Newsy i ciekawostki na temat Second Life
Wieści ze świata (Uncharted, RimWorld, Second Life, Minecraft) 21/11/2017
Krzysztof Sobiepan, 21 listopada 2017, 10:59
Dziś piszemy o 10. rocznicy serii Uncharted, zbliżającej się z wolna premierze pełnej wersji RimWorld, obecnym stanie Second Life oraz o opóźnieniach usprawnień graficznych i cross-platformowego multiplayera na Switchu w grze Minecraft. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
NSA inwigiluje graczy w World of Warcraft, Second Life i na Xbox Live
Marcin Skierski, 10 grudnia 2013, 10:40
Wygląda na to, że w dobie ciągłej inwigilacji bezpieczni nie mogą czuć się nawet gracze. Według informacji serwisu The Guardian, amerykańska Agencja Bezpieczeństwa Narodowego (NSA) od kilku lat monitoruje rozmowy oraz wysyłane wiadomości w World of Warcraft, Second Life i usłudze Xbox Live.
Wieści ze świata (Call of Duty: Black Ops, StarCraft II, MAG) 1/10/10
Piotr Doroń, 1 października 2010, 12:42
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o Osiągnięciach i Trofeach w Call of Duty: Black Ops, potężnej aktualizacji MAG, blokowaniu kont w StarCraft II, a także ukończeniu prac nad Lionheart: Kings’ Crusade. Zapraszamy do lektury.
Gospodarka w Second Life wciąż rozkwita
Aleksander Kaczmarek, 30 kwietnia 2010, 12:06
Mimo spadku zainteresowania zabawą w alternatywnych, wirtualnych światach i całkiem prawdziwą globalną recesją, gospodarka w Second Life ma się znakomicie. Twórcy gry ujawnili, że w marcu wartość transakcji zawartych pomiędzy graczami osiągnęła 57 milionów dolarów, a liczba aktywnych uczestników zwiększyła się o 13% w stosunku do danych z analogicznego okresu ubiegłego roku.
Second Life najmocniejszą wirtualną gospodarką
Katarzyna Pochowska, 23 września 2009, 13:25
Linden Labs, twórcy MMO Second Life podali oficjalne dane liczbowe na temat swojego tytułu. Według ujawnionych informacji gracze od czasu premiery tytułu w 2003 roku, spędzili w wirtualnym świecie ponad miliard godzin, co można przeliczyć na około 115 tysięcy lat, natomiast średni czas pojedynczej wizyty w świecie gry wynosi ok. 100 minut.
Second Life - realny pozew za podróbki w wirtualnym świecie
Maciej Myrcha, 20 września 2009, 13:41
Już od ponad 6 lat na rynku branżowym obok „morderczych” MMO w rodzaju World of Warcraft czy Warhammer, egzystuje bardziej pokojowo nastawiona produkcja tego gatunku, Second Life. To tutaj właśnie, bez nabijania punktów, pasków życia czy many, wieść możemy sobie spokojne życie, wirtualne rzecz jasna, a przy okazji zarobić nieco pieniędzy – tym razem rzeczywistych.
Wieści ze świata (Duke Nukem Forever, Modern Warfare 2, Forza Motorsport 3) 19/06/09
Piotr Doroń, 19 czerwca 2009, 14:00
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj w menu: Kalypso Media właścicielem Ascaron Entertainment, wielki konkurs Killing Floor, film z rozgrywki Duke Nukem Forever, Second Life przyjaźniejsze dla niewidomych, twórca Tomb Raider rozpoczął pracę nad nową grą dla Crystal Dynamics, edycja kolekcjonerska Forza Motorsport 3 i inne. Zapraszamy do lektury.
Second Life popularniejsze od Warhammera i EVE Online
Maciej Śliwiński, 8 maja 2009, 10:40
Badania przeprowadzone przez firmę Nielsen Media Research, zajmującą się analizą rynku mediów i gier, podają, że Second Life jest jednym z najpopularniejszych tytułów w Stanach Zjednoczonych i wyprzedza między innymi Warhammera Online i EVE Online.
Triumfalny pochód Second Life
Filip Grabski, 20 stycznia 2009, 12:36
Wirtualny odpowiednik prawdziwego życia (jeśli można o czymś takim mówić) autorstwa Linden Labs – Second Life – odnosi coraz większe sukcesy. Twórcy postanowili pochwalić się atrakcyjnymi statystykami.
