Popularne recenzje gier strategicznych 15
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.
Battle Isle: The Andosia War - recenzja gry
recenzja gry17 kwietnia 2001
Celem ludzi z Blue Byte było stworzenie gry o takiej głębi, jakiej nie dorównuje żaden inny gatunek gier komputerowych. Postanowiono połączyć elementy dwóch popularnych obecnie gatunków strategii: RTS ze starą, poczciwą turówką.
Battle Isle: The Andosia War - recenzja gryAtrox - recenzja gry
recenzja gry6 sierpnia 2003
Atrox to strategia czasu rzeczywistego wzorowana na takim znanym RTS-ie jak Starcraft. Akcja przenosi nas do odległej przyszłości, kiedy to trwa wojna (Atrox War) pomiędzy trzema odmiennymi nacjami: Intelion, Createse oraz Hominian.
Atrox - recenzja gryPort Royale - recenzja gry
recenzja gry25 listopada 2003
Port Royale to kolejna, po Patrician II: Quest for Power, strategia pochodząca z niemieckiej firmy Ascaron Software, przenosząca graczy na tereny Karaibów, do czasów największego rozkwitu piractwa, tj. od XVI do XVII wieku.
Port Royale - recenzja gryNexus: The Jupiter Incident - recenzja gry
recenzja gry7 stycznia 2005
„Nexus” z nawiązką spełnia to, co obiecują autorzy na okładce gry. Jest przyzwoitym kawałkiem kosmicznego symulatora, oferującym ciekawą przygodę, mnóstwo walk, różnorodne sytuacje taktyczne, od misji wywiadowczych i badawczych po starcia olbrzymich flot.
Nexus: The Jupiter Incident - recenzja gryCar Tycoon - recenzja gry
recenzja gry15 kwietnia 2002
Car Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna, w której gracze mogą wcielić się w szefa firmy zajmującej się projektowaniem, konstruowaniem, dystrybucją oraz sprzedażą pięknych samochodów.
Car Tycoon - recenzja gryRIM: Bitwa o Planetę - recenzja gry
recenzja gry12 czerwca 2002
RIM: Battle Planets to gra strategiczna przenosząca graczy do odległej przyszłości. Ziemski statek badawczy Solarius przemierzając przestrzeń gwiezdną natrafia, w strefie nazywanej Outer RIM, na ślady starożytnej, wysokorozwiniętej cywilizacji.
RIM: Bitwa o Planetę - recenzja gryThe Troma Project - recenzja gry
recenzja gry6 lutego 2002
Strategia turowa przepełniona seksem, krwią i brutalnością, stworzona przez bardzo kontrowersyjny polski zespół NekroSoft, odpowiedzialny za powstanie Rezerwowych Psów.
The Troma Project - recenzja gryEarth 2150: Lost Souls - recenzja gry
recenzja gry7 lutego 2002
Earth 2150: Lost Souls to kontynuacja słynnych strategii czasu rzeczywistego Earth 2150: Escape from the Blue Planet oraz Earth 2150: The Moon Project. Jest siódmy grudnia roku 2150, a do końca istnienia naszej planety zostało tylko kilka krótkich godzin.
Earth 2150: Lost Souls - recenzja gryFrontline Attack: War over Europe - recenzja gry
recenzja gry21 października 2002
Frontline Attack: War over Europe to strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom na wzięcie udziału w zmaganiach jednostek pancernych i zmechanizowanych, które miały miejsce w czasie II Wojny Światowej na przestrzeni lat 1941 – 1944.
Frontline Attack: War over Europe - recenzja gryKnights & Merchants: The Peasants Rebellion - recenzja gry
recenzja gry5 lutego 2002
„The Peasant Rebellion” to kontynuacja Knights & Merchants, która nie tak dawno ujrzała światło dzienne, jednakże na pewno nie możemy nazwać jej drugą częścią.
Knights & Merchants: The Peasants Rebellion - recenzja gryŚ.W.I.N.I.A. - recenzja gry
recenzja gry11 marca 2002
S.W.I.N.E. to zabawna strategia czasu rzeczywistego, której tematem jest wojna pomiędzy dwoma państwami: świń i królików. 3 sierpnia świńska armia pod przywództwem SteelFang’a przekroczyła granicę marchewkowego państwa i zaatakowała jego mieszkańców.
Ś.W.I.N.I.A. - recenzja gryMonopoly Tycoon - recenzja gry
recenzja gry29 stycznia 2002
Monopoly Tycoon to ekonomiczna strategia wprowadzająca stare i sprawdzone pomysły z serii gier Monopoly w nowe, trójwymiarowe, komputerowe realia. Podobnie, jak w planszowym pierwowzorze startujemy do finansowej walki z kilkoma oponentami.
