Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier RPG 17

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: RPG. Znajdziesz tu ponad 500 tekstów spełniających te kryteria.

Gothic przewraca się w grobie - recenzja gry Arcania: Upadek Setarrif

Gothic przewraca się w grobie - recenzja gry Arcania: Upadek Setarrif

recenzja gry20 stycznia 2012

Dostępne od kilku miesięcy rozszerzenie do Arcanii wreszcie debiutuje na polskim rynku. Trudno jednak nazwać Upadek Setarrif dodatkiem udanym.

Gothic przewraca się w grobie - recenzja gry Arcania: Upadek Setarrif
RIFT - recenzja gry

RIFT - recenzja gry

recenzja gry16 marca 2011

Deweloperzy z Trion Worlds zaprojektowali bardzo solidną grę MMO i za pośrednictwem akcji reklamowej „We are not in Azeroth anymore” odważnie stają w szranki z gigantycznym konkurentem. Czy mają szansę w tej nierównej walce?

RIFT - recenzja gry

Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood - recenzja gry

recenzja gry19 listopada 2008

Pokładałem spore nadzieje w tym projekcie. I niestety srodze się zawiodłem. Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood to jeden z wielu średniaków.

Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood - recenzja gry
World of Warcraft: Cataclysm - recenzja gry

World of Warcraft: Cataclysm - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2010

Na najnowszy dodatek do World of WarCraft gracze czekali stanowczo zbyt długo. Ostatnie miesiące na serwerach były niezwykle monotonne i nużące, ale to się na szczęście skończyło. Cataclysm przyniósł upragniony powiew świeżości.

World of Warcraft: Cataclysm - recenzja gry
Mythos - recenzja gry

Mythos - recenzja gry

recenzja gry1 czerwca 2011

Cyklopy w spódniczkach, eksplodujące wilki i niekończący się grind - witamy w Mythos! Po tej grze nic już nie będzie takie, jak wcześniej.

Mythos - recenzja gry

Final Fantasy: Crystal Chronicles - recenzja gry

recenzja gry13 września 2004

Gra która miała być wielką i przełomową, dla której posiadacze konkurencyjnych sprzętów mięli się podjąć kupna GameCube’a...czy spełniła oczekiwania?

Final Fantasy: Crystal Chronicles - recenzja gry

Shadow Hearts: From the New World - recenzja gry

recenzja gry20 września 2007

Na ukończenie Shadow Hearts: From the New World potrzeba około czterdziestu godzin. Sporo, ale skłamałbym, gdybym stwierdził, że zabawa jest tak fantastyczna i wciągająca, że nawet nie zauważycie, jak ten czas zleci.

Shadow Hearts: From the New World - recenzja gry

The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - recenzja gry

recenzja gry27 listopada 2006

Przygoda rozpoczyna się w Anvil, gdzie miejscowy kościół pada ofiarą tajemniczego ataku. Wszyscy obecni w budynku ludzie zostają zamordowani, wokół jest pełno krwi, a w podziemiach błąkają się agresywnie nastawione duchy.

The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - recenzja gry

The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - Ocena dodatków 1-4

recenzja gry5 czerwca 2006

Firma Bethesda Softworks LLC od dłuższego czasu publikuje na swojej stronie dodatki do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion, które w różnym stopniu wzbogacają rozgrywkę. Postanowiliśmy opisać je w kilkunastu zdaniach.

The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - Ocena dodatków 1-4
Might & Magic VI: Mandate of Heaven - recenzja gry

Might & Magic VI: Mandate of Heaven - recenzja gry

recenzja gry29 marca 2001

Might & Magic VI to jeden z najlepszych komputerowych RPGów. Nawet dzisiaj chociaż od jego powstania minęło już kilka lat nadal trzyma formę i powinien znaleźć się na półce każdego szanującego się miłośnika (i nie tylko) tego gatunku gier.

Might & Magic VI: Mandate of Heaven - recenzja gry

Anarchy Online: Shadowlands - recenzja gry

recenzja gry1 kwietnia 2004

Kolejny po Notum Wars, oficjalny dodatek do Anarchy Online, jednej z ciekawszych gier z gatunku sci-fi MMOcRPG, która miała swoją premierę pod koniec czerwca 2001 roku. Wprowadza on do gry wiele nowych elementów, czyniąc zabawę jeszcze bardziej ciekawą.

Anarchy Online: Shadowlands - recenzja gry

Guild Wars: Nightfall - recenzja gry

recenzja gry5 stycznia 2007

Nightfall przynosi jednak do świata poważne zmiany, które nie pozostają bez znaczenia także dla tej części graczy, którzy nowego dodatku nie zakupili.