Twórca Piratów z Karaibów chce zrobić film na bazie Second Life
Filip Grabski, 18 grudnia 2008, 11:31
Chyba bardzo powoli wyrasta nam drugi Uwe Boll, jeśli chodzi o ilości filmowych tematów związanych z grami komputerowymi. Po zapowiedzianym już filmie Bioshock, Gore Verbinski zamierza sfilmować Second Life.
Wieści ze świata w telegraficznym skrócie (1 grudnia 2008)
Piotr Doroń, 1 grudnia 2008, 11:06
W dzisiejszych „Wieściach ze świata w telegraficznym skrócie”: twórcy Clive Barker’s: Jericho zakładają nowe studio, demonstracja GTI Club+, LittleBigPlanet kostiumami bohaterów Street Fightera, Reuters ucieka z Second Life. Życzymy miłej lektury.
Przewodnik po Second Life
Przemysław Zamęcki, 10 marca 2008, 08:43
Jeżeli od czasu do czasu, po wymordowaniu kilku batalionów kosmitów macie ochotę miło spędzić czas w jednym z wirtualnych światów i na przykład odwiedzić ambasadę jakiegoś państwa, niekoniecznie wychodząc za próg własnego domu, możecie uruchomić Second Life.
CNN zakłada centrum informacyjne w Second Life
Artur Falkowski, 13 listopada 2007, 09:17
Telewizja CNN postanowiła przekonać się o tym, jakie wiadomości są najbardziej interesujące dla mieszkańców wirtualnego świata Second Life. Dlatego też założyła w nim centrum informacyjne, za pośrednictwem którego każdy mieszkaniec SL może podzielić się informacjami z cyfrowego świata, o których, jego zdaniem, powinni dowiedzieć się inni użytkownicy.
Wrocław wkrótce w Second Life
Artur Falkowski, 11 września 2007, 13:43
Już za kilka tygodni do wirtualnych miast, które można zwiedzać w Second Life, dołączy Wrocław. Będzie to po Krakowie druga polska miejscowość, która doczeka się swojego cyfrowego odzwierciedlenia w cyfrowej rzeczywistości wykreowanej przez firmę Linden Labs.
Telewizja HBO właścicielem praw do filmu dokumentalnego o Second Life
Marek Grochowski, 7 września 2007, 13:10
Machinimy, czyli różnego rodzaju animacje tworzone przez graczy na silnikach ich ulubionych tytułów, to zjawisko budzące coraz większe zainteresowanie. Świadczy o tym chociażby fakt, że amerykańska telewizja HBO wykupiła właśnie prawa do publikacji pierwszego filmu na podstawie popularnego MMO Second Life.
Kraków dostępny w grze Second Life od jutra!
Maciej Jałowiec, 24 lipca 2007, 14:55
Już w najbliższą środę będziemy mogli wybrać się na wirtualną przechadzkę po jednym z najpopularniejszych polskich miast w internetowej grze Second Life. Wszystko to za sprawą krakowskiej agencji reklamowej, która już od roku pracuje nad cyfrową wersją Krakowa. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że jest to drugie (po Amsterdamie) europejskie miasto przeniesione na ekrany monitorów.
Twórca Lumines zbuduje wirtualne Tokio w Second Life
Marek Grochowski, 6 lipca 2007, 12:20
Tetsuya Mizuguchi, autor popularnej gry logicznej Lumines zawarł ostatnio umowę z firmą reklamową Dentsu. Na mocy zawartego porozumienia japoński projektant oraz wspierająca go spółka rozpoczną wspólne prace nad stworzeniem wirtualnej wersji Tokio w popularnej grze MMO Second Life.
Second Life traci popularność?
Artur Falkowski, 19 czerwca 2007, 15:57
Firma Linden Lab, twórcy projektu, chwali się, że siedem milionów użytkowników zarejestrowało się w Second Life. Świetnie prosperujący interes, chciałoby się rzec. Rzeczywistość jest jednak nieco inna.
Jasne i ciemne strony Second Life
Bartłomiej Kossakowski, 13 czerwca 2007, 11:17
Pierwszy japoński polityk pojawił się w Second Life i może mieć z tego powodu poważne kłopoty. W odróżnieniu od osób, które postanowiły odwiedzić imprezę z okazji otwarcia w świecie SL wyspy Playboya.
