Najważniejsze dostępne jednostki | Frakcje - Arwernowie | Total War Rome II poradnik Total War: Rome II
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
Najważniejsze dostępne jednostki
Wojownicy celtyccy
Podstawowa piechota szturmowa Arwernów. Mocni w ataku, słabi w obronie, najlepiej nadają się jako piechota flankująca.
Zaprzysiężeni
Elitarna piechota uderzeniowa Arwernów. Posiadają bardzo dobry atak w zwarciu i siłę ciosu, przez co praktycznie każdy wyprowadzony cios dosięgnie przeciwnika. Niestety ich średnie opancerzenie powoduje, że nie powinni przyjmować oni wrogiej szarży.
Wojownicy z włóczniami
Średni pancerz i dobra obrona w zwarciu pozwala im wytrzymać szarżę przeciwnika i utrzymać się w walce aż do przybycia posiłków.
Szlacheccy włócznicy
Elitarni włócznicy Arwernów. Średnio opancerzeni, lecz posiadający bardzo dobrą obronę w zwarciu są trudnym przeciwnikiem do pokonania. Jeśli potrzebujemy utrzymać linię frontu, szlacheccy włócznicy uczynią to bez problemu.
Lekka jazda
Ta lekka kawaleria Arwernów dorównuje siłą uderzenia średniej kawalerii innych mocarstw. Jest ona w stanie błyskawicznie zniszczyć oddziały lekkiej piechoty oraz wspomagać natarcie naszych pozostałych oddziałów.
Ciężka jazda
Kawaleria ta jest w stanie bez większego problemu pokonać jeźdźców pozostałych nacji torując sobie drogę na tyły wrogiej armii. Niestety jej szarża nadal nie jest wystarczająca do przełamania szyków ciężkiej piechoty.
Szlachetna jazda
Elitarna kawaleria Arwernów. Oddziały te są niezwykle odporne na ataki, posiadają dobre opancerzenie i dużo punktów życia. Ich szarża potrafi przełamać niektóre szyki piechoty wroga. Szlachetna jazda, która dostanie się na flankę bądź tyły armii wroga jest w stanie decydować o losach bitwy.
Celtyccy procarze
Celtyccy procarze są skuteczni w początkowej fazie gry, kiedy to oddziały są jeszcze bardzo słabo opancerzone. Grad kamieni bez problemu przetrzebi jednostki przeciwnika.
Dzikie psy
Spuszczone ze smyczy psy są w stanie rozszarpać harcowników przeciwnika oraz spowodować zamęt wśród jego piechoty. Jest to doskonała okazja, aby uderzyć na zmieszane oddziały za pomocą ciężkiej kawalerii.