Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów - jak zacząć? Total War Warhammer 3 poradnik, porady

Na tej stronie poradnika dowiecie się jak zacząć lordami Królestw ogrów: Skrag Siepacz oraz Tłuściosz Złoty ząb

Ostatnia aktualizacja: 11 kwietnia 2022

Na tej stronie poradnika dowiecie się jak zacząć nacjami Królestw ogrów - Złote zęby oraz Akolici Paszczy.

Skrag Siepacz (Akolici Paszczy) - jak zacząć?

Skrag Siepacz przewodzi nacji Akolici Paszczy. Przygodę zaczniecie z daleka od rodzinnych gór ogrów. Rozpoczniecie w południowo-zachodnim rogu mapy, bez krajan w pobliżu. Jest to trudna pozycja startowa, gdyż będziecie otoczeni przez nieprzychylne Wam kraje ludzi.

Początkowo znajdujecie się w stanie wojny z nacją krasnoludów posiadającą 3 osiedla na północ od Waszego - Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów - jak zacząć? - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Początkowo znajdujecie się w stanie wojny z nacją krasnoludów posiadającą 3 osiedla na północ od Waszego. Droga jest prosta - zdobywajcie jedną osadę po drugiej, aż zniszczycie wroga.

Waszym kolejnym krokiem powinno być podbicie kolejnych osad na północy - Zamek Drachenfels oraz Grim Duraz. Niestety jak to często bywa z pozornie opuszczonymi osiedlami, zalęgła się w nich rasa Skavenów. Należy ich pokonać. Na tym skończą się jednak łatwe podboje, gdyż zostaniecie otoczeni przez nastawioną do Was wrogo frakcję Imperium.

Kraje Imperium nie są w stanie otwartej wojny z Wami, ale z pewnością nie należycie do ich ulubionych sąsiadów. Jedyna możliwość rozwoju dla Was to ich ziemie.

Jeżeli postanowicie po prostu zaatakować którąś sąsiednią nację, możecie się spodziewać tego, że po kilku turach otrzymacie kilka deklaracji wojny - Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów - jak zacząć? - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Jeżeli postanowicie po prostu zaatakować którąś sąsiednią nację, możecie się spodziewać tego, że po kilku turach otrzymacie kilka deklaracji wojny. Dlatego idąc na bój musicie się przygotować i posiadać minimum dwie sprawne i pełne armie.

Możecie również spróbować ocieplić Wasze stosunki z niektórymi sąsiednimi nacjami, wysyłając prezenty i podpisując pakty. Nie zmienia to faktu, że Waszym kierunkiem rozwoju musi być północ i ziemie Imperium, ale przynajmniej da Wam to szansę rozprawienia się z jednym przeciwnikiem jednocześnie, bez konieczności walki na kilku frontach.

Niezależnie od tego w jaki sposób postanowicie podejść do sytuacji nacji ludzkich, powinniście mieć na uwadze znajdujący się za nimi półwysep. Mieszkają tam plemiona Norsca, które są bardzo dobrym kandydatem do umów handlowych i relacji dyplomatycznych.

Dalsze losy frakcji zależą od Was.

Tłuściosz Złoty ząb (Złote zęby) - jak zacząć?

Tłuściosz Złoty ząb jest przywódcą Złotych zębów. Rozgrywkę zaczyna na wschodzie mapy, w górach pomiędzy ziemiami Wielkiego Kataju, a nizinami opanowanymi przez orki.

Początkowo zaczynacie w stanie wojny ze zbuntowanym plemieniem ogrów - Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów - jak zacząć? - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Początkowo zaczynacie w stanie wojny ze zbuntowanym plemieniem ogrów. Ma swoje ziemię na północ i południe od Waszych terenów. To właśnie powinien być Wasz pierwszy cel. Warto dość szybko powołać drugą armię, abyście mogli jednocześnie prowadzić działania wojenne w obu kierunkach - to znacznie przyśpieszy zdobywanie nowych ziem.

Niedaleko Waszego punktu rozpoczęcia znajduje się również frakcja krasnoludów, także gotowa do przejęcia, o ile nikt wcześniej tego nie zrobi. Ponadto na południu i wschodzie znajdują się opuszczone osady - Upadłe miasto oraz Karak Krakaten. W tym drugim zagnieździła się frakcja Skavenów.

Po wyeliminowaniu powyższych oczywistych wrogów, znajdziecie się najprawdopodobniej otoczeni przez nacje ogrów - Total War Warhammer 3: Królestwa ogrów - jak zacząć? - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Po wyeliminowaniu powyższych "oczywistych" wrogów, znajdziecie się najprawdopodobniej otoczeni przez nacje ogrów. Musicie teraz wybrać kolejne kroki. Jednym z nich jest zawarcie z nimi sojuszów i postaranie się z czasem o pokojową konfederację lub po prostu poprzestanie na wspólnych umowach. Wtedy możecie ruszyć na południe w kierunku ziem zajmowanych przez orków.

Opcją jest również wypowiedzenie wojny pobratymcom i sukcesywne kierowanie się w stronę nacji Wielkiego Kataju. Decyzja należy do Was, choć początkowo polecamy ten pierwszy kierunek.

Dalsze losy ogrów zależą od Was.