BBC wyemituje swój pierwszy program w świecie Second Life
Artur Falkowski, 31 maja 2007, 11:50
Już jutro telewizja BBC wyemituje ciekawy odcinek programu The Money Programme. Na czym polegać będzie jego niezwykłość? Ano na tym, że będzie w całości prowadzony z wirtualnego świata. Jego gospodarz Max Flint założy sklep w Second Life i sprawdzi, czy możliwe jest odniesienie sukcesu w cyfrowym biznesie.
Realistyczne warunki atmosferyczne w Second Life
Artur Falkowski, 23 maja 2007, 13:41
Twórcy Second Life, Linden Lab, dokładają wszelkich starań, by ich produkt rozwijał się, stawał się ładniejszy i bardziej stabilny. Kolejnym krokiem w tym kierunku jest wprowadzenie realistycznie wyglądających warunków atmosferycznych.
Hiszpańska zadyma w Second Life
Michał Markocki, 21 maja 2007, 13:06
MMOcRPG Second Life jest chyba najbardziej podatnym na wpływy z realnego świata tytułem. W wirtualnym uniwersum swoje placówki posiadają rzeczywiste podmioty, takie jak firmy, partie polityczne, agencje informacyjne itd. Politycy prowadzą swoje kampanie, a niektóre wydarzenia zostają upamiętnione w odpowiedni sposób, np. umieszczono w Second Life pomnik ofiar niedawnej masakry w Wirginia Tech. Jednak ostatnie doniesienia magazynu Reuters przebijają chyba wszystko.
100 najseksowniejszych kobiet świata
Katarzyna Grysiewicz, 17 maja 2007, 14:24
Magazyn Maxim wybrał sto najseksowniejszych kobiet świata. Na liście znalazły się m.in. Cameron Diaz (miejsce 19), Maria Sharapova (lokata 17), Avril Lavigne (pozycja15), Angelina Jolie (numer 12) i Eva Mendes (miejsce 7). Na podium, podając od dołu, umieszczono: Scarlett Johansson, Jessice Albę i Lindsay Lohan.
Szef Microsoft Game Studios o Second Life na Xbox Live i nie tylko...
Michał Markocki, 15 maja 2007, 14:33
Portal Shacknews przeprowadził wywiad z Shane Kimem, wiceprezesem Microsoft, szefem Microsoft Game Studios. W czasie wywiadu poruszono kolejno kilka ważnych spraw związanych z projektami online i rynkiem konsol.
Wkrótce w Second Life rusza nowy system weryfikacji wieku
Artur Falkowski, 7 maja 2007, 08:53
W wirtualnym świecie Second Life jak grzyby po deszczu zaczęły pojawiać się miejsca, w których oferuje się różne aspekty rozrywki dla dorosłych, słynne już stały się dzielnice czerwonych latarni czy też kluby z tańcami, bynajmniej nie towarzyskimi.
Otwarto wirtualną strefę NBA w Second Life
Artur Falkowski, 2 maja 2007, 22:56
Projekt Second Life cieszy się coraz większą popularnością. Liczba odwiedzających ten wirtualny świat osób stała się na tyle znacząca, że różne firmy nie mogły sobie darować tej sporej grupy odbiorców, do której mogą dotrzeć ze swoimi akcjami reklamowymi. Kolejną organizacją, która powiększy listę organizacji inwestujących w Second Life zostało NBA.
Przesłuchania do nowego filmu Paula Verhoevena w świecie Second Life
Artur Falkowski, 26 kwietnia 2007, 08:12
Dość kuriozalna reklama pojawiła się w holenderskiej telewizji. Wykonany w stylistyce machinimy (animacja oparta na silniku gry) spot zachęca ludzi do wzięcia udziału w przesłuchaniach do roli w nowym filmie Paula Verhoevena (m.in. RoboCop, Pamięć absolutna), które odbędą się w wirtualnym świecie projektu Second Life.
Pomnik ku pamięci ofiar masakry w Virginia Tech w grze Second Life
Artur Falkowski, 19 kwietnia 2007, 11:42
Masakra na amerykańskim uniwersytecie Virginia Tech skłoniła Rossa Perkinsa, jednego z pracowników wspomnianej uczelni, do stworzenia w grze Second Life pomnika upamiętniającego ofiary tego smutnego wydarzenia.
