Total War Warhammer 3: Tzeentch, Technologie i budynki - jakie na początek? Total War Warhammer 3 poradnik, porady
Na tej stronie poradnika dowiecie się jakie są przydatne na start budynki i technologie frakcji Tzeentch w grze Total War Warhammer 3.
Ostatnia aktualizacja: 14 marca 2022
Poniżej znajdziecie porady dotyczące przydatnych budynków i technologii frakcji Tzeentch z gry Total War Warhammer 3.
Technologie
Drzewko technologiczne Tzeentch zaczynacie opracowywać od środka. Z niego odchodzą odnogi do osobnych gałęzi badań.

Dodatkowym utrudnieniem jest to, że za niektóre technologie trzeba płacić Grymuarami. Na początku warto zwrócić uwagę na badanie, które zapewni większy rozwój osad - Zaklinacz Kultu. Ponadto wzmocnijcie Wasze Różowe Strachulce Tzeentcha za pomocą Źródła Transmogryfikacji. Jeżeli planujecie szturmować bramy Kataju, to dobrym pomysłem jest również inwestycja w Splątanie Ścieżek umożliwiające otwieranie bram w osadach - pozwoli Wam na to technologia z drzewka po prawej stronie - Droga Przepowiedni.
Budynki
Jak przy okazji każdej frakcji Wasze pierwsze inwestycje powinny zostać poczynione w zakresie budowli wojskowych. Warto jednak również jak najszybciej rozbudować struktury powiązane z surowcami specjalnymi, gdyż dostarczają Wam one Grymuarów, a to surowiec wart każdej ceny.

Ponadto w stolicach prowincji rasa Tzeentch ma do dyspozycji 2 rodzaje budynku głównego - Twierdza Dusz oraz Międzywymiarowy Prześwit. Ten pierwszy jest budynkiem "defensywnym" - rozsiewa Wasze spaczenie na sąsiednie prowincje, wzmacnia kontrolę, a także zmniejsza koszt budynków infrastruktury. Drugi natomiast wspiera wojsko - tańsze budynki wojskowe i mniejszy koszt rekrutacji. Dlatego też przy wyborze pomiędzy nimi zastanówcie się do czego potrzebujecie danej prowincji. Jeżeli Wasze potrzeby zmienią się, to możecie w każdej chwili przebudować jeden budynek na drugi.