Popularne recenzje gier strategicznych 13
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.
The Great Art Race: Wyścig po obrazy mistrzów - recenzja gry
recenzja gry8 października 2008
Udany remake klasycznego hitu zawsze znajdzie swoich zwolenników. Czy jednak tak niszowa i nie pierwszej młodości produkcja jest w stanie zadowolić wszystkich potencjalnych nabywców?
The Great Art Race: Wyścig po obrazy mistrzów - recenzja gryTycoon City: New York - recenzja gry
recenzja gry14 marca 2006
Tycoon City: New York tak na dobrą sprawę nie jest pełnoprawną strategią ekonomiczną. O posiadane fundusze rzadko kiedy trzeba się martwić – niemniej można przy niej bardzo miło niejeden wieczór spędzić.
Tycoon City: New York - recenzja gryPatrician III: Rise of the Hanse - recenzja gry
recenzja gry4 grudnia 2003
Po sporym sukcesie drugiej części strategii ekonomicznej Patrician (wydanej w 2001 roku), zespół Ascaron poszedł za ciosem i stworzył trzecią odsłonę tego cyklu. Idea tej części nie zmieniła się, nadal rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym...
Patrician III: Rise of the Hanse - recenzja gryCommand & Conquer: Generals - Zero Hour - recenzja gry
recenzja gry18 listopada 2003
Pierwszy oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals. Oferuje on fanom tego tytułu poprawiony silnik graficzny (lepsze efekty pogodowe czy efekty wybuchów) i trzy nowe kampanie.
Command & Conquer: Generals - Zero Hour - recenzja gryWorld in Conflict - recenzja gry
recenzja gry28 września 2007
Walczący o demokrację Jankesi, ograniczenie ekonomii i skupienie się na taktyce, współpraca w multiplayerze i niski poziom trudności - oto World in Conflict.
World in Conflict - recenzja gryRage of Mages II: Necromancer - recenzja gry
recenzja gry29 maja 2001
Pierwsza część gry cieszyła się dość dużą popularnością, dlatego też już w niecały rok po jej wydaniu na półki sklepowe zawitał Rage of Mages 2, tym razem w tytule znalazł swe miejsce dopisek Necromancer.
Rage of Mages II: Necromancer - recenzja gryOutfront: Na Tyłach Wroga - recenzja gry
recenzja gry28 grudnia 2005
O ile Soldiers: Ludzie Honoru, autorstwa rosyjskich programistów z Best Way, zdobyli światową popularność, tak wydany niedawno dodatek do nich (stworzony przez inną ekipę – Dark Fox), przeszedł bez większego echa.
Outfront: Na Tyłach Wroga - recenzja gryBattalion Wars - recenzja gry
recenzja gry30 marca 2006
Pamiętacie Cannon Fodder, kultową strzelaninę z Amigi? Wyobraźcie sobie podobny klimat – zabawne, karykaturalne postaci żołnierzy i pojazdów, duża dynamika, zręcznościowy charakter. Teraz to wszystko ubierzmy w trójwymiarową grafikę z kamerą TPP.
Battalion Wars - recenzja gryTraffic Giant - recenzja gry
recenzja gry16 sierpnia 2001
Traffic Giant to kolejna gra z serii Giant, nawiązująca do znanego tytułu Industry Giant. Trafic Giant oferuje unikalną możliwość zarządzania systemem publicznego transportu między różnymi miastami.
Traffic Giant - recenzja gryAge of Empires III: The WarChiefs - recenzja gry
recenzja gry24 października 2006
Niemal rok czasu potrzebowała firma Ensemble Studios, żeby przygotować dodatek do Age of Empires III. Tak długi okres prac jest całkowicie zrozumiały, wszak nie mamy tu do czynienia z pierwszoosobową strzelaniną, ale z bardzo rozbudowaną grą wojenną.
Age of Empires III: The WarChiefs - recenzja gryEscape from Paradise City - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2008
Escape from Paradise City zalicza się do gatunku, w którym znajdziemy takie pozycje jak dwie części Gangsters, Gangland i słabiutkie Chicago 1930. Jak na ich tle wypada opisywana produkcja?
Escape from Paradise City - recenzja grySid Meier's Civilization IV: Warlords - recenzja gry
recenzja gry31 sierpnia 2006
Warlords są bez wątpienia produktem udanym – umiejętnie rozszerzającym bogactwo podstawowej wersji Cywilizacji 4 o nowe możliwości. Unikalne budynki i nowe cechy przywódców czynią poszczególne nacje jeszcze bardziej wyjątkowymi.