Technologia amBX wkrótce w grze Second Life
Artur Falkowski, 7 marca 2007, 12:57
Firma Philips ogłosiła, że opracowana przez nią technologia amBX zostanie wykorzystana w Second Life, opracowanym przez Linden Lab symulatorze życia zamieszkiwanym przez ponad cztery miliony wirtualnych mieszkańców. Dzięki możliwościom amBX przebywanie w cyfrowym świecie będzie dla graczy o wiele bardziej namacalne.
Gra Second Life wzbogacona o rozmowy głosowe
Artur Falkowski, 28 lutego 2007, 09:10
Twórcy gry Second Life rozbudują możliwości swojej produkcji o rozmowy głosowe. Programowe rozwiązania do tego celu dostarczy firma Vivox. Dzięki temu grający w popularny symulator rzeczywistego życia będą mogli rozmawiać ze sobą nie uciekając się do używania zewnętrznych aplikacji.
Wirtualny odpowiednik studenckiego campusu wkrótce w grze Second Life
Artur Falkowski, 16 lutego 2007, 13:36
Symulator wirtualnego życia, Second Life, słynie z tego, że z miesiąca na miesiąc zdobywa zainteresowanie firm z rzeczywistego świata. Doczekał się już między innymi własnej fili agencji informacyjnej Reuters i szwedzkiej ambasady. Teraz natomiast powstaje w nim wirtualny studencki campus.
Wirtualna premiera nowych modeli Toyoty w grze Second Life
Artur Falkowski, 9 lutego 2007, 11:21
Wczoraj odbyła się premiera dwóch modeli samochodów Toyoty Scion. Jednym będzie nieco ulepszony xB oraz nowy xD. Nie jest to może informacja, jakiej moglibyście spodziewać się po naszym serwisie, ale wbrew pozorom jest ona związana ze światem gier komputerowych. Otóż równolegle z rzeczywistą premierą w świecie gry Second Life miał miejsce jej wirtualny odpowiednik.
Zakaz handlu przedmiotami z produkcji MMO na eBayu nie obejmie gry Second Life
Artur Falkowski, 1 lutego 2007, 09:06
Kiedy informowaliśmy was niedawno o tym, że serwis eBay planuje zlikwidować wszystkie aukcje, w których sprzedaje się przedmioty z gier MMO, mowa była o absolutnie każdej produkcji tego typu. Jak się jednak okazało, zaczynają się pojawiać wyjątki od tej reguły.
Wkrótce w grze MMO Second Life powstanie szwedzka ambasada
Artur Falkowski, 30 stycznia 2007, 12:04
Second Life to gra MMO, która słynie z tego, że mocno przenika się ze światem rzeczywistym, a to za sprawą licznych organizacji, które otwierają swoje filie w jej wirtualnym uniwersum. Teraz dołączy do nich rząd szwedzki, który postanowił założyć ambasadę swojego kraju w świecie gry.
Rozwój Second Life trwa w najlepsze - tym razem w kierunku open source
Piotr Doroń, 9 stycznia 2007, 13:24
Firma Linden Lab, producent MMO pod tytułem Second Life, ogłosiła w trakcie trwających targów CES w Las Vegas, że zdecydowała się na upublicznienie kodu źródłowego aplikacji Viewer (oprogramowanie klienckie), za pomocą której można kontrolować wymienioną wyżej grę i dokonywać zmian w jej funkcjonowaniu.
Pierwszy milioner w świecie Second Life
Maciej Myrcha, 28 listopada 2006, 14:50
A raczej milionerka, ponieważ osobą, która jako pierwsza zgromadziła milion dolarów (Linden dollars) w wirtualnym świecie Second Life jest kobieta, Ailin Graef. Współgraczom znana jest lepiej jako Anshe Chung, developer nieruchomości. Dodać trzeba, iż zaczynała z marną kwotą 10 dolarów.
Reuters otwiera wirtualną siedzibę w "Second Life"
Artur Falkowski, 17 października 2006, 11:02
Second Life to gra MMO nazywana również symulatorem cyfrowego życia. W rzeczywistości bowiem opiera się na wykreowaniu wzorowanego na rzeczywistości wirtualnego środowiska, w którym gracze mogą wieść swoje „Drugie Życie”. Czym jednak byłby nowoczesny świat bez zalewających nas z każdej strony informacji? Znana agencja informacyjna Reuters otworzyła właśnie swoją wirtualną filię w świecie gry.
