Kinshasa (2) | Misja 9.3 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Teraz skieruj się do wejścia prowadzącego do pałacu. Nie wchodź jeszcze do środka. Zamiast tego skorzystaj z drabiny (#1). Znajdziesz się na najwyższym poziomie rusztowania. Ostrożnie podejdź do wartownika i spróbuj go znokautować (#2). Zapisz tu sobie stan gry. Powinieneś się jednak śpieszyć, gdyż zakładnicy mogą zostać wkrótce rozstrzelani (wśród nich jest Hisham).
Teraz radziłbym wspiąć się na dach pałacu (#1). Następnie będziesz mógł skierować się do ogromnej dziury lub skorzystać z innej drabinki. W taki sposób będziesz mógł zaczaić się na patrolujących pałac przeciwników. Zacznij ich neutralizować, wykorzystując do tego celu Sticky Shocker'y lub inne podobne przedmioty (#2).
Najwygodniej będzie jednak oddawać kolejne strzały z dachu (#1). W taki sposób powinieneś zneutralizować dwóch lub trzech przeciwników. Wróć się teraz szybko na dół, gdyż pozostali bandyci mogą zacząć strzelać do zakładników. Wejdź do pałacu, odpowiednio się ustaw i spróbuj ich zneutralizować (#2). Jeśli nie zależy ci na punktach Stealth, warto ich zabić.
Możesz już podejść do więzionego agenta CIA. Skorzystaj z odpowiedniego przycisku żeby go uwolnić (#1). To jeszcze nie koniec. Wyjście z pałacu powinno być pilnowane przez pojedynczego wartownika. W moim przypadku rzucił się on do ataku, nie zauważając w ogóle mojej postaci. Musisz go więc zabić (#2) lub błyskawicznie ogłuszyć. Odpowiednio wcześniej mógłbyś też skorzystać z granatów, ale nie jest to konieczne.
Wyjdź z pałacu i skieruj się w stronę niewielkiej alejki (#1), ze zlokalizowaniem której nie powinieneś mieć żadnych problemów. Skręć teraz w lewo i podejdź do znajdującego się tu ogrodzenia. Na ekranie powinna pojawić się ikonka nowej akcji (#2). Nie musisz tu zapisywać stanu gry.
Podsadź Hishama (#1), dzięki czemu bezpiecznie opuści on całą planszę. Teraz możesz jedynie podejść do centralnej części alejki i zaczekać na ogromną eksplozję (#2). Po zniszczeniu pałacu wysłuchaj krótkiego komentarza. Misja zostanie następnie zakończona.