Iceland - Geothermal Plant (2) | Misja 1 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Podejdź teraz do krawędzi i zeskocz na niższy poziom. Zaczekaj aż patrolujący ten teren wartownik ustawi się pod Tobą. Musisz na niego zeskoczyć (#1), dzięki czemu go ogłuszysz. Odciągnij ciało z oświetlanego miejsca. Skieruj się teraz do znajdujących kawałek dalej schodów (#2), po których będziesz oczywiście musiał zejść na dół.
Zaczekaj aż wartownicy rozejdą się. Po zejściu na najniższy poziom skieruj się w lewo (#1). Uważaj na gostka z latarką, którego chwilowo musisz unikać. Obróć się w prawo i wejdź do niewielkiego kontenera (#2). Odnajdziesz tu minę, którą będziesz mógł oczywiście podnieść. Skieruj się na drugi koniec kontenera (musisz się skradać!!).
Zauważ, że stoi tu pojedynczy wartownik (#1), którego wypadałoby złapać. Wycofaj się z zakładnikiem do kontenera. Radziłbym go teraz przesłuchać, a na koniec ogłuszyć (#2). W tym celu będziesz musiał wcisnąć prawy przycisk myszy. Jednocześnie uważaj na patrolujących ten teren wartowników.
Od przesłuchanego wartownika otrzymałeś klucz do bramy, z którego już teraz mógłbyś skorzystać. Osobiście radziłbym jednak zbadać okoliczny budynek. Najpierw zajmij się jednak gostkiem z latarką. Ogłusz go (#1), a ciało schowaj w kontenerze. Ostrożnie wejdź teraz do wspomnianego budynku (#2).
Uwaga! Stojącego tu przeciwnika nie musisz zabijać! Jeśli chcesz, możesz podnieść leżący na stole granat. Skorzystaj teraz z komputera (#1). Po znalezieniu się w menu wybierz drugą opcję (Open Gate), dzięki czemu otworzysz sobie bramę. Zostanie to ukazane na krótkim filmiku (#2). Możesz się już wrócić do kontenera.
Patrolujących ten teren wartowników nie musisz zabijać. Jeśli chodzi o gostka stojącego przy bramie, zaczekaj na odpowiedni moment żeby móc wejść do środka (#1). Idź prosto, ale przy pierwszej możliwej okazji skręć w prawo (#2). Pozwoli ci to uniknąć znajdującego się tu źródła światła.
Zaczekaj, aż gostek z latarką zacznie iść w lewo. Podejdź do muru i spróbuj wspiąć się na górę (#1). Nie możesz się tu zbytnio ociągać, ale czasu masz na szczęście wystarczająco dużo. Skorzystaj z następnie z drabiny, po której musisz wyjść na górę (#2).
Podskocz, tak aby móc chwycić się rurki i ruszaj przed siebie (#1). Nie zostaniesz przez nikogo zauważony, aczkolwiek nie powinieneś się zatrzymywać. Po dotarciu na miejsce zeskocz na dół i podejdź do zatrzymanego wentylatora. Wciśnij odpowiedni klawisz (#2) żeby przedostać się do właściwej części fabryki.