Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier RPG 12

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: RPG. Znajdziesz tu ponad 500 tekstów spełniających te kryteria.

Neverend - recenzja gry

recenzja gry1 sierpnia 2006

Neverend większości graczy nie przypadnie raczej do gustu. Widoczna praktycznie na każdym kroku spora liniowość rozgrywki odstraszy wielu miłośników klasycznych gier role-playing. Nie można również pominąć kwestii niezbyt przyjemnej dla oka grafiki...

Neverend - recenzja gry

Titan Quest - recenzja gry

recenzja gry3 sierpnia 2006

Titan Quest jest grą szalenie podobną do Diablo, opiera się na tych samych filarach i powiela pewne schematy, jednak jest w nim coś, czego nie można było zaznać wcześniej...

Titan Quest - recenzja gry
World of Warcraft - recenzja gry

World of Warcraft - recenzja gry

recenzja gry11 lutego 2005

Blizzardowi udało się dokonać rzeczy trudnej, stworzyć grę MMO dla każdego. W WoW-a zagrać może gracz, którego doświadczenie zaczyna się i kończy na prostych zręcznościówkach, ale także gros hardcore’owych wymiataczy znajdzie w nim pole do popisu.

World of Warcraft - recenzja gry

Space Siege - recenzja gry

recenzja gry28 sierpnia 2008

Dungeon Siege w kosmosie. Ładnie brzmi. Niestety, najnowsza produkcja Chrisa Taylora raczej nie powtórzy sukcesu swoich ideowych poprzedników.

Space Siege - recenzja gry

Requital: Zemsta Szarego Psa - recenzja gry

recenzja gry29 stycznia 2009

Requital to typowa produkcja budżetowa, a takie określenie dla co bardziej wymagających graczy brzmi jak wyrok. Gra tylko dla oddanych fanów gatunku.

Requital: Zemsta Szarego Psa - recenzja gry

World of Warcraft: Wrath of the Lich King - recenzja gry

recenzja gry27 listopada 2008

Wrath of the Lich King nie jest z pewnością takim przełomem jak niemal dwa lata temu The Burning Crusade. Niby wszystko jest na miejscu, niby grywalność jest bardzo wysoka, ale…

World of Warcraft: Wrath of the Lich King - recenzja gry
Fable - recenzja gry

Fable - recenzja gry

recenzja gry9 listopada 2004

Wokół tej gry przez cztery lata nieustannie podkręcano atmosferę. Fable z czasem uzyskała miano nadchodzącej rewolucji. Wreszcie otrzymała swoją ostateczną formę.

Fable - recenzja gry

Fantastic 4 - recenzja gry

recenzja gry11 sierpnia 2005

Z pozoru zwykła wycieczka dookoła stacji kosmicznej w celu zamknięcia osłon kończy się tragicznie – Ben Grimm ledwo uchodzi z życiem, a pozostali kosmonauci, nawet wewnątrz stacji, poddani zostają wpływowi promieniowania nieznanego pochodzenia.

Fantastic 4 - recenzja gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - recenzja gry

recenzja gry30 sierpnia 2005

Jak seria Naga broń wyśmiewa filmy akcji, tak Opowieści Barda parodiują gry cRPG, a szczególnie powtarzające się w nich nielogiczności. Do tego zapewniaja sporo zabawy w dobrym, cRPG-owym stylu.

The Bard's Tale: Opowieści Barda - recenzja gry

The Legend of Zelda: Twilight Princess - recenzja gry

recenzja gry15 stycznia 2007

Gdyby najnowsza Zelda miała oprawę audiowizualną godną swoich czasów, ani chybi dostałaby notę co najmniej 99%. Oto podręcznik dla tych, którzy poszukują definicji słowa „grywalność”.

The Legend of Zelda: Twilight Princess - recenzja gry

Overlord - recenzja gry

recenzja gry23 lipca 2007

Czarny humor, czarny charakter w roli głównej i miks wielu gatunków. Czy to mogło się udać?

Overlord - recenzja gry
Krwawa jatka w Śródziemiu - recenzja gry Władca Pierścieni: Wojna na Północy

Krwawa jatka w Śródziemiu - recenzja gry Władca Pierścieni: Wojna na Północy

recenzja gry16 listopada 2011

Nowe spojrzenie na wojnę o Pierścień przenosi nas na północ Śródziemia, gdzie czyha nieznane wcześniej zagrożenie.

Krwawa jatka w Śródziemiu - recenzja gry Władca Pierścieni: Wojna na Północy
Recenzja Kingdoms of Amalur: Reckoning - między Skyrim a Diablo

Recenzja Kingdoms of Amalur: Reckoning - między Skyrim a Diablo

recenzja gry14 lutego 2012

Najnowsza gra studia Big Huge Games miała połączyć olbrzymi świat, wciągający scenariusz i zręcznościowy system walki rodem z najlepszych slasherów. Czas sprawdzić, jak Kingdoms of Amalur wypada w praktyce.

