Kinshasa (1) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Kinshasa
Czas i miejsce akcji: Kinshasa, Demokratyczna Republika Konga; 1 marca 2008
LISTA ZADAŃ:
Choices objectives (Zadania, w których należy dokonać wyboru)
[NSA] Kill Hisham (Zabij agenta CIA)
lub
[JBA] Do not kill Hisham (Nie zabijaj agenta CIA)
Assignment (Zadania)
1) [NSA] Bug the secret meeting room (Podłóż pluskwę w pomieszczeniu, w którym odbędzie się tajne spotkanie)
2) [JBA] Find CIA agent Hisham Hamza (Odszukaj agenta CIA)
3) [JBA] Return to parking lot (Powróć na parking)
4) [NSA] Help Hisham escape** (Pomóż agentowi CIA w ucieczce)
5) [NSA] Rescue Hisham** (Uratuj agenta CIA)
Uwaga! Cele oznaczone dwoma gwiazdkami pojawią się tylko wtedy, gdy zdecydujesz się nie zabijać Hishama w drugim etapie tej misji.
Primary objectives (Główne cele)
1) [NSA] Retrieve plans from camp (Odzyskaj tajne plany)
Secondary objectives (Poboczne cele)
1) [NSA] Avoid all alerts (Nie możesz doprowadzić do wszczęcia alarmu)
