Popularne recenzje gier RPG 15
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: RPG. Znajdziesz tu ponad 500 tekstów spełniających te kryteria.
Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - recenzja gry
recenzja gry26 listopada 2001
Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor to pierwsza gra komputerowa oparta na zasadach Trzeciej Edycji gry Dungeons & Dragons, opublikowanych w sierpniu 2000 przez wydawnictwo Wizards of the Coast.
Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - recenzja gryŚwiątynia Pierwotnego Zła - recenzja gry
recenzja gry26 lutego 2004
Świątynia Pierwotnego Zła to gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”.
Świątynia Pierwotnego Zła - recenzja gryBreath of Fire IV - recenzja gry
recenzja gry1 lipca 2003
Breath of Fire IV kolejna część znakomitej serii z gatunku role-playing, znanej do tej pory konsolowym graczom. Kontynuuje ona opowieść o „smoczych ludziach”, którzy poświęcili swe życie walce ze złą boginią i przywróceniu pokoju na świecie.
Breath of Fire IV - recenzja gry
The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gry
recenzja gry17 maja 2007
Oto jednen z najfajniejszych i najprzyjaźniejszych graczowi morpegów, jakie powstały. Godny konkurent dla World of Warcraft.
The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gryDark Age of Camelot: Trials of Atlantis - recenzja gry
recenzja gry10 maja 2004
Drugie, płatne rozszerzenie do gry z gatunku MMOcRPG „Dark Age of Camelot”. „Trials of Atlantis” rozszerza świat gry o nową krainę przeznaczoną dla postaci wysokolevelowych - zatopioną Atlantydę.
Dark Age of Camelot: Trials of Atlantis - recenzja gryGrandia II - recenzja gry
recenzja gry17 czerwca 2003
Sequel znanej gry z gatunku cRPG, Grandia, wydanej jedynie na konsole SEGA Saturn and Playstation. Gracz staje się młodym najemnikiem o imieniu Ryudo, wplątanym w walkę mającą na celu niedopuszczenie do odrodzenia się złego boga Valmar’a.
Grandia II - recenzja gryKingdom Under Fire: Circle of Doom - recenzja gry
recenzja gry27 lutego 2008
Fantasy według Koreańczyków? Super sprawa. Nie, naprawdę. Goście o gabarytach goryla noszą większe od siebie miecze i nie wyglądają przy tym tak znowu bardzo komicznie.
Kingdom Under Fire: Circle of Doom - recenzja gry
Fable: Zapomniane Opowieści - PL
recenzja gry5 maja 2006
Po licznych perypetiach, Fable w końcu zostaje oficjalnie wydana w naszym kraju. Czy jest na tyle dobra, byśmy przymknęli oko na ponad pół roku opóźnienia?
Fable: Zapomniane Opowieści - PL
Torchlight - recenzja gry
recenzja gry10 listopada 2009
Torchlight to potrawa smakująca jak Diablo, doprawiona szczyptą Fate'a, a przyrządzona przez twórców Hellgate: London. Jak smakuje? Przekonajcie się sami.
Torchlight - recenzja gry
Recenzja gry Torchlight - konsolowa konwersja odpowiedzi na Diablo
recenzja gry14 marca 2011
Konsolowy Torchlight zawitał na Xbox LIVE Marketplace półtora roku po swojej pecetowej premierze. Warto było poczekać, bo w wygodnym fotelu z padem w ręce zwiedzanie podziemi jest jeszcze przyjemniejsze.
Recenzja gry Torchlight - konsolowa konwersja odpowiedzi na Diablo
Recenzja The Secret World - innowacyjne, ale niedopracowane MMORPG
recenzja gry5 sierpnia 2012
The Secret World w wielu elementach wprowadza świeżość do gatunku MMORPG. Kilka istotnych problemów podkopuje jednak radość z odkrywania kolejnych tajemnic ciekawego uniwersum.
Recenzja The Secret World - innowacyjne, ale niedopracowane MMORPGDragon Age: Origins - Witch Hunt - recenzja gry
recenzja gry14 września 2010
Witch Hunt jest ostatnim dodatkiem DLC przed premierą drugiej odsłony cyklu i pomostem spajającym „jedynkę” z Dragon Age II. Przynajmniej takie wrażenie można odnieść, zanim pojawią się napisy końcowe.
Dragon Age: Origins - Witch Hunt - recenzja gry
Testujemy grę Diablo III po aktualizacji 1.0.7 - PvP, rzemiosło i zmiany w klasach
gramy dalej22 lutego 2013
W minionym tygodniu w Diablo III zadebiutowała łatka oznaczona numerem 1.0.7. Wraz z nią w świecie Sanktuarium pojawiła się opcja tworzenia potyczek, a zastępy mnichów i czarowników wzrosły w siłę, nie wspominając o wielu drobniejszych innowacjach.