Recenzja Kingdoms of Amalur: Reckoning - między Skyrim a Diablo
Zło powróciło - recenzja gry Diablo III

Zło powróciło - recenzja gry Diablo III

recenzja gry23 maja 2012

Dzieła Blizzarda zawsze dojrzewały długo – na nowe Diablo czekaliśmy aż dwanaście lat. Chociaż gra zrywa z niektórymi wzorcami poprzedniczek, to nie ma wątpliwości, że zostanie taką samą legendą.

Zło powróciło - recenzja gry Diablo III
Alpha Protocol: Szpiegowska gra RPG - recenzja gry

Alpha Protocol: Szpiegowska gra RPG - recenzja gry

recenzja gry29 maja 2010

W najnowszej grze twórców Knights of the Old Republic II oraz Neverwinter Nights 2 wcielamy się w postać międzynarodowego szpiega. Czy uda nam się uratować świat, doskonale się przy tym bawiąc?

Alpha Protocol: Szpiegowska gra RPG - recenzja gry

Knights of the Temple II: Czas Demonów - recenzja gry

recenzja gry15 lutego 2006

Słowacy napisali, Holendrzy wydali, a my oceniamy – niestety, niezbyt wysoko. „Średniowieczny” hack’n’slash, zarówno w kwestii realiów, jak i wykonania.

Knights of the Temple II: Czas Demonów - recenzja gry
Geralt ujarzmia Xboksa - recenzja gry Wiedźmin 2: Zabójcy królów

Geralt ujarzmia Xboksa - recenzja gry Wiedźmin 2: Zabójcy królów

recenzja gry13 kwietnia 2012

Blisko rok po premierze wersji pecetowej, drugi Wiedźmin zaznacza swoją obecność również na konsoli Xbox 360. W recenzji sprawdzamy, czy warszawskie studio poradziło sobie z wykonaniem konwersji.

Geralt ujarzmia Xboksa - recenzja gry Wiedźmin 2: Zabójcy królów

Rise of the Argonauts - recenzja gry

recenzja gry22 grudnia 2008

Mitologiczna wyprawa, olimpijscy bogowie, greccy herosi, gęsto ścielący się trup i przyzwoita fabuła. Jednak to i tak za mało, aby sięgnąć Olimpu.

Rise of the Argonauts - recenzja gry

Warhammer Online: Age of Reckoning - recenzja gry

recenzja gry30 grudnia 2008

Warhammer Online mial być spełnieniem marzeń fanów MMOcRPG na kolejny krok w rozwoju tego gatunku. Czy spełnił pokładane w nim nadzieje?

Warhammer Online: Age of Reckoning - recenzja gry

Guild Wars: Prophecies - recenzja gry

recenzja gry17 czerwca 2005

Innowacyjność „Guild Wars” polega przede wszystkim na próbie wyeliminowania klasycznej dla MMO „harówki”. PvP ograniczono do aren i turniejów oraz wprowadzono nowy model używania umiejętności – takie podejście wprowadziło element taktyki...

Guild Wars: Prophecies - recenzja gry

Blue Dragon - recenzja gry

recenzja gry18 września 2007

Dream team Microsoftu stworzył grę, która miała podbić Japonię w imię Xboksa 360. Europejskim okiem stwierdzamy, że mogło im wyjść to lepiej.

Blue Dragon - recenzja gry

Sacred: Podziemia - recenzja gry

recenzja gry20 lipca 2005

Ludy Ancarii cieszyły się ze zwycięstwa nad mrocznym magiem i wydawało się, że w krainie zapanuje harmonia. Radość nie trwała długo, bo Shaddar powraca. Co więcej, książę Valor nie żyje, a demon z piekielnych otchłani porywa baronową Vilyę.

Sacred: Podziemia - recenzja gry
Gothic II - recenzja gry

Gothic II - recenzja gry

recenzja gry16 kwietnia 2003

Gothic II to sequel jednej z najlepszych gier akcji/cRPG roku 2001. Podobnie jak w części poprzedniej akcja Gothic II toczy się w świecie fantasy Myrtana i kontynuuje fabułę poprzedniczki, tj. wojny pomiędzy Orkami i Ludźmi.

Gothic II - recenzja gry

Sea Dogs - recenzja gry

recenzja gry27 grudnia 2000

Zapewniam, że zarówno starzy wyjadacze pamiętający czasy gry Pirates, jak i młodsi gracze po uruchomieniu tej gry nie odejdą od komputera przed upływem 12 godzin. A gdy już to zrobią to tylko po to by założyć opaskę na oko i wywiesić za okno piracką flagę

Sea Dogs - recenzja gry