Popularne recenzje gier strategicznych 15
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.
Ancient Wars: Sparta - recenzja gry
recenzja gry15 maja 2007
To bardzo nierówny tytuł, który mógł być znakomitą alternatywą dla wszystkich Age of Empires i nowego Anno. Tak nie jest, aczkolwiek zapewne niejeden przy Sparcie będzie się doskonale bawił.
Ancient Wars: Sparta - recenzja gryThe Settlers: Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe - recenzja gry
recenzja gry25 sierpnia 2005
Światowa premiera „Nebula Realm” przeszła bez większego echa, o czym świadczą m.in. znikome informacje na jej temat zarówno w Internecie, jak i w prasie. Ale czy rzeczywiście „Nebula Realm” to porażka na całej linii frontu? Niekoniecznie.
The Settlers: Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe - recenzja gryHammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry
recenzja gry22 lutego 2006
W tytułach z serii Silent Storm mieliśmy do czynienia z niezbyt wyszukaną fabułą. Akcja Hammer & Sickle rozgrywa się w 1949 roku, wcielamy się w postać rosyjskiego szpiega mającego przedostać się do okupowanych Niemiec – w tej kwestii jest ciekawie.
Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja grySacrifice - recenzja gry
recenzja gry28 grudnia 2000
Sacrifice to dość specyficzna gra.Mamy w niej elementy strategiczne, taktyczne oraz bardzo duży nacisk na część zręcznościową.Co wyszło z takiego połączenia?
Sacrifice - recenzja gryZeus: Pan Olimpu - recenzja gry
recenzja gry15 lutego 2001
Zeus jest grą w której nad burzenie wszystkiego przedkłada się twórcze tworzenie i budowanie mitycznego miasta w czym pomagają nam słynni greccy bogowie jak Zeus, Ares, Afrodyta, oraz przeszkadzają potwory - wszyscy rodem z „Mitologii” Parandowskiego.
Zeus: Pan Olimpu - recenzja gryAge of Empires II: The Conquerors - recenzja gry
recenzja gry17 stycznia 2001
Age of Empires to seria, która stała się już klasyką w gatunku RTS. The Conquerors to dodatek do AoE II, nawiązujący do epoki odkryć i podbojów, a przynajmniej tak to zapewne miało wyglądać w intencji producenta, jeśli sugerować się tytułem.
Age of Empires II: The Conquerors - recenzja gryTheocracy - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2000
Kolejny wariant historycznej strategii ekonomiczno-wojennej. Po starożytnym Rzymie, Egipcie, Grecji etc. przyszła kolej na Imperium Azteków. Co z tego wyszło? Przeczytajcie sami.
Theocracy - recenzja gryThree Kingdoms: Fate of the Dragon - recenzja gry
recenzja gry17 lipca 2001
Three Kingdoms: Fate of the Dragon to strategia czasu rzeczywistego, za sprawą której przeniesiemy się do czasów tuż po upadku dynastii Han, kiedy o władzę w Chinach walczyło trzech bezwzględnych i genialnych wodzów: Cao Cao, Liu Bei i Sun Quan.
Three Kingdoms: Fate of the Dragon - recenzja gryEarth 2150: Lost Souls - recenzja gry
recenzja gry7 lutego 2002
Earth 2150: Lost Souls to kontynuacja słynnych strategii czasu rzeczywistego Earth 2150: Escape from the Blue Planet oraz Earth 2150: The Moon Project. Jest siódmy grudnia roku 2150, a do końca istnienia naszej planety zostało tylko kilka krótkich godzin.
Earth 2150: Lost Souls - recenzja gryFrontline Attack: War over Europe - recenzja gry
recenzja gry21 października 2002
Frontline Attack: War over Europe to strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom na wzięcie udziału w zmaganiach jednostek pancernych i zmechanizowanych, które miały miejsce w czasie II Wojny Światowej na przestrzeni lat 1941 – 1944.
Frontline Attack: War over Europe - recenzja gryCar Tycoon - recenzja gry
recenzja gry15 kwietnia 2002
Car Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna, w której gracze mogą wcielić się w szefa firmy zajmującej się projektowaniem, konstruowaniem, dystrybucją oraz sprzedażą pięknych samochodów.
Car Tycoon - recenzja gryRIM: Bitwa o Planetę - recenzja gry
recenzja gry12 czerwca 2002
RIM: Battle Planets to gra strategiczna przenosząca graczy do odległej przyszłości. Ziemski statek badawczy Solarius przemierzając przestrzeń gwiezdną natrafia, w strefie nazywanej Outer RIM, na ślady starożytnej, wysokorozwiniętej cywilizacji.
