Recenzje najlepszych gier strategicznych 20
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.
Medieval Lords: Buduj, Broń, Zdobywaj - recenzja gry
6.0 6 grudnia 2004
Przy całej swojej ograniczoności Medieval Lords są dobrą, sympatyczną i grywalną grą. Przyjemność wynikająca z wybudowania i gospodarowania miastem tętniącym życiem nie daje się przecenić.
Medieval Lords: Buduj, Broń, Zdobywaj - recenzja gryWyprawa na Północ - recenzja gry
6.0 25 lutego 2004
Trzecia gra z przygodowo-strategicznego cyklu - Cultures. Akcja tej części rozpoczyna się niedługo po tym jak główni bohaterowie, tj. Hatschi (Saracen), Sigurd (Frank), Bjami (Wiking) oraz Crya (Bizantyjczyk) pokonali okropnego midgardzkiego węża...
Wyprawa na Północ - recenzja gryCities in Motion: Symulator Transportu Miejskiego - recenzja gry
6.0 26 kwietnia 2011
Po kilku tygodniach beta-testów pełna wersja gry Cities in Motion trafiła wreszcie do rąk maniaków tycoonów. Czy efekt końcowy jest na tyle zadowalający, by klasyka tego gatunku poszła w odstawkę?
Cities in Motion: Symulator Transportu Miejskiego - recenzja gryBattle Mages - recenzja gry
6.0 12 sierpnia 2004
W świecie "Battle Mages" chronionym przed złem mocą Magicznego Kryształu, Ludzie, Krasnoludy i Elfy żyły w zgodzie i wzajemnym poszanowaniu do czasu, gdy w elfiej społeczności pojawił się Czarnoksiężnik nawołujący do powrotu na rodzime ziemie Elfów.
Battle Mages - recenzja gryWorms 4: Mayhem - recenzja gry
6.0 15 września 2005
Team 17 nie ustaje w dążeniu do stworzenia idealnej wersji Worms. Czy Worms 4: Mayhem jest tym, czym być powinno?
Worms 4: Mayhem - recenzja gryRecenzja gry Realpolitiks – globalna zawierucha w skali mikro
6.0 11 lutego 2017
Władać światem – jakże kusząca to myśl. W Realpolitiks, polskiej produkcji inspirowanej Europą Universalis, taka możliwość jest w zasięgu ręki. Czy jednak uproszczona mechanika przypadnie do gustu miłośnikom strategii?
Recenzja gry Realpolitiks – globalna zawierucha w skali mikroAmerican Conquest: Odwet - recenzja gry
6.0 19 lipca 2004
Oficjalne, samodzielne, rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego o nazwie American Conquest. Warstwa fabularna rzeczonego dodatku obejmuje okres od 1517 do 1804 roku i odnosi się do historycznego podboju różnych części Nowego Świata.
American Conquest: Odwet - recenzja gryPodbój Rzymu - recenzja gry
6.0 5 listopada 2004
Fascynuje Cię Rzym? Zawsze chciałeś odegrać rolę rzymskiego władcy i pokierować losami cesarstwa? Masz okazję zrobić coś na przekór swoim marzeniom i wcielić się w wodza plemion barbarzyńskich. Twoim głównym celem będzie podbicie Rzymu.
Podbój Rzymu - recenzja gryRecenzja gry Omerta: City of Gangsters - przestępczość kiepsko zorganizowana
6.0 1 lutego 2013
Wydawać by się mogło, że sprzężenie elementu ekonomicznego z taktyczną walką turową w gangsterskich klimatach okaże się strzałem w dziesiątkę. Jednak studio Haemimont Games za sprawą Omerty: Miasta gangsterów spudłowało i to bardzo.
Recenzja gry Omerta: City of Gangsters - przestępczość kiepsko zorganizowanaAirline Tycoon Evolution - recenzja gry
6.0 9 grudnia 2002
Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi.
Airline Tycoon Evolution - recenzja grySimCity Społeczności - recenzja gry
6.0 22 listopada 2007
Społeczności to świetny przykład na to, że idea stworzona przez Willa Wrighta była strzałem w dziesiątkę. Nie warto jej zmieniać.
SimCity Społeczności - recenzja gryFrontline Attack: War over Europe - recenzja gry
6.0 21 października 2002
Frontline Attack: War over Europe to strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom na wzięcie udziału w zmaganiach jednostek pancernych i zmechanizowanych, które miały miejsce w czasie II Wojny Światowej na przestrzeni lat 1941 – 1944.