Monopoly Tycoon - recenzja gryCodename: Panzers - Faza Druga - recenzja gry
recenzja gry9 września 2005
W Fazie Drugiej dla turystów przewidziano tak malownicze miejsca, jak pokryte złocistym piaskiem pustynie Afryki Północnej, plaże i miasteczka we Włoszech, oraz zniszczoną przez wojnę Jugosławię. Zastanawiacie się, czy warto się wybierać na tę wycieczkę.
Codename: Panzers - Faza Druga - recenzja gry
Age of Empires III - recenzja gry
recenzja gry1 grudnia 2005
Dziki Zachód jeszcze nigdy nie był tak pięknie cyfrowy. Jeden z największych tegorocznych pewniaków uderza z siłą rozpędzonego stada bizonów i nie zatrzyma go nawet propozycja zapalenia fajki pokoju.
Age of Empires III - recenzja gryXIII Wiek: Śmierć lub Chwała - recenzja gry
recenzja gry9 kwietnia 2008
XIII Wiek: Śmierć lub chwała wyraźnie spóźnił się ze swoją premierą. Po Medievalu II gracze mają już sporo wyższe oczekiwania i większe apetyty.
XIII Wiek: Śmierć lub Chwała - recenzja gryHearts of Iron 2 - recenzja gry
recenzja gry15 lutego 2005
„Hearts of Iron II” to kontynuacja znanej serii strategii wojenno-ekonomicznych. Teoretycznie jest to druga część gry „Hearts of Iron”, lecz jej korzenie sięgają zamierzchłych czasów, kiedy na rynku pojawił się przebój „Europa Universalis”.
Hearts of Iron 2 - recenzja gryThe Gladiators - recenzja gry
recenzja gry18 grudnia 2002
The Gladiators to jak określają twórcy, zespół Eugen Systems, nowa generacja strategii czasu rzeczywistego, przepełniona wartką akcją i zawierająca elementy RPG...
The Gladiators - recenzja gry
Command & Conquer: Generals - recenzja gry
recenzja gry11 marca 2003
Command & Conquer: Generals to kolejna strategia czasu rzeczywistego ze słynnej serii Command & Conquer. Jej akcja toczy się w niezbyt odległej przyszłości, kiedy to ludzkość ponownie staje w obliczu wielkiej wojny.
Command & Conquer: Generals - recenzja grySilent Storm - recenzja gry
recenzja gry18 marca 2004
Strategia osadzona realiach II Wojny Światowej. Gracz staje się dowódcą elitarnego oddziału żołnierzy, wykonującego bardzo niebezpieczne zadania głęboko na terytorium wroga.
Silent Storm - recenzja gryTheocracy - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2000
Kolejny wariant historycznej strategii ekonomiczno-wojennej. Po starożytnym Rzymie, Egipcie, Grecji etc. przyszła kolej na Imperium Azteków. Co z tego wyszło? Przeczytajcie sami.
Theocracy - recenzja gryThree Kingdoms: Fate of the Dragon - recenzja gry
recenzja gry17 lipca 2001
Three Kingdoms: Fate of the Dragon to strategia czasu rzeczywistego, za sprawą której przeniesiemy się do czasów tuż po upadku dynastii Han, kiedy o władzę w Chinach walczyło trzech bezwzględnych i genialnych wodzów: Cao Cao, Liu Bei i Sun Quan.
Three Kingdoms: Fate of the Dragon - recenzja gryUFO: Kolejne Starcie - recenzja gry
recenzja gry8 października 2003
UFO: Aftermath to strategia turowa czerpiąca garściami z dawnego przeboju UFO: Enemy Unknown. Akcja Aftermath przenosi graczy w niezbyt odległą przyszłość, gdzie w wyniku inwazji obcych wielka ziemska cywilizacja została zredukowana do garstki ocalonych.
UFO: Kolejne Starcie - recenzja gry
Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - recenzja gry na PC
recenzja gry17 maja 2001
Fallout Tactics to kontynuacja znakomitej serii role-play. Postnuklearny świat Fallouta tym razem posłużył do zrealizowania gry strategicznej w stylu UFO, pozbawionej jednak wdzięku tego programu, który wytyczył drogi gatunku „squad based strategy”.
Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - recenzja gry na PCHammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry
recenzja gry22 lutego 2006
W tytułach z serii Silent Storm mieliśmy do czynienia z niezbyt wyszukaną fabułą. Akcja Hammer & Sickle rozgrywa się w 1949 roku, wcielamy się w postać rosyjskiego szpiega mającego przedostać się do okupowanych Niemiec – w tej kwestii jest ciekawie.
Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry