Charakterystyka | Frakcje - Swebowie | Total War Rome II poradnik Total War: Rome II
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
Charakterystyka
Swebowie rozpoczynają grę w samym centrum Germanii, otoczeni przez inne pomniejsze plemiona. Na północy, wschodzie i zachodzie znajdują się spokrewnieni z nami Rugiowie, Gutonowie, Lugiowie oraz Cheruskowie, zaś na południu graniczymy z plemieniem Celtów - Bojami. Zawiązanie konfederacji z sojusznikami i uderzenie na kulturowego odmieńca powinno być naszym pierwszym celem!
Początkowe oddziały dostępne dla Swebów są raczej słabe i polegają na ilości nie zaś na jakości. W tej fazie gry opłaca się inwestować w oddziały miotające, które zbiorą podczas walki krwawe żniwo. Wraz z rozbudową naszych struktur otrzymamy dostęp do świetnej piechoty oraz kawalerii. Dodatkowo będziemy mogli rekrutować przerażających berserkerów oraz skorzystać z pomocy dywersantów - nocnych łowców.
Początkowe bonusy
Swebowie rozpoczynają grę z czterema bonusami i jednym minusem:
- Maruderzy: +20% do przychodów z najazdów i plądrowania
- Społeczność wojowników: +1 do ładu publicznego za każdą prowadzoną wojnę
- Czcigodna starszyzna: +3% do wysokości podatków
- Konflikty plemienne: +10% do morale podczas walki z plemionami barbarzyńskimi
- Niechęć do obcych kultur: +25% do negatywnego wpływu na ład publiczny z powodu obecności obcych kultur