Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów, Technologie i budynki - jakie na początek? Total War Warhammer 3 poradnik, porady
Na tej stronie poradnika dowiecie się jakie są przydatne na start budynki i technologie frakcji Królestwo Ogrów w grze Total War Warhammer 3.
Ostatnia aktualizacja: 11 kwietnia 2022
Poniżej znajdziecie porady dotyczące przydatnych budynków i technologii frakcji Królestwo ogrów z gry Total War Warhammer 3.
Technologie
Kształt drzewka technologii Królestwa ogrów jest dość prosty - rozciąga się od lewej do prawej, z dwoma odnogami w segmencie. Aby odblokować dalsze badania, należy wpierw skończyć poprzednie.
Pomimo, że praktycznie od samego początku możecie opracowywać technologie związane z kawalerią, to w ciągu pierwszych tur nie opłaca się tego robić, bo nie możecie jej rekrutować. Warto jednak skupić się na badaniach, które ogólnie wpływają na Wasze budynki i prowincje.
Zawsze dobrą inwestycją jest powiększanie limitu ogrzych obozów oraz ulepszenie ich rozwoju. Nie należy również zapominać o wspieraniu jednostek, których w armii macie najwięcej.
Budynki
Pod względem budynków Królestwa ogrów są nietypową frakcją. W zwykłych osadach ogry nie mogą budować budowli większych niż trzeci poziom. Oznacza to, że nieosiągalne są tam jakiekolwiek lepsze jednostki bojowe, a nawet zabudowania gospodarcze. Łączy się to z unikalną mechaniką tej frakcji - Ogrze obozowiska (więcej o tym na osobnej stronie poradnika - Unikalne mechaniki).
Rasa ta może stawiać swoje własne "osady". Działają one bardzo podobnie do miast. Można je rozbudowywać - co najważniejsze - powyżej trzeciego poziomu. To w nich stworzycie najpotężniejsze jednostki. Budowle te możecie postawić nawet na terenie wroga, jednak jest ich ograniczona liczba, więc wybierajcie rozstawienie dobrze.
Warto podkreślić, że Obozowiska rozbudowuje się podobnie jak miasta, ale nie identycznie. Można w nich zbudować maksymalnie 10 budowli i nie trzeba czekać na ich postawienie wraz z ulepszeniem głównego budynku. Jednakże każda nowa struktura kosztuje punkt nadwyżki ludności (więcej o rozwoju osad znajdziecie na osobnej stronie poradnika - Rozwój osad, budynki i klimat). Oznacza to, że już od samego początku powinniście się w nich skupić na głównym budynku i technologiach wojskowych, aby jak najszybciej stworzyć potężniejszą armię.
Dodatkowo jeżeli chodzi o budowanie, to należy wziąć pod uwagę inną mechanikę frakcji - mięso. Armie go potrzebują i zużywają co turę (więcej o tym na wspomnianej wcześniej stronie - Unikalne mechaniki). Dlatego też, w miejscowościach, gdzie stacjonują Wasze wojska, powinniście rozwinąć budowle, które dostarczą im nieco mięsa. Jeżeli jednak przemieścicie armię, to nie zapomnijcie ich zburzyć, gdyż zmniejszają Wasz dochód.