Recenzje najlepszych gier strategicznych 21
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.
Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry
6.0 22 lutego 2006
W tytułach z serii Silent Storm mieliśmy do czynienia z niezbyt wyszukaną fabułą. Akcja Hammer & Sickle rozgrywa się w 1949 roku, wcielamy się w postać rosyjskiego szpiega mającego przedostać się do okupowanych Niemiec – w tej kwestii jest ciekawie.
Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gryHegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gry
6.0 30 grudnia 2002
Hegemonia – Żelazne Legiony to kosmiczna strategia stworzona przez autorów ciepło przyjętej przez graczy znanej gry Imperium Galactica II. W dobie posuchy na tego typu tytuły z tym większym zainteresowaniem przyjrzeliśmy mu się i oto co odkryliśmy...
Hegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gryZ Moskwy po Berlin - recenzja gry
6.0 12 kwietnia 2006
Na bazie silnika z Desert Rats vs. Afrika Korps powstało kilka tytułów: 1944: Battle of the Bulge, D-Day czy Z Moskwy po Berlin – tak samo wyglądające, ale na pewno nie równie ciekawe, jak Pustynne Szczury.
Z Moskwy po Berlin - recenzja gryPrimitive Wars - recenzja gry
6.0 16 kwietnia 2002
Na fali olbrzymiej popularności Starcrafta w Azji, zaczęły powstawać coraz to nowe RTSy, mniej lub bardziej nawiązujące do klasycznego już arcydzieła. Primitive Wars, stworzona przez koreańską firmę Wizard Soft, jest jedną z nich.
Primitive Wars - recenzja gryDyplomacja - recenzja gry
6.0 14 grudnia 2005
Negocjowanie „pod stołem” umów z innymi państwami, by w najmniej spodziewanym momencie wbić im w plecy sztylet i doprowadzić do ich ostatecznego upadku, to kwintesencja oryginalnej Dyplomacji. W komputerowej adaptacji gracze mogą robić to samo.
Dyplomacja - recenzja gryRecenzja gry Ashes of the Singularity - ogromne bitwy w cieniu mankamentów
6.0 15 kwietnia 2016
Zgodnie z zapowiedzią Ashes of the Singularity przynosi wirtualne batalie na ogromną skalę. Czy to jednak wystarczy, żeby nowego RTS-a nazwać wyjątkowym?
Recenzja gry Ashes of the Singularity - ogromne bitwy w cieniu mankamentówCall to Power II - recenzja gry
6.0 16 stycznia 2001
Czy Call to Power 2 zasługuje na postawiony w tytule numerek? Czy może jest to jedynie nieco ulepszona i poszerzona część pierwsza i powinna być raczej oznaczona jako „Gold”? Autor niniejszej recenzji postara się odpowiedzieć na powyższe pytania.
Call to Power II - recenzja grySoldiers of Anarchy - recenzja gry
6.0 8 sierpnia 2003
SoA to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się post-apokaliptycznym świecie przyszłości. Po naszej wielkiej i dumnej cywilizacji zostało już tylko wspomnienie, a nieliczni ocaleni połączyli się w małe rywalizujące ze sobą grupy.
Soldiers of Anarchy - recenzja gryHotDogs HotGirls - recenzja gry
6.0 30 marca 2006
HotDogs HotGirls prezentuje się zdecydowanie lepiej niż można byłoby początkowo sądzić. Z całą pewnością nie można jednak określić tej gry mianem pełnoprawnej strategii, gdyż elementy ekonomiczne zostały w bardzo dużym stopniu uproszczone.
HotDogs HotGirls - recenzja gryO.R.B. - recenzja gry
6.0 13 lutego 2003
O.R.B. to strategia czasu rzeczywistego opowiadająca o desperackiej walce między mieszkańcami dwóch planet. Przedmiotem ich sporu jest bardzo bogaty w surowce naturalne pas asteroidów, stanowiący klucz do dalszego rozwoju obu nacji.
O.R.B. - recenzja grySpace Empires IV - recenzja gry
6.0 8 października 2001
Space Empires IV to przykład na potwierdzenie tezy, że dobra strategia kosmiczna niekoniecznie musi błyszczeć graficznie. Gra jest typowym 4X (eXploruj, eXpanduj, eXploatuj, eXterminuj), porównywalnym skalą komplikacji do Stars!
Space Empires IV - recenzja gryThe Great Battles Collector's Edition - recenzja gry
6.0 18 maja 2001
The Great Battles Collector’s Edition umożliwia nam poznanie wielkich bitew trzech największych wodzów świata starożytnego: Aleksandra Wielkiego, Hannibala Barkasa oraz Gajusza Juliusza Cezara.
