Cozumel - Cruise Ship (1) | Misja 7.1 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Cozumel - Cruise Ship
Czas i miejsce akcji: luksusowy statek rejsowy Cozumel, Meksyk; 27 lutego 2008
LISTA ZADAŃ:
Assignment (Zadania)
1) [JBA] Place the JBA's bomb (Podłóż bombę w odpowiednim miejscu)
2) [JBA] Dive to extraction (Ucieknij ze statku)
Primary objectives (Główne cele)
1) [NSA] Get detonation frequency (Zdobądź informację na temat częstotliwości, która zostanie użyta do wysłania sygnału)
2) [NSA] Place smoke bomb (Podłóż bombę dymną, tak aby wywołać zamieszanie na statku)
Secondary objectives (Poboczne cele)
1) [NSA] Don't kill civilians (Nie zabijaj niewinnych postaci)
2) [JBA] Reach pool deck without alerts* (Przedostań się w okolicę głównego basenu bez wszczynania alarmów)
3) [JBA] Place bombs without alerts* (Podłóż bomby bez wszczynania alarmów)
OPIS PRZEJŚCIA MISJI:
Na początek załączy się oczywiście krótki filmik przerywnikowy (#1), w trakcie trwania którego główny bohater wysłucha wytycznych ze strony Lamberta. Będziesz musiał zapobiec eksplozji, ale całość rozwiązać w taki sposób żeby nie wywołać podejrzeń ze strony JBA. Po chwili odzyskasz pełną kontrolę nad Fisherem (#2).
![]() | ![]() |
W pierwszej kolejności podejdź do telewizora. Odnajdziesz tu przydatne przedmioty do karabinu, które warto byłoby oczywiście podnieść (#1). Zignoruj pukających do drzwi wartowników. Wyjdź na balkonik i przeskocz przez balustradę (#2), tak aby zawisnąć w powietrzu. Zacznij przesuwać się w prawo.
![]() | ![]() |
Chwyć się teraz rynienki i zacznij przemieszczać w górę (#1). Dotrzesz w końcu do miejsca, w którym będziesz się musiał zatrzymać. W dalszym ciągu przesuwaj się więc w prawo (#2). Stojącego na niewielkim balkoniku wartownika nie musisz się obawiać, gdyż nie zostaniesz przez niego zauważony.
![]() | ![]() |
Ustaw się teraz pod balkonikiem i zaczekaj aż wartownicy zakończą rozmowę (#1). Chodzi oczywiście o to żeby jeden z nich odszedł z tego miejsca. Podciągnij się do góry, tak aby znaleźć się na balkoniku (#2). Kucnij i ostrożnie wejdź do środka. Zatrzymaj się przy pierwszym dużym obiekcie. Zapewni ci on bowiem dobrą zasłonę. ZAPISZ też stan gry!
![]() | ![]() |
Teraz musisz zaczekać aż Enrica włamie się do systemu bezpieczeństwa statku w wyniku czego sabotuje kilka maszyn w kasynie (#1). Znajdują się one po Twojej prawej stronie. Zwróć także uwagę na idącego w tą stronę gostka (#2). Musi on koniecznie skręcić, zanim zdecydujesz się podjąć dalsze działania.
![]() | ![]() |
Teraz będziesz musiał przedostać się do niewielkiego pomieszczenia, które znajduje się na drugim końcu tego korytarza. Obróć się w lewo i ruszaj przed siebie (#1). Następnie skręć troszeczkę w prawo, tak aby przebiec przez centralną część kasyna. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do niewielkiego stołu (#2), przy którym zatrzymaj się. Zapisz też stan gry.
![]() | ![]() |
Teraz musisz zaczekać aż patrolujący ten teren wartownik odwróci się. Zacznij przemieszczać się w stronę oświetlonego pomieszczenia (#1). Po dotarciu na miejsce będziesz musiał wykonać kilka czynności. Zneutralizuj kamerę ładunkiem EMP. Radziłbym też zniszczyć źródło światła (#2). Masz tu do wykonania kilka czynności, tak więc radziłbym się na to zdecydować. Gdyby zdarzyło się tak, że strzał zostanie usłyszany (korzystaj z pistoletu), schowaj się w szafce.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż sytuacja uspokoi się i wyjdź na zewnątrz. Kamery nie musisz się obawiać, gdyż nie posiada ona noktowizora. W sejfie (#1) odnajdziesz kilka granatów. Zdecydowanie ważniejsze jest jednak to żeby zbliżyć się do kratki wentylacyjnej. Wciśnij odpowiednią ikonkę (#2), tak aby zaliczyć jeden z głównych celów dla NSA.
![]() | ![]() |