Lazo's Yacht - Opis przejścia (2) | Moskwa | Alpha Protocol Alpha Protocol poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
ZNEUTRALIZOWANIE LAZO:
Dla odmiany wybierz teraz prawe przejście (M6, 9). Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym stoi Lazo (M6, 11). Jeżeli doprowadziłeś wcześniej do wszczęcia alarmu to konieczne może się okazać pokonanie go w bezpośredniej walce. W przeciwnym wypadku możesz go bezproblemowo zajść od tyłu i zneutralizować pojedynczym ciosem. Korzystając z okazji ogłusz też stojącą obok tancerkę oraz zabierz Accelerator (upgrade karabinu szturmowego) (M5, 1 ).
DOTARCIE DO KOMPUTERA ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA MOSTKU KAPITAŃSKIM:
Musisz teraz powrócić na najwyższy pokład jachtu w czym skutecznie będzie Ci chciało przeszkodzić kilku nowych przeciwników. Zauważ, że mają oni zaalarmowany żółty status, tak więc zaskakiwanie ich może okazać się trudne. Polecam pomagać sobie pistoletem z tłumikiem, choć możesz też decydować się na podkładanie min. Po dotarciu na górę odszukaj drzwi prowadzące na mostek kapitański (M6, 12). Wejdź do środka by zainicjować cut-scenkę obrazującą pojawienie się Sis oraz towarzyszących jej najemników.
WALKA Z SIS I JEJ OCHRONIARZAMI:
Wygranie tej walki będzie dosyć trudne i musisz się do niej odpowiednio przygotować. Zacznij od schowania się za najbliższą zasłoną. Nie możesz się zbytnio wychylać, gdyż Sis wzorem porucznika z misji w Arabii Saudyjskiej będzie sobie pomagała celownikami laserowymi, w rezultacie czego może Cię w łatwy sposób pozbawić pancerza i dużej ilości zdrowia. W pierwszej kolejności radziłbym zająć się jej dwoma ochroniarzami. W tym celu najlepiej byłoby skorzystać z granatów zapalających.
Dopiero po zlikwidowaniu ochroniarzy zajmij się atakowaniem samej Sis. Musisz tu korzystać z ładunków wybuchowych, gdyż będzie ona chroniona przez pancerz i nawet jeśli go trochę zniszczysz to szybko się on jej zregeneruje. Używaj granatów lub min do niszczenia pancerza Sis, a następnie szybko ostrzeliwuj ją z pomocą karabinu szturmowego lub shotguna. Chowaj się za każdym razem gdy wyczerpiesz magazynek lub gdy Sis przystąpi do kontrataku. Zauważ, że w okolicy dyskoteki znajdują się zdalnie detonowane miny. Możesz je zabrać jeśli wyczerpiesz własny zapas materiałów wybuchowych. Musisz walczyć tak długo aż wyczerpany zostanie pasek zdrowia Sis (czerwony).
PRZESŁUCHANIE SIS:
Przesłuchanie załączy się od razu po pokonaniu Sis. Nie musisz się zbytnio zastanawiać nad wyborem stylu zachowania, ale za to należy podjąć decyzję odnośnie dalszych jej losów. Możesz mianowicie:
1) Zabić Sis (Execute) - Doprowadzi to do pogorszenia stosunków z organizacją G22.
2) Nie zabijać Sis (Spare) - Doprowadzi to do poprawienia stosunków z organizacją G22.
Kolejna cut-scenka załączy się już po powrocie do kryjówki. Będziesz mianowicie miał okazję do porozmawiania z Albatrossem, liderem ugrupowania G22. Jeżeli zabiłeś Sis to Twoja rola ograniczy się do wyboru stylu zachowania, po czym rozmowa dobiegnie końca. Jeśli natomiast nie zabiłeś Sis to Albatross zaproponuje nawiązanie współpracy. Przystanie na jego propozycję spotkania (Agree) doprowadzi do odblokowania misji Contact Albatross.