Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Problem ten możesz rozwiązać na wiele różnych sposobów. Najprościej będzie oczywiście zajść gostka od tyłu i go złapać. Wtedy możesz go przesłuchać (#1), tak aby odkryć prawidłową kombinację do drzwi (2112). Jeśli chciałbyś go jakoś ominąć, musiałbyś skorzystać z jednego ze swoich gadżetów, tak aby chwilowo odwrócić jego uwagę. Kod (zakładam, że go nie znasz) mógłbyś pozyskać bardzo prosto - korzystając z komputera w jednej z kajut czy przeglądając szafkę z dokumentami (#2).
Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, skieruj się do drzwi i wprowadź prawidłową kombinację (#1). ZAPISZ tu stan gry. Skieruj się na dół. Pomieszczenie to okupowane jest przez dwóch gostków. Ponadto trzeci przeciwnik patroluje balkonik, na który będziesz się musiał przedostać. Podobnie jak wcześniej, możesz spróbować ominąć przeciwników lub kilku z nich ogłuszyć (#2). Ostrzegam jednak, iż ominięcie wszystkich wrogów będzie bardzo trudne. Są oni w ciągłym ruchu, a na dodatek balkonik, na którym spędzisz trochę czasu jest całkowicie odsłonięty...
Jeśli planujesz wszystko rozwiązać w pokojowy i bezbolesny sposób, prawdopodobnie po raz kolejny będziesz musiał skorzystać z niektórych gadżetów. Niezależnie od obranej drogi, musisz dotrzeć do miejsca, w którym będziesz musiał zaczepić się o linę (#1). Zaczekaj aż bohater zjedzie na dół (#2). Koniecznie zapisz stan gry, gdyż za chwilę zjawi się tu kilku przeciwników.
Ruszaj w prawo. Powinieneś wiedzieć, iż wrogowie wyjdą z centralnego pomieszczenia, do którego sam będziesz się musiał dostać. Przeskocz teraz przez balustradę (#1) i zeskocz na dół. W następnej kolejności radziłbym skierować się na tyły budynku (#2), gdyż przez kilkanaście najbliższych sekund będziesz tu w miarę bezpieczny.
Ustaw się niedaleko schodów, przy których pojawi się jeden z przeciwników (#1). Jego wyjątkowo radziłbym się pozbyć, gdyż znalazłby się on na większym balkoniku, a więc utrudniłby w znacznym stopniu Twoje działania. Jego ciało schowaj na tyłach budynku. Zbliż się do wejścia. Będzie tu drugi wartownik (#2). Jego możesz już spróbować ominąć, choć też jest to ryzykowne.
Teraz będziesz musiał wejść do środka. Z zamkiem nie powinieneś mieć żadnych problemów (#1). Skręć w prawo, odwróć się i skieruj do wąskiego przejścia. Dojdziesz do miejsca, w którym pojawi się ikonka bomby (#2). Zanim ją jednak założysz, radziłbym zapisać sobie stan gry.
Po założeniu bomby musisz błyskawicznie wcisnąć klawisz używania, tak aby przystąpić do dobrze znanej mini-gry (#1). Chodzi tu oczywiście o wypełnienie celu dla NSA. Po wykonaniu tego zadania możesz wyjść na zewnątrz (#2), oczywiście odpowiednio wcześniej upewniając się, że okolica jest czysta. Obróć się w prawo i ruszaj przed siebie.
Musisz podejść do charakterystycznego pudełeczka i wykonać dobrze znane czynności (#1). Spowoduje to opuszczenie platformy, na którą musisz wejść (#2). Po chwili główny bohater automatycznie wykona skok do wody, a misja ta zostanie zaliczona.
W nagrodę za ukończenie obu etapów odblokujesz następujące przedmioty: EMP Grenade - Attachment oraz Gas Grenade - Attachment.