Guild Wars: Nightfall - recenzja gry

Kingdom Hearts II - recenzja gry

recenzja gry5 lipca 2006

Jeśli ktoś zna Japończyków i ich skłonności do robienia z pozoru nawet najprostszych wątków istnego kogla-mogla, to powinien zdawać sobie sprawę, z czym mamy do czynienia w KHII. Liczba nowych postaci, wydarzeń i wątków jest ogromna.

Kingdom Hearts II - recenzja gry
Tytuł, który nie zawiódł - recenzja gry Star Wars: The Old Republic

Tytuł, który nie zawiódł - recenzja gry Star Wars: The Old Republic

recenzja gry3 stycznia 2012

Star Wars: The Old Republic – tytuł, na który z niecierpliwością czekało tysiące graczy. Tytuł, który nie zawiódł. Trudno w tej grze spotkać niezadowolone osoby. Studio BioWare spisało się na medal.

Tytuł, który nie zawiódł - recenzja gry Star Wars: The Old Republic

Pokemon Pearl - recenzja gry

recenzja gry25 czerwca 2007

Młody chłopak (lub dziewczyna) wyrusza z kolegą nad pobliskie jezioro, gdzie przypadkiem zauważa tajemniczą walizkę. Przyjaciele odnajdują w niej kulki (Pokeballe), które kryją w sobie Pokemony...

Pokemon Pearl - recenzja gry

Kingdom Hearts: Chain of Memories - recenzja gry

recenzja gry2 sierpnia 2005

Akcja „Kingdom Hearts” została umiejscowiona w uniwersum powstałym z połączenia trzynastu światów, które znamy z bajek stworzonych przez Disney’a (pojawia się również jedna kreskówka Tima Burtona)! Podczas wędrówki spotykamy masę bajkowych postaci.

Kingdom Hearts: Chain of Memories - recenzja gry
Baldur's Gate II: Cienie Amn - The Darkest Day

Baldur's Gate II: Cienie Amn - The Darkest Day

recenzja gry4 lutego 2002

The Darkest Day to darmowy MOD do gry Baldur's Gate II, stworzony przez dwójkę zapaleńców. Dzięki niemu gra zostaje wzbogacona o nowe lokacje, czary i przedmioty.

Baldur's Gate II: Cienie Amn - The Darkest Day

Gods: Kraina Nieskończoności - recenzja gry

recenzja gry31 stycznia 2006

Rozwinięty handel i potwory do bicia. Z drugiej strony poczucie pustki i biedoty. Z całą pewnością Gods coś w sobie mają, co do nich przyciąga, ale może to być tęsknota za erpegami.

Gods: Kraina Nieskończoności - recenzja gry
Ultima IX: Ascension - recenzja gry

Ultima IX: Ascension - recenzja gry

recenzja gry18 grudnia 2000

Fani serii Ultima czekali na tę grę wiele lat. Czy efekt końcowy był tego wart?

Ultima IX: Ascension - recenzja gry

Ultima Online: Renaissance - recenzja gry

recenzja gry7 lutego 2001

Ultima Online nazywana jest "dziadkiem" wszystkich sieciowych gier RPG. Pierwszy wirtualny Avatar pojawił się w wykreowanym przez Origin świecie ponad 4 lata temu i od tego czasu gra cieszy się nieustanną popularnością.

Ultima Online: Renaissance - recenzja gry

Lost Odyssey - recenzja gry

recenzja gry11 marca 2008

Twórca serii Final Fantasy nie sili się na innowacje, ale wciąż potrafi tworzyć historie wzruszające i dające do myślenia.

Lost Odyssey - recenzja gry

Fire Emblem - recenzja gry

recenzja gry1 października 2004

W odróżnieniu od militarnej serii gier Intelligent Systems, Fire Emblem pozwala wkroczyć nam w bajkowy, fantastyczny świat wypełniony magicznymi krainami, niebotycznie wysokimi łańcuchami górskimi oraz pięknymi lasami.

Fire Emblem - recenzja gry

Redmoon - recenzja gry

recenzja gry8 sierpnia 2001

Redmoon jest wielkim projektem gatunku massive online multiplayer, w którym jednocześnie weźmie udział tysiące graczy. Akcja rozgrywać się będzie w świecie współczesnym na Ziemi. Nie zabraknie jednak elementów fantastycznych.

Redmoon - recenzja gry
Gothic ma już 15 lat – za co pokochaliśmy pierwszą przygodę Bezimiennego?

Gothic ma już 15 lat – za co pokochaliśmy pierwszą przygodę Bezimiennego?

gramy dalej15 marca 2016

15 lat kończy dziś Gothic – jedna z najbardziej kultowych gier RPG w naszym kraju. Przy tej okazji wspominamy wybitne dzieło studia Piranha Bytes i zastanawiamy się, dlaczego cieszy się ono w Polsce statusem legendy.

Gothic ma już 15 lat – za co pokochaliśmy pierwszą przygodę Bezimiennego?