Total War Warhammer 3: Królestwo Tzeentch Total War Warhammer 3 poradnik, porady
Na tej stronie poradnika do gry Total War Warhammer 3 dowiecie się wszystkiego o mechanikach panujących w domenie Tzeentch i jak się dostać do Niemożliwej Fortecy.
Ostatnia aktualizacja: 5 kwietnia 2022
Ta strona poradnika do gry Total War Warhammer 3 pozwoli Wam na zapoznanie się z zasadami panującymi w Królestwie Tzeentch.
Główna mechanika
Wchodząc do tej krainy musicie wiedzieć, że jest ona najtrudniejsza do nawigacji ze wszystkich Królestw Chaosu. Niestety SI radzi sobie z jej pokonaniem całkiem nieźle, dlatego też nie warto się do niej wybierać, jeżeli już tu ktoś jest.
Ziemie te składają się z latających wysp, pomiędzy którymi można się teleportować. Oczywiście ostatecznym celem jest dostać się do Niemożliwej Fortecy.
Jak przejść labirynt?
Przemierzając krainę wypatrujcie obiektów przedstawionych powyżej. Po lewej stronie znajduje się teleport. On przeniesie Was pomiędzy wyspami. Niestety na początku nie możecie powiedzieć, gdzie ostatecznie wylądujecie. Dlatego też warto zainteresować się punktami po prawej (Propozycje Pana Zmian).
Są to miejsca, które mogą obsypać Was nagrodami. Domyślnie są trzy do wyboru: uzupełnienie strat armii, skrócenie czasu globalnej rekrutacji (pomoże Wam to błyskawicznie uzupełnić szeregi, jeżeli nie macie pełnego składu wojska) oraz ujawnienie sigilu (jest to najciekawsza opcja, o niej opowiemy poniżej). Czasami można dodatkowo mieć czwarty wybór, który rzuci na Waszą frakcję losowy potężny bonus, jest on jednak czasowy.
Jeżeli jesteście zainteresowani wygraniem wyścigu do Niemożliwej Fortecy, to najczęściej jednak warto wybrać ujawnienie sigilu. Pozwala to na poznanie 2 losowych symboli.
To znaki, które pojawiają się nad portalami. Dwa takie same oznaczają, że przejścia te są połączone. Jest to jedyny pewny sposób (i najszybszy), aby nie zgubić się w labiryncie.
Sigile można również poznać pokonując armie Tzeentch znajdujące się w krainie. Przy wyborze łupów wojennych pojawi się dodatkowo opcja (na końcu) pozwalająca w nagrodę poznać jeden znak.
Należy jednak pamiętać, że teleport bądź skorzystanie z Propozycji Pana Zmian spowodują, że stracicie wszystkie punkty ruchu, więc podejmujcie decyzje roztropnie.
Porady
Przechodząc przez krainę należy z całą pewnością skupiać się na odkrywaniu sigili. Jeżeli będziecie mieli okazję, to pokonujcie armie innych lordów i obserwujcie jak one się poruszają. Ponadto atakujcie armie Tzeentch, kiedy macie na to szansę.
Pewnym drobnym "oszustwem" może być również skorzystanie z systemu zapisu na początku Waszego przejścia. W ten sposób możecie spokojnie poznać ułożenie sigili, aby następnie wczytać grę i podążyć znaną Wam dobrze trasą.