Testujemy grę Diablo III po aktualizacji 1.0.7 - PvP, rzemiosło i zmiany w klasach
Czy Piekło zamarzło? Diablo III pół roku po premierze
gramy dalej19 grudnia 2012
Przez jednych znienawidzone, przez inne uwielbiane. Diablo III wywołuje mnóstwo kontrowersji, ale wciąż ma szerokie grono zwolenników. Jakich zmian w grze dokonał Blizzard przez ostatnie pół roku?
Czy Piekło zamarzło? Diablo III pół roku po premierze
Diablo III z łatką 1.08 - jak prezentuje się hit Blizzarda rok po premierze?
gramy dalej15 maja 2013
Po miesiącu testów firma Blizzard Entertainment wprowadziła łatkę 1.0.8 do Diablo III. Czy postawienie na udoskonalenie rozgrywki kooperacyjnej i dodanie licznych drobnych usprawnień wyszło trzeciej części kultowego hack’n’slasha na dobre?
Diablo III z łatką 1.08 - jak prezentuje się hit Blizzarda rok po premierze?
Testujemy Diablo III w wersji 2.6.0 – nekromanta zwiastuje dobrą zmianę
gramy dalej26 kwietnia 2017
Gdy już straciliśmy nadzieję na to, że Diablo III jeszcze powalczy z Path of Exile, Blizzard wziął się w garść, szykując aktualizację 2.6.0. Po teście wersji beta wreszcie widać zwrot w dobrym kierunku. Czy nekromanta wskrzesi Diablo?
Testujemy Diablo III w wersji 2.6.0 – nekromanta zwiastuje dobrą zmianę
Gra Diablo III po aktualizacji 2.0 – udane intro do Reaper of Souls
gramy dalej28 lutego 2014
Już za miesiąc Blizzard wypuści długo wyczekiwane rozszerzenie do Diablo III – Reaper od Souls. My tymczasem przyglądamy się zmianom, jakie przyniosła w tym tygodniu w podstawowej wersji gry łatka 2.0.1, czyli patch wprowadzający część obiecywanych zmian.
Gra Diablo III po aktualizacji 2.0 – udane intro do Reaper of Souls
Recenzja gry Diablo III w wersji na konsole - król hack'n'slash na padzie
recenzja gry5 września 2013
W Diablo III może już grać konsolowa brać i mimo obaw, piekło nie zamarzło. Pecetowy produkt przeprowadzkę na kanapę zniósł dzielnie, a jakość konwersji nie pozostawia wiele do życzenia.
Recenzja gry Diablo III w wersji na konsole - król hack'n'slash na padzie
Divinity II: Ego Draconis - recenzja gry
recenzja gry26 października 2009
Następca świetnej gry sprzed 7 lat. Połączenie akcji i tradycyjnej przygody. Możliwość latania smokiem i czytania w myślach, a także ciekawe i oryginalne zakończenie. Takie właśnie jest Divinity II: Ego Draconis.
Divinity II: Ego Draconis - recenzja gryFallout 3: Broken Steel - recenzja gry
recenzja gry12 maja 2009
Trzeci dodatek do Fallouta 3 to przede wszystkim upragnione podwyższenie limitu doświadczenia i możliwość dalszej zabawy po ukończeniu gry. Ale czy opłaca się go kupić?
Fallout 3: Broken Steel - recenzja gryFallout 3: Operacja Anchorage - recenzja gry
recenzja gry3 lutego 2009
Bethesda nie ma kredytu zaufania u graczy, jeśli chodzi o dodatki dostępne do ściągnięcia przez Internet. Czy Operation Anchorage to zmieni?
Fallout 3: Operacja Anchorage - recenzja gry
Recenzja dodatku Extended Cut do gry Mass Effect 3 - czy warto było czekać na rozszerzone zakończenie?
recenzja gry28 czerwca 2012
Extended Cut do Mass Effect 3 oferuje graczom upragniony epilog i wyjaśnia kilka kwestii. Sprawdzamy, czy finał tej historii nabrał większego sensu.
Recenzja dodatku Extended Cut do gry Mass Effect 3 - czy warto było czekać na rozszerzone zakończenie?The Last Remnant - recenzja gry
recenzja gry31 marca 2009
Cztery słowa. jRPG. Square-Enix. PC. Niemożliwe? A jednak. The Last Remnant to ciekawa propozycja na rynku zdominowanym przez produkcje amerykańskie i europejskie.
The Last Remnant - recenzja gry
Magicka - recenzja gry
recenzja gry5 maja 2011
„It's a kind of magic” – śpiewał Freddie Mercury. Jeżeli miał na myśli ostatnie dzieło szwedzkich programistów, to trudno się z nim nie zgodzić. Sprawdzamy, ile magii jest w Magicce.
Magicka - recenzja gry