Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Teraz będziesz musiał opuścić tą część statku. Możesz to rozwiązać na kilka różnych sposobów. Osobiście radziłbym włamać się do panelu, który znajduje się niedaleko kratki wentylacyjnej (#1). W ten sposób będziesz mógł wyłączyć światła. Musisz teraz BŁYSKAWICZNIE opuścić to pomieszczenie, gdyż zejdą się tu strażnicy. Na koniec musiałbyś się skierować do drzwi, o których wspomnę przy opisie drugiej ścieżki. Gdyby zdarzyło się tak, że strażnicy przybiegliby wcześniej, musiałbyś oczywiście schować się w szafce (#2).
Jeśli nie chcesz bawić się ze światłami, możesz zastosować dwie inne metody działania. Po pierwsze, możesz wykorzystywać ładunki EMP pistoletu, tak aby sabotować maszyny w kasynie (#1). Spowoduje to zwrócenie uwagi znajdujących się w tej okolicy przeciwników. W rezultacie pozwoli ci to zbliżyć się do upragnionych drzwi. Drugi wariant zakłada znokautowanie wszystkich czterech wartowników (#2). Nie jest to trudne, tym bardziej, iż możesz się chować pod stołami. Decyzja należy oczywiście do Ciebie...
Niezależnie od tego jaką ścieżkę wybierzesz, będziesz musiał skorzystać z podwójnych drzwi (#1). Jeśli masz już odpowiedni upgrade, to nie będą one stanowiły dużego problemu. Znajdziesz się przy klatce schodowej (#2). Radziłbym zapisać tu sobie stan gry. Czekają Cię bowiem kolejne wymagające fragmenty misji.
Będziesz oczywiście musiał wyjść na wyższy poziom. Chwilowo radziłbym się tu zatrzymać. Na półpiętrze pojawi się robotnik, którego wypadałoby znokautować (#1). Mógłbyś go też spróbować ominąć, ale lepiej nie ryzykować. Po dotarciu na górę będziesz musiał skierować się do lewych drzwi (#2). Zanim jednak wejdziesz do środka, KONIECZNIE zapisz stan gry! Przed Tobą solidna porcja skradania się.
Przed Tobą dość wymagający przerywnik. Będziesz musiał przedostać się na drugi koniec baru. Problem w tym, iż w okolicy znajduje się wielu przeciwników. Możesz ich nokautować, ale nie jest to konieczne. Gdy tylko znajdziesz się w pomieszczeniu, ruszaj przed siebie. Ustaw się w ukazanym na screenie miejscu (#1). Teraz musisz zaczekać aż wartownicy rozejdą się (#2). Dla pewności zapisz sobie stan gry.
Jeden z wartowników podejdzie do stołu, przy którym się chowasz. Obejdź ten obiekt od prawej strony i ruszaj za drugim gostkiem (#1). Po chwili zatrzyma się on po prawej stronie. Skręć troszeczkę w lewo, przyśpiesz i pędź przed siebie (#2). Zatrzymaj się przy kolejnym stole, który prowadzi do nieoświetlonego korytarza. Jeśli nigdzie się nie pomyliłeś, nie powinieneś zostać zauważony. ZAPISZ stan gry!
Teraz będziesz musiał skierować się do wspomnianego wcześniej nieoświetlonego korytarza (#1). Dla pewności radziłbym trzymać się lewej ściany. W przeciwnym przypadku mógłbyś zostać zauważony. Ustaw się teraz przy ścianie (#2). Będziesz musiał zaczekać aż wartownicy zakończą rozmowę.
Nie możesz się zbytnio wychylać, gdyż obaj strażnicy po chwili się tu zjawią (#1). Jeśli jednak jesteś ustawiony w odpowiednim miejscu, to nie powinni Cię zauważyć. Zaczekaj aż wrogowie oddalą się. Skieruj się do nowego korytarza. Przywołaj windę (#2), a następnie do niej wejdź. Po chwili gra zacznie ładować drugą część tej misji.