymi w otoczeniu. Na początek kilka ważnych informacji związanych z tym elementem gry:
1) Poziom trudności mini-gier bywa bardzo różny. Naturalnie w miarę rozwoju gry stają się one coraz trudniejsze i możesz to poznać po dwóch rzeczach - skróceniu ilości czasu przydzielonego na rozwiązanie mini-gry oraz zwiększeniu stopnia jej skomplikowania.
2) Możesz sobie ułatwić rozwiązywanie mini-gier poprzez odblokowanie wybranych umiejętności z kategorii "Sabotaż". Na szczególną uwagę zasługują tu "Włamanie" (obniżenie poziomu trudności) oraz "Zdalne hakowanie" (możliwość rozwiązywania mini-gier na odległość).
3) Nieudana próba rozwiązania mini-gry nie blokuje do niej dostępu, ale w większości przypadków doprowadza to do wszczęcia alarmu w okolicy. Możesz temu częściowo zapobiec poprzez odblokowanie umiejętności "Szczęście szpiega" (kategoria "Sabotaż").
4) Rozwiązywanie mini-gier nie jest obowiązkowe, gdyż po odblokowaniu umiejętności "Zakłócenia" (kategoria "Sabotaż") możesz zacząć korzystać z posiadanych ładunków EMP w celu ich pomijania. Na taki krok radzę się jednak decydować wyłącznie przy najtrudniejszych zabezpieczeniach, bo nie będziesz dysponował dużą ilością ładunków, a ponadto nie otrzymasz punktów doświadczenia za użycie tego gadżetu w celu rozbrojeniu danego systemu.
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
g0tcha--> Dzieki za wyjasnienie kwestii odnosnie Madison. Za jakis czas ponownie przejde gre (chyba juz 5. raz) :)
A jeszcze odnosnie zakonczenia:
Co do poradnika a mianowicie jeśli chodzi o odblokowanie zakończenia w którym
Warto dodać, że upgrade’y w misjach występują losowo i mogą być inne niż podane w poradniku tzn. w konkretnym miejscu może pojawiać się na przemian kilka rodzai ulepszeń na zmianę.
fenfir --> Tak, można go w taki sposób pokonać. Starałem się jednak wszystko opisać w taki sposób by można go było pokonać nawet bez odblokowanych umiejętności z drzewka pistoletów. Przydatność tej umiejętności wspomniana została w każdym razie w atlasie.
Jeśli chodzi o walkę z bosem
to można łatwo go pokonać jeśli ma się umiejętność z grupy pistolet co włącza się bullet time i namierza wrogów. Ja mając tą umiejętność rozwiniętą do poziomu gdzie można oddać podczas spowolnienia maks. 5 strzałów, załatwiłem walkę z nim w kilka sekund włączając tą umiejętność i ładując wszystkie 5 strzałów w jego głowę. Z resztą bosów nie wiem czy też tak można zrobić bo na razie tylko z nim walczyłem.
Też czekam na atlas :)
Też jestem ciekaw trochę, kiedy wyjdzie.
Można by było poprawić też poradnik, jak na razie to największym zgrzytem pomiędzy grą, a poradnikiem poradniku jest to, że w Moskwie, możesz uratować Albatrossa, a nie SIE jeśli wybrało się jego na swojego handlera...
A kiedy mniej więcej można by się spodziewać tego atlasu?:)
Zariel --> Wszystkie pozostałe kwestie wkrótce zostaną omówione w atlasie, w tym interakcje z innymi postaciami. :)
Poradnik wydaje się ok, ale byłby bardziej pełny gdyby miał też zakładkę pod tytułem "postacie" i to jak z nimi rozmawiać, aby uzyskać ich szacunek i przyjaźć, bądź odwrotnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