The Great Battles Collector's Edition - recenzja gryRecenzja gry 63 Days - to nie Niemcy są tu największym wrogiem, ale absurdy, błędy i brak logiki
5.5 26 września 2024
Po 20 godzinach, które spędziłem z 63 Days, miałem w sobie mnóstwo sprzecznych emocji. Z jednej strony uważam, że to przeciętna gra z aspiracją do ponadprzeciętnej – z drugiej zaś liczba błędów i nielogicznych rozwiązań przeraża.
Recenzja gry 63 Days - to nie Niemcy są tu największym wrogiem, ale absurdy, błędy i brak logikiApostołowie: Święte Ziemie - recenzja gry
5.5 14 sierpnia 2001
Disciples: Sacred Lands jest grą osadzoną w świecie fantasty sposobem rozgrywki bardzo zbliżoną do serii Heroes of Might & Magic. Jej fabułą jest odwieczny konflikt pomiędzy czterema rasami zamieszkującymi stare Imperium.
Apostołowie: Święte Ziemie - recenzja gryCommand & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch - recenzja gry
5.5 18 marca 2010
Nowa część cyklu Command & Conquer zrywa ze standardami i wprowadza zupełnie nowy styl gry. Czy deweloperzy poszli właściwą drogą?
Command & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch - recenzja gryParaWorld - recenzja gry
5.5 8 stycznia 2007
Paraworld miał być grą, która wreszcie w udany sposób połączy tematykę dinozaurów z koncepcją RTS-a. Niestety, autorzy przespali chyba ostatnie 10 lat rozwoju tego gatunku.
ParaWorld - recenzja gryRecenzja gry Pizza Connection 3 – biznes na cienkim cieście
5.5 26 marca 2018
Po długich 17 latach możemy wreszcie odkurzyć nieużywaną knajpkę i wrócić do gastronomicznego biznesu w serii Pizza Connection. Czy nowa odsłona ekonomicznego cyklu jest pysznym daniem z pieca opalanego węglem, czy może tandetną mrożonką z supermarketu?
Recenzja gry Pizza Connection 3 – biznes na cienkim cieścieHeroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gry
5.5 18 lutego 2003
Gathering Storm to pierwszy oficjalny dodatek do czwartej części popularnych Herosów z firmy 3DO. Fabuła Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm opowiada o walce pięciu herosów ze złym i potężnym czarnoksiężnikiem zwącym się Hexis.
Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gryDungeons - recenzja gry
5.5 15 lipca 2011
W świecie Dungeons panują zupełnie inne reguły niż na ziemi – tam zło zawsze wygrywa z dobrem i robi doskonały użytek z ludzkiej naiwności. Pora sprawdzić, czy wizytę w lochach zapamiętamy miło, czy też twórcy postanowili oszukać także i graczy.
Dungeons - recenzja gryEmergency 2012 - recenzja gry
5.5 24 listopada 2010
Koniec świata na ekranach komputerów – tego jeszcze nie było! Czy kolejna odsłona Emergency – serii, w której nie zabijamy, lecz ocalamy ludzkie życie – zadowoli domorosłych ratowników, chcących uchronić naszą planetę przed ostateczną zagładą?
Emergency 2012 - recenzja gryStar Wars: Galactic Battlegrounds - recenzja gry
5.5 14 marca 2002
Star Wars: Galactic Battleground to strategia czasu rzeczywistego osadzona w realiach najsłynniejszej gwiezdnej sagi stworzonej przez George’a Lucasa - Star Wars.
Star Wars: Galactic Battlegrounds - recenzja gryHeroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gry
5.5 18 czerwca 2003
Heroes of Might and Magic IV: Winds of War oferuje graczom sześć nowych kampanii, około 40 nowych map (w tym szereg stworzonych przez fanów serii), 3 nowe fantastyczne kreatury, szereg nowych obiektów oraz nową ścieżkę dźwiękową.
Heroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gryAirline 69: Powrót do Casablanki - recenzja gry
5.5 29 lipca 2004
Oto jest rok 1942, gracz w skórze Wayne’a Johnsona leci nad pustynią za sterami swojego samolotu... na ogonie pojawiają się dwa niemieckie myśliwce i bez większych ceregieli zestrzeliwują gracza. Niedaleko Casablanki i mrowia pięknych kobiet.
Airline 69: Powrót do Casablanki - recenzja gryRage of Mages II: Necromancer - recenzja gry
5.5 29 maja 2001
Pierwsza część gry cieszyła się dość dużą popularnością, dlatego też już w niecały rok po jej wydaniu na półki sklepowe zawitał Rage of Mages 2, tym razem w tytule znalazł swe miejsce dopisek Necromancer.
Rage of Mages II: Necromancer - recenzja gry