Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alpha Protocol - poradnik do gry

Alpha Protocol - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Warehouse District Data - Opis przejścia (3) | Tajpej | Alpha Protocol Alpha Protocol poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

EWAKUACJA:

Skieruj się w stronę nowo odblokowanego wyjścia z magazynu (M16, 22) - Warehouse District Data - Opis przejścia (3) | Tajpej | Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

Skieruj się w stronę nowo odblokowanego wyjścia z magazynu (M16, 22). Musisz się tu bardzo pilnować, bo okolica jest patrolowana przez przeciwników i jeśli w międzyczasie nie wyłączyłeś alarmu, to będzie ich znacznie więcej. Jeżeli nie masz nic przeciwko rozwiązaniom siłowym to warto skorzystać z granatów odnalezionych w jednym z kontenerów (M16, 23). Jeżeli chcesz pozostawać w ukryciu to musisz umiejętnie eliminować wrogów, dbając o to żeby ich ciała nie były odnajdywane przez kolegów.

Misję możesz zakończyć na dwa sposoby - Warehouse District Data - Opis przejścia (3) | Tajpej | Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

Misję możesz zakończyć na dwa sposoby. Jeżeli nie chcesz tracić czasu to włam się do panelu kontrolnego zlokalizowanego niedaleko jednej z kamer (M16, 24). Doprowadziłoby to do otwarcia głównej bramy i najprawdopodobniej do wszczęcia alarmu. Jeżeli wolisz pozostawać w ukryciu to zlokalizuj drabinkę (M16, 25) celem przedostania się na górne balkoniki. Zeskocz następnie na kontener (screen) (M16, 26) i przeskocz nad płotem.

ROZMOWA Z ALBATROSSEM:

Do rozmowy z Albatrossem dojdzie tuż po wydostaniu się z okolic magazynu - Warehouse District Data - Opis przejścia (3) | Tajpej | Alpha Protocol - Alpha Protocol - poradnik do gry

Do rozmowy z Albatrossem dojdzie tuż po wydostaniu się z okolic magazynu. Jeżeli odwiedzałeś już wcześniej Moskwę i zabiłeś Sis to możesz go rozzłościć i wspomnieć o tym. Najważniejsza część rozmowy będzie dotyczyła decyzji odnośnie podłożonych pluskw (screen) - możesz mianowicie odmówić ich usunięcia (Refuse), skłamać, że jest ich jedynie pięć zamiast sześciu (Bluff) lub przystać na prośbę Albatrossa (Delete Programs). W tych dwóch ostatnich przypadkach poprawisz z nim relacje. Po zakończonej misji warto skorzystać ze skrzynki pocztowej celem podesłania zebranych informacji na temat organizacji Halbech do jednej z trzech różnych osób.