Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Cozumel - Cruise Ship
Czas i miejsce akcji: luksusowy statek rejsowy Cozumel, Meksyk; 27 lutego 2008
LISTA ZADAŃ:
Assignment (Zadania)
1) [JBA] Place the JBA's bomb (Podłóż bombę w odpowiednim miejscu)
2) [JBA] Dive to extraction (Ucieknij ze statku)
Primary objectives (Główne cele)
1) [NSA] Get detonation frequency (Zdobądź informację na temat częstotliwości, która zostanie użyta do wysłania sygnału)
2) [NSA] Place smoke bomb (Podłóż bombę dymną, tak aby wywołać zamieszanie na statku)
Secondary objectives (Poboczne cele)
1) [NSA] Don't kill civilians (Nie zabijaj niewinnych postaci)
2) [JBA] Reach pool deck without alerts* (Przedostań się w okolicę głównego basenu bez wszczynania alarmów)
3) [JBA] Place bombs without alerts* (Podłóż bomby bez wszczynania alarmów)
OPIS PRZEJŚCIA MISJI:
Na początek załączy się oczywiście krótki filmik przerywnikowy (#1), w trakcie trwania którego główny bohater wysłucha wytycznych ze strony Lamberta. Będziesz musiał zapobiec eksplozji, ale całość rozwiązać w taki sposób żeby nie wywołać podejrzeń ze strony JBA. Po chwili odzyskasz pełną kontrolę nad Fisherem (#2).
W pierwszej kolejności podejdź do telewizora. Odnajdziesz tu przydatne przedmioty do karabinu, które warto byłoby oczywiście podnieść (#1). Zignoruj pukających do drzwi wartowników. Wyjdź na balkonik i przeskocz przez balustradę (#2), tak aby zawisnąć w powietrzu. Zacznij przesuwać się w prawo.
Chwyć się teraz rynienki i zacznij przemieszczać w górę (#1). Dotrzesz w końcu do miejsca, w którym będziesz się musiał zatrzymać. W dalszym ciągu przesuwaj się więc w prawo (#2). Stojącego na niewielkim balkoniku wartownika nie musisz się obawiać, gdyż nie zostaniesz przez niego zauważony.
Ustaw się teraz pod balkonikiem i zaczekaj aż wartownicy zakończą rozmowę (#1). Chodzi oczywiście o to żeby jeden z nich odszedł z tego miejsca. Podciągnij się do góry, tak aby znaleźć się na balkoniku (#2). Kucnij i ostrożnie wejdź do środka. Zatrzymaj się przy pierwszym dużym obiekcie. Zapewni ci on bowiem dobrą zasłonę. ZAPISZ też stan gry!
Teraz musisz zaczekać aż Enrica włamie się do systemu bezpieczeństwa statku w wyniku czego sabotuje kilka maszyn w kasynie (#1). Znajdują się one po Twojej prawej stronie. Zwróć także uwagę na idącego w tą stronę gostka (#2). Musi on koniecznie skręcić, zanim zdecydujesz się podjąć dalsze działania.
Teraz będziesz musiał przedostać się do niewielkiego pomieszczenia, które znajduje się na drugim końcu tego korytarza. Obróć się w lewo i ruszaj przed siebie (#1). Następnie skręć troszeczkę w prawo, tak aby przebiec przez centralną część kasyna. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do niewielkiego stołu (#2), przy którym zatrzymaj się. Zapisz też stan gry.
Teraz musisz zaczekać aż patrolujący ten teren wartownik odwróci się. Zacznij przemieszczać się w stronę oświetlonego pomieszczenia (#1). Po dotarciu na miejsce będziesz musiał wykonać kilka czynności. Zneutralizuj kamerę ładunkiem EMP. Radziłbym też zniszczyć źródło światła (#2). Masz tu do wykonania kilka czynności, tak więc radziłbym się na to zdecydować. Gdyby zdarzyło się tak, że strzał zostanie usłyszany (korzystaj z pistoletu), schowaj się w szafce.
Zaczekaj aż sytuacja uspokoi się i wyjdź na zewnątrz. Kamery nie musisz się obawiać, gdyż nie posiada ona noktowizora. W sejfie (#1) odnajdziesz kilka granatów. Zdecydowanie ważniejsze jest jednak to żeby zbliżyć się do kratki wentylacyjnej. Wciśnij odpowiednią ikonkę (#2), tak aby zaliczyć jeden z głównych celów dla NSA.