Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Total War Warhammer 3:Wielki Kataj, Technologie i budynki - jakie na początek? Total War Warhammer 3 poradnik, porady

Na tej stronie poradnika dowiecie się jakie są przydatne na start budynki i technologie frakcji Kislev w grze Total War Warhammer 3.

Ostatnia aktualizacja: 1 marca 2022

Poniżej znajdziecie porady dotyczące przydatnych budynków i technologii frakcji Kislev z gry Total War Warhammer 3.

Technologie

Frakcje Wielkiego Kataju mają takie samo drzewko technologii, dlatego warto je omówić jednocześnie.

Kształt drzewka technologii Wielkiego Kataju przypomina koraliki. Jest to istotne, gdyż w połączeniu z mechaniką Równowagi należy z wyprzedzeniem zaplanować dobór technologii.

Grubszą część koralika można podzielić na 3 części - Total War Warhammer 3:Wielki Kataj, Technologie i budynki - jakie na początek? - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Grubszą część "koralika" można podzielić na 3 części. Góra pozwala na opracowanie technologii powiązanych z Yang, dół da Wam szansę na poznanie badań Yin. Środek jest natomiast neutralny. Zawsze wybierajcie to, co uważacie za słuszne, ale miejcie na uwadze, że Równowaga zapewnia przydatne bonusy.

Każda grubsza część drzewka kończy się jednak zwężeniem, do którego trzeba dotrzeć opracowując wcześniejsze technologie - Total War Warhammer 3:Wielki Kataj, Technologie i budynki - jakie na początek? - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Każda "grubsza" część drzewka kończy się jednak zwężeniem, do którego trzeba dotrzeć opracowując wcześniejsze technologie.

Na początku kampanii warto opracować środkowe badania, dodatkowo przyda się z pewnością Harmonijny Balans - Yang, który zapewni rozwój Waszym osadom. Ponadto dopasujcie wybory do Waszej strategii. Wspierajcie jednostki, których macie dużo w wojsku. Jeżeli używacie herosów, to opracujcie technologię, dzięki której ich akcje będą tańsze itp.

Budynki

Na samym początku warto budować podstawowe wojskowe budynki, aby jak najszybciej powołać solidną armię. Dodatkowo niektóre struktury mają przynależność Yin/Yang, która liczy się do ogólnego rozrachunku współczynnika Równowaga. Oznacza to, że mogą być wykorzystane do jego balansu. Jeżeli technologie popchną go, w którąś stronę, to budynkami można (i warto) te różnice wyrównać.