Popularne recenzje gier strategicznych 12
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.

Twierdza Legendy - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2007
Ekonomiczno-wojenna symulacja średniowiecznego zamku powraca w dodatku ze świetną fabułą! Tyle, że ta twierdza została nieźle przebudowana i nie jest już taka sama – stała się wojenno-ekonomiczną grą. Czy jej to wyszło na dobre?
Twierdza Legendy - recenzja gry
Warlords: Battlecry III - recenzja gry
recenzja gry1 października 2004
„Warlords Battlecry 3” to bogaty w treść i ubogi w efekty słuchowo-wzrokowe RTS, który może przypaść do gustu fanom serii „Warlords” oraz starszym graczom, którzy przedkładają grywalność i wielość możliwości nad graficznymi fajerwerkami.
Warlords: Battlecry III - recenzja gryAirline 69: Powrót do Casablanki - recenzja gry
recenzja gry29 lipca 2004
Oto jest rok 1942, gracz w skórze Wayne’a Johnsona leci nad pustynią za sterami swojego samolotu... na ogonie pojawiają się dwa niemieckie myśliwce i bez większych ceregieli zestrzeliwują gracza. Niedaleko Casablanki i mrowia pięknych kobiet.
Airline 69: Powrót do Casablanki - recenzja grySilent Storm: Sentinels - recenzja gry
recenzja gry23 marca 2005
„Silent Storm: Sentinels” to wymagający dodatek, który powinien spodobać się sympatykom właściwej gry. Szkoda tylko, iż omawiany add-on jest trochę krótki, jednak na wyższych poziomach trudności każdy krok powinien być dogłębnie przemyślany...
Silent Storm: Sentinels - recenzja gryEmpire Earth II - recenzja gry
recenzja gry30 maja 2005
„Empire Earth” była niezwykle rozbudowaną strategią czasu rzeczywistego – gra została uznana przez serwis GameSpy za najważniejszą produkcję roku 2001. „Empire Earth II” to również niezwykle udana gra. Musiszmieć dla każdego fana RTS-ów.
Empire Earth II - recenzja gryMassive Assault: Phantom Renaissance - recenzja gry
recenzja gry24 czerwca 2005
Strategie turowe nie są szczególnie licznie reprezentowanym gatunkiem. Dobrze, jeśli w roku pojawi się kilka turówek do wyboru. Domination jest jedną z najgodniejszych uwagi.
Massive Assault: Phantom Renaissance - recenzja gryImmortal Cities: Children of the Nile - recenzja gry
recenzja gry21 lutego 2005
„Dzieci Nilu” są bardzo udaną grą. Precyzyjnie przemyślaną i z równym pietyzmem wykonaną. Gra się w nią bardzo przyjemnie. Niestety nie ma co liczyć na to, że zdołają one wyrwać z życiorysu większy kawał czasu.
Immortal Cities: Children of the Nile - recenzja gryWładca Pierścieni: Wojna o Pierścień - recenzja gry
recenzja gry19 grudnia 2003
The Lord of the Ring: War of the Ring to strategia czasu rzeczywistego bazująca na twórczości J.R.R. Tolkiena, a dokładniej na jego najsłynniejszym dziele, czyli „Władcy Pierścieni”.
Władca Pierścieni: Wojna o Pierścień - recenzja gry
Earth 2160 - recenzja gry
recenzja gry14 lipca 2005
Earth 2160 jest jednym z najlepszych RTS-ów dostępnych na rynku. Jest w nim wszystko, co powinno być w solidnej strategii: niebanalna fabułą, nietuzinkowa grafika, przeogromna liczba budowli oraz pojazdów.
Earth 2160 - recenzja gryWorld War I: Battlefields - recenzja gry
recenzja gry8 marca 2004
The Entente World War I Battlefields to strategia czasu rzeczywistego przenosząca graczy do czasów I Wojny Światowej, w lata 1914-1918, gdzie mogą objąć dowodzenie nad siłami jednego z pięciu krajów uwikłanych w ten konflikt zbrojny...
World War I: Battlefields - recenzja gry
Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gry
recenzja gry11 lipca 2003
Frozen Throne to pierwszy oficjalny dodatek do trzeciej części Warcrafta. Akcja omawianego dodatku ponownie osadzona została w fantastycznej krainie Azeroth, w kilka miesięcy po bitwie na górze Hyjal, w której pokonano Archimonde’a i Płonący Legion...
Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gryEuropa Universalis - recenzja gry
recenzja gry14 marca 2001
Europa Universalis to gra, w iście doskonały sposób łącząca w sobie elementy strategiczne, militarne, ekonomiczne i dyplomatyczne. Swymi fundamentami sięga do dzieła sprzed lat – Civilization, lecz jest w całości nową i zgoła odmienną grą.