Włamanie do bazy danych użytkowników Second Life
Maciej Myrcha, 11 września 2006, 14:27
Robert Linden z firmy Linden Lab, odpowiedzialnej za wprowadzenie na rynek dość oryginalnej gry z rodzaju MMO, Second Life, poinformował o odkryciu włamania do bazy użytkowników wymienionego projektu.
Drugie, wirtualne życie Duran Duran
Przemysław Bartula, 9 sierpnia 2006, 09:47
Starsi z Was zapewne pamiętają zespół Duran Duran, który swe największe tryumfy święcił w latach 80-tych ubiegłego stulecia. Było to już całkiem spory kawał czasu temu i sława DD nieco przyblakła, ale już wkrótce, być może się to zmieni. Podstarzali gwiazdorzy zapowiadają bowiem, że powrócą w wirtualnej rzeczywistości gry MMO - Second Life.
Seks w Second Life zupełnie jak w życiu rzeczywistym
Maciej Myrcha, 5 kwietnia 2006, 12:10
W grudniu zeszłego roku uraczyliśmy Was informacją na temat pojawienia się w Second Life pornograficznego magazynu o nazwie Sluster, w którym swoje wdzięki prezentują wirtualne kobiety - graczki. Teraz temat seksu we wspomnianej grze poszedł znacznie dalej, a co więcej, niektórzy całkiem nieźle na nim zarabiają (na seksie, nie temacie:).
Drugie Życie gotowe na nowych graczy
Przemysław Bartula, 29 marca 2006, 12:34
Firma Linden Lab pochwaliła się wczoraj, iż zdobyła 11 milionów dolarów na dalsze prowadzenie swojej gry MMO pt. Second Life. Przy okazji poruszono kila ciekawych kwestii związanych z tym, bardzo interesującym produktem.
Populacja Second Life liczy już 100 tysięcy osób
Karolina Talaga, 6 stycznia 2006, 10:39
Studio Linden Lab z dumą poinformowało, że liczba użytkowników należących do społeczności skupionej przy Second Life przekroczyła właśnie 100 tysięcy. Program cieszy się popularnością w 95 krajach na wszystkich 7 kontynentach.
Cyberporno w wirtualnym świecie
Maciej Myrcha, 23 grudnia 2005, 12:01
Od dawna wiadomo, iż gracze komputerowi to bardzo zdolne bestie, ale członkowie społeczeństwa gry Second Life, MMORPG, który stara się zbliżyć jak najbardziej do rzeczywistości, przeszli już sami siebie. Otóż postanowili oni wydawać w świecie gry magazyn pornograficzny o nazwie Sluster.
Second Life wymazuje granicę pomiędzy rzeczywistością, a światem wirtualnym
Przemysław Bartula, 16 czerwca 2004, 11:24
Produkcje z gatunku MMOcRPG, typu EverQuest, Star Wars Galaxies: An Empire Divided czy Shadowbane, znalazły już swoje miejsce na rynku gier video, pozwalając dzień w dzień tysiącom osób przenosić się do różnych światów fantasy czy sci-fi, i rozwijać tam swoich avatarów, wykonywać questy, itp. Spośród tego grona MMO, wyróżnia się jednak jedna gra, niezwykle specyficzna, aczkolwiek mało znana - Second Life. Zapytacie czemu? Już odpowiadam. To niemal 1:1 kopia naszej rzeczywistości, w której wszystko to, co robi dany użytkownik staje się jego indywidualną własnością intelektualną czy materialną.
Second Life - społeczeństwo internetowe z prawdziwego zdarzenia?
Radosław Grabowski, 24 czerwca 2003, 12:12
Jeśli posiadasz komputer PC z procesorem 800 MHz, 256 MB pamięci RAM i kartą graficzną 32 MB (GeForce2 lub Radeon 8500) oraz szybkie łącze internetowe, to spełniasz minimalne wymagania gry z gatunku MMOcRPG o nazwie Second Life. Studio Linden Lab poinformowało, że program ten wkroczył właśnie w fazę komercyjną.
Second Life – weź udział w beta-testach
Krzysztof Bartnik, 28 kwietnia 2003, 17:47
Zespół Linden Lab ogłosił rozpoczęcie publicznych beta-testów swojej najnowszej gry role-playing rozgrywanej wyłącznie online (tj. MMORPG), czyli Second Life. Jeżeli chcielibyście spróbować swoich sił w tym przedsięwzięciu, to czeka Was zarejestrowanie się na oficjalnej stronie programu, a także ściągnięcie pakietu startowego (zajmuje około 10 MB).