Zakończenia | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Zakończenia
Na wygląd zakończenia gry zasadniczy wpływ mają trzy wydarzenia, o których wielokrotnie wspominałem już wcześniej:
1) Ósma misja gry: Wysadzenie statku, na którym podłożona została bomba. Jeśli zezwoliłeś na zdetonowanie ładunku: +1. Jeśli nie dopuściłeś do eksplozji i/lub zwaliłeś winę na Enricę: 0.
2) Dziewiąta misja gry: Zabicie agenta CIA (Hisham). Jeśli zlikwidujesz Hishama: +1. Jeśli uratujesz Hishama: 0.
3) Dziesiąta misja gry: Zabicie przetrzymywanego przez terrorystów Lamberta. Jeśli zabijesz osobiście Lamberta: +1. Jeśli zabijesz znajdującego się w tym samym pomieszczeniu Jamie'ego: 0.
Najgorsze możliwe zakończenie gry
Wyświetla się ono wtedy, gdy: Zdobyłeś 2 lub 3 punkty. Dodatkowo pasek zadowolenia NSA musi być na niskim poziomie (mniej niż 1/3), co akurat nie będzie trudne do osiągnięcia.
Przeciętne zakończenie gry
Wyświetla się ono wtedy, gdy: Zdobyłeś 0 punktów, ale pasek zadowolenia ze strony NSA ma mniej niż 1/3 długości. Zakończenie pojawia się też wtedy, gdy zdobyłeś dwa punkty, ale pasek zadowolenia ze strony NSA przekracza 1/3.
Najlepsze możliwe zakończenie gry
Wyświetla się ono wtedy, gdy: Zdobyłeś maksimum 1 punkt. Dodatkowo pasek zadowolenia NSA musi przekraczać 1/3 długości. Doprowadzenie do tego zakończenia ODBLOKUJE bonusowy poziom gry, który szerzej został opisany w dalszej części poradnika.