Frontline Attack: War over Europe - recenzja gryWarhammer Epic 40,000: Final Liberation - recenzja gry
6.0 29 kwietnia 2001
Uruchamiając grę „Warhammer Epic 40 000: Final Liberation”, jako Lord Commander obejmiesz dowództwo nad elitarnymi jednostkami Imperium, by uniemożliwić podbój planety Volistad przez armię zdegenerowanych kosmicznych Orków.
Warhammer Epic 40,000: Final Liberation - recenzja gryHotel Giant 2 - recenzja gry
6.0 6 maja 2009
Druga odsłona Hotel Giant to właściwie powtórka z rozrywki. Przeznaczona jest ona przede wszystkim dla miłośników strategii i projektowania wnętrz.
Hotel Giant 2 - recenzja gryGangland - recenzja gry
6.0 14 lipca 2004
Gangland to gra-hybryda zawierająca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego, cRPG oraz gier akcji/FPS, traktująca o przemocy i zorganizowanej przestępczości.
Gangland - recenzja gryHotel Giant - recenzja gry
6.0 6 marca 2003
Hotel Tycoon to strategia ekonomiczna stworzona przez Trevora Chan’a, twórcę serii Seven Kingdoms. Gracz staje się młodym przedsiębiorcą, którego celem jest stworzenie najlepszej sieci ekskluzywnych hoteli.
Hotel Giant - recenzja gryRecenzja Jagged Alliance: Crossfire - rozszerzenia Back in Action
6.0 24 sierpnia 2012
Remake kultowego Jagged Alliance 2 spotkał się z dość chłodnym przyjęciem. Kilka miesięcy po premierze Back in Action testujemy samodzielny dodatek - Crossfire. W ogniu krzyżowym cierpimy jak nigdy wcześniej.
Recenzja Jagged Alliance: Crossfire - rozszerzenia Back in ActionRecenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VI
6.0 23 lipca 2012
Nowa łatka, nowe ekrany miast, nowa kampania, czyli – na ile studio Limbic Entertainment ulepszyło Heroes VI za sprawą rozszerzenia zatytułowanego Piraci Dzikiego Morza.
Recenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VIChris Sawyer's Locomotion - recenzja gry
6.0 30 grudnia 2004
„Locomotion” to gra, która w dzisiejszych czasach, może co najwyżej konkurować z produkcjami trzeciej kategorii. Przyjemna gra straciła wiele w oczach fanów również dzięki wprowadzeniu masy nikomu nie potrzebnych usprawnień i usunięciu starych.
Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gryCrazy Factory - recenzja gry
6.0 23 lipca 2003
Crazy Factory to gra finansowo-strategiczna, w której rozwijamy własny interes, zarządzamy zespołem wynalazców i tworzymy, a następnie sprzedajemy różnego rodzaju... zabawki.
Crazy Factory - recenzja gryAxis & Allies - recenzja gry
6.0 12 stycznia 2005
AA to gra osadzona w realiach II Wojny Światowej, w której rozgrywka toczy się na poziomie strategicznym (przemieszczanie jednostek między państwami na dużej, ładnie przygotowanej mapie świata) i taktycznym (klasyczne bitwy toczone w czasie rzeczywistym).
Axis & Allies - recenzja gryAtrox - recenzja gry
6.0 6 sierpnia 2003
Atrox to strategia czasu rzeczywistego wzorowana na takim znanym RTS-ie jak Starcraft. Akcja przenosi nas do odległej przyszłości, kiedy to trwa wojna (Atrox War) pomiędzy trzema odmiennymi nacjami: Intelion, Createse oraz Hominian.
Atrox - recenzja gryLords of the Realm III - recenzja gry
6.0 20 lipca 2004
Lords of the Realm III to nowa odsłona starej i niegdyś cieszącej się dużą popularnością, strategicznej serii z firmy Sierra. Akcja umiejscowiona została w Średniowieczu i rozgrywa się w różnych częściach Europy.
Lords of the Realm III - recenzja gryWindchaser - recenzja gry
6.0 27 lipca 2009
Produkcja niemieckiego studia prezentuje nieco inne podejście do takich gatunków jak cRPG czy RTS. Czy twórcom udało się stworzyć dobrą grę?
Windchaser - recenzja gry