RIM: Bitwa o Planetę - recenzja gryAtrox - recenzja gry
recenzja gry6 sierpnia 2003
Atrox to strategia czasu rzeczywistego wzorowana na takim znanym RTS-ie jak Starcraft. Akcja przenosi nas do odległej przyszłości, kiedy to trwa wojna (Atrox War) pomiędzy trzema odmiennymi nacjami: Intelion, Createse oraz Hominian.
Atrox - recenzja gryPort Royale - recenzja gry
recenzja gry25 listopada 2003
Port Royale to kolejna, po Patrician II: Quest for Power, strategia pochodząca z niemieckiej firmy Ascaron Software, przenosząca graczy na tereny Karaibów, do czasów największego rozkwitu piractwa, tj. od XVI do XVII wieku.
Port Royale - recenzja gryBattalia - recenzja gry
recenzja gry8 kwietnia 2002
Gra strategiczna umożliwiająca graczom odtworzenie historycznych bitew z okresu 1700-1870. Jej autorem jest dr Turcan, twórca, który niegdyś zasłynął wśród zachodnich graczy takimi rewelacyjnymi tytułami jak: Wielka Armada, Borodino, Austerlitz...
Battalia - recenzja gryEuropa Universalis: Mroczne Wieki - recenzja gry
recenzja gry25 sierpnia 2004
„Mroczne Wieki” to strategia czasu rzeczywistego, próbująca wiernie odtworzyć realia Średniowiecza. Myliłby się ten, kto uznałby EU: MW za zwykłego RTS-a. Jest to ogromna i skomplikowana gra, która pozwala wcielić się nam w jednego z władców tamtej epoki.
Europa Universalis: Mroczne Wieki - recenzja gryDino Island - recenzja gry
recenzja gry31 października 2002
Dino Island to strategia ekonomiczna, w której gracze mogą sprawdzić się w roli managera parku dinozaurów.
Dino Island - recenzja gryRailroad Tycoon 3 - recenzja gry
recenzja gry6 lutego 2004
Trzecia część gry strategicznej pt. Railroad Tycoon, która pierwotnie zadebiutowała w roku 1990. Rzeczony tytuł ponownie umożliwia użytkownikom pokierowanie rozwojem konsorcjum transportowego, specjalizującego się w przewozach kolejowych.
Railroad Tycoon 3 - recenzja gryAge of Wonders: Magia Cienia - recenzja gry
recenzja gry9 lutego 2004
Age of Wonders: Shadow Magic to trzecia odsłona popularnego cyklu turowych gier strategicznych z elementami RPG, zapoczątkowanego w 1999 roku dzięki zespołowi developerskiemu Triumph Studios.
Age of Wonders: Magia Cienia - recenzja gryBlack & White 2: Wojny Bogów - recenzja gry
recenzja gry30 maja 2006
Największym plusem Wojny Bogów jest wprowadzenie do rozgrywki złowrogiego boga. Ponadto otrzymujemy nowego chowańca i... tak naprawdę niewiele więcej.
Black & White 2: Wojny Bogów - recenzja gryMassive Assault - recenzja gry
recenzja gry18 lutego 2004
Strategia turowa, rozgrywająca się odległej przyszłości. W roku 2365 ludzie odkryli w przestrzeni kosmicznej sześć planet bogatych w surowce potrzebne ziemskiej cywilizacji do dalszej egzystencji.
Massive Assault - recenzja gryWyprawa na Północ - recenzja gry
recenzja gry25 lutego 2004
Trzecia gra z przygodowo-strategicznego cyklu - Cultures. Akcja tej części rozpoczyna się niedługo po tym jak główni bohaterowie, tj. Hatschi (Saracen), Sigurd (Frank), Bjami (Wiking) oraz Crya (Bizantyjczyk) pokonali okropnego midgardzkiego węża...
Wyprawa na Północ - recenzja gryLords of EverQuest - recenzja gry
recenzja gry20 maja 2004
„Lords of EverQuest” to gra należąca do gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym z dodatkiem elementów cRPG. Akcja rzeczonego tytułu umiejscowiona została w tym samym świecie co wcześniejsze gry z serii „EverQuest”, tj. w Norrath.
Lords of EverQuest - recenzja gryShadow Vault - recenzja gry
recenzja gry27 lipca 2005
Połowa XX wieku, nikt nie podejrzewa istnienia istot pozaziemskich. Obcy statek atakuje naszą planetę, co w konsekwencji doprowadza do wybuchu zakrojonego na szeroką skalę konfliktu. Wykorzystane zostają arsenały atomowe poszczególnych mocarstw.
Shadow Vault - recenzja gry