Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zakończenia | Misja 10.2 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Zakończenia

Na wygląd zakończenia gry zasadniczy wpływ mają trzy wydarzenia, o których wielokrotnie wspominałem już wcześniej:

1) Ósma misja gry: Wysadzenie statku, na którym podłożona została bomba. Jeśli zezwoliłeś na zdetonowanie ładunku: +1. Jeśli nie dopuściłeś do eksplozji i/lub zwaliłeś winę na Enricę: 0.

2) Dziewiąta misja gry: Zabicie agenta CIA (Hisham). Jeśli zlikwidujesz Hishama: +1. Jeśli uratujesz Hishama: 0.

3) Dziesiąta misja gry: Zabicie przetrzymywanego przez terrorystów Lamberta. Jeśli zabijesz osobiście Lamberta: +1. Jeśli zabijesz znajdującego się w tym samym pomieszczeniu Jamie'ego: 0.

Najgorsze możliwe zakończenie gry

Wyświetla się ono wtedy, gdy: Zdobyłeś 2 lub 3 punkty. Dodatkowo pasek zadowolenia NSA musi być na niskim poziomie (mniej niż 1/3), co akurat nie będzie trudne do osiągnięcia.

Przeciętne zakończenie gry

Wyświetla się ono wtedy, gdy: Zdobyłeś 0 punktów, ale pasek zadowolenia ze strony NSA ma mniej niż 1/3 długości. Zakończenie pojawia się też wtedy, gdy zdobyłeś dwa punkty, ale pasek zadowolenia ze strony NSA przekracza 1/3.

Najlepsze możliwe zakończenie gry

Wyświetla się ono wtedy, gdy: Zdobyłeś maksimum 1 punkt. Dodatkowo pasek zadowolenia NSA musi przekraczać 1/3 długości. Doprowadzenie do tego zakończenia ODBLOKUJE bonusowy poziom gry, który szerzej został opisany w dalszej części poradnika.