Sid Meier's Civilization IV: Warlords - recenzja grySid Meier's Railroads! - recenzja gry
recenzja gry8 listopada 2006
Gry sygnowane nazwiskiem Sida Meiera są od wielu lat kojarzone z ciekawymi strategiami, przy których można w bardzo miły sposób spędzić niejeden wieczór. Są to też zazwyczaj bardzo złożone tytuły.
Sid Meier's Railroads! - recenzja gryStar Trek Deep Space Nine: Dominion Wars - recenzja gry
recenzja gry3 czerwca 2002
Dominion Wars to gra strategiczna osadzona w świecie Star Trek. Fabuła oparta jest o dwa ostatnie sezony znanego również w Polsce serialu Deep Space Nine, opowiadającego o przygodach bohaterskiej załogi stacji kosmicznej.
Star Trek Deep Space Nine: Dominion Wars - recenzja gryWarrior Kings - recenzja gry
recenzja gry17 maja 2002
Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego będąca hybrydą gier Lords of the Realms 2 i Shogun. Akcja przenosi graczy do średniowiecznego świata Orbis, gdzie rozpoczynają grę jako mało znaczący władca zrujnowanego państwa.
Warrior Kings - recenzja gryReal War - recenzja gry
recenzja gry4 stycznia 2002
Real War to strategia czasu rzeczywistego, której akcja przenosi graczy do roku 2007, gdzie jako głównodowodzący sił zbrojnych Stanów Zjednoczonych zmagać się oni będą z międzynarodowymi grupami terrorystycznymi.
Real War - recenzja gryAge of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - recenzja gry
recenzja gry9 sierpnia 2002
Age of Wonders II: The Wizard’s Throne to bezpośrednia kontynuacja strategii turowej Age of Wonders, która na przełomie lat 1999/2000 została sowicie nagrodzona przez wiele czołowych czasopism i stron internetowych za świetną grywalność i pomysł.
Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - recenzja gryMaster of Orion III - recenzja gry
recenzja gry5 marca 2003
Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce.
Master of Orion III - recenzja gryAlien Nations 2 - recenzja gry
recenzja gry24 września 2001
W bajecznie kolorowym i ślicznie wyrysowanym świecie macie okazję poprowadzić jedną z trzech ras. Bardziej do zwycięstwa ekonomicznego i socjalnego niż militarnego. Nie sterujecie bezpośrednio swymi obywatelami, lecz stwarzacie im tylko warunki rozwoju.
Alien Nations 2 - recenzja gryConquest: Wojny Pogranicza - recenzja gry
recenzja gry3 kwietnia 2002
Conquest: Frontier Wars to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, w której cała akcja toczy się w przestrzeni kosmicznej.
Conquest: Wojny Pogranicza - recenzja gryAnno 1503: The New World - recenzja gry
recenzja gry3 czerwca 2003
Anno 1503: Setting out for a New World to sequel znanej gry strategicznej Anno 1602, łączący w jednym symulację budowania miast oraz kolonizację, dyplomację, produkcję, handel i walkę.
Anno 1503: The New World - recenzja gryKingdom Under Fire - recenzja gry
recenzja gry6 lutego 2001
Pomimo upływu lat, duch Warcrafta - mega przeboju ze stajni Blizzarda, nadal drzemie w wielu dzisiejszych produktach. Jako ostatni, jego sukces postanowili powtórzyć twórcy Kingdom Under Fire. Czy się powiodło? Zapraszam do recenzji.
Kingdom Under Fire - recenzja grySpace Empires IV - recenzja gry
recenzja gry8 października 2001
Space Empires IV to przykład na potwierdzenie tezy, że dobra strategia kosmiczna niekoniecznie musi błyszczeć graficznie. Gra jest typowym 4X (eXploruj, eXpanduj, eXploatuj, eXterminuj), porównywalnym skalą komplikacji do Stars!
Space Empires IV - recenzja gryFaces of War: Oblicza Wojny - recenzja gry
recenzja gry10 października 2006
Faces of War: Oblicza Wojny to jedna z najnowszych gier wojennych, osadzonych w realiach II Wojny Światowej. Jest to sequel wydanej w 2004 roku gry Soldiers: Ludzie Honoru, która zrobiła sporo zamieszania w światku graczy.
Faces of War: Oblicza Wojny - recenzja gry