Europa Universalis - recenzja gryStarmageddon - recenzja gry
recenzja gry10 maja 2002
Starmageddon to nowa produkcja firmy Lemon Interactive, rodzimego dystrybutora gier, określana jako „kosmiczny RTS 3D nowej generacji”.
Starmageddon - recenzja gryShogun: Total War - The Mongol Invasion - recenzja gry
recenzja gry3 stycznia 2002
The Mongol Invasion to oficjalny dodatek do Shogun: Total War, w którym powracamy do średniowiecznej Japonii. Państwo, jakie w Total War z takim trudem udało nam się zjednoczyć pod jednym sztandarem, staje w obliczu nowego niebezpieczeństwa.
Shogun: Total War - The Mongol Invasion - recenzja gryKroniki Czarnego Księżyca - recenzja gry
recenzja gry2 lutego 2001
Mimo że Kroniki Czarnego Księżyca nie są grą wybitną, powalającą na kolana olśniewającą grafiką itp. ma w sobie to „coś” co pozwala nam spędzić przy niej wiele godzin dobrze się bawiąc.
Kroniki Czarnego Księżyca - recenzja gryUFO: Extraterrestrials - recenzja gry
recenzja gry18 maja 2007
Mimo nieudolnej odtwórczości gra wciąga, a dzięki turom oferuje o wiele więcej miodu niż produkcje Altara. Oparto ją w końcu o koncept, który sam w sobie jest genialny i pozostanie takim przez wiele kolejnych lat.
UFO: Extraterrestrials - recenzja gryImperial Glory - recenzja gry
recenzja gry11 lipca 2005
Przemyślana dyplomacja, bez której ani rusz, dopracowane realia historyczne, niebrzydka grafika oraz sposobność rozegrania 5 bitew, które zmieniły oblicze świata, to niewątpliwe atuty tej najpoważniejszej konkurencji dla serii Total War.
Imperial Glory - recenzja gryCezar IV - recenzja gry
recenzja gry19 grudnia 2006
Caesar IV imponuje rozmachem. Mimo iż do ukończenia gry należy przejść 13 misji, kampania liczy ich aż 26. Po skończeniu każdego ze scenariuszy mamy zawsze do wyboru dwa następne – jeden to ścieżka militarna, drugi – ekonomiczna.
Cezar IV - recenzja gryAct of War: Direct Action - recenzja gry
recenzja gry12 maja 2005
Autorzy z Eugen Systems zatroszczyli się o swoje dzieło od początku do końca, przykładając się nie tylko do samej rozgrywki, lecz również tła fabularnego. Opowieść ukazana w grze przypomina swoją złożonością i zwrotami akcji niejeden technothriller.
Act of War: Direct Action - recenzja grySudden Strike 3: Arms for Victory - recenzja gry
recenzja gry12 lutego 2008
Mimo swoich wad, Sudden Strike 3 jest grą bardzo miodną. Sekret owego miodu jest jednak bardzo banalny. SS3 to tytuł, który bazuje na niezwykle udanej iluzji czegoś, co jest lepsze od "papkowej konkurencji".
Sudden Strike 3: Arms for Victory - recenzja gryHeroes of Annihilated Empires - recenzja gry
recenzja gry8 grudnia 2006
Jacy powinni być Heroesi, żeby zostać grą roku 2006? Pytanie życzeniowe, ale dlaczego mamy nie stawiać sobie i innym ambitnych celów?
Heroes of Annihilated Empires - recenzja gryFull Spectrum Warrior - recenzja gry
recenzja gry16 czerwca 2005
Nasza władza ogranicza się do kierowania poczynaniami ośmioosobowej grupy szturmowej. Pierwsze zaskoczenie – prawie nigdy nie sterujemy jednym bohaterem. Tak więc, co ja tutaj robię? Ano, wydaję rozkazy.
Full Spectrum Warrior - recenzja gry
The Settlers - recenzja gry
recenzja gry30 sierpnia 2007
Po latach druga część przygód Osadników nadal ma się świetnie i nawet spartolona konwersja nie jest w stanie nadto negatywnie wpłynąć na jej grywalność.
The Settlers - recenzja gryUniverse at War: Earth Assault - recenzja gry
recenzja gry18 stycznia 2008
Universe at War jest bardzo udanym RTS-em i godnym następcą Empire at War. Przy grze można w miły sposób spędzić wiele zimowych wieczorów.
Universe at War: Earth Assault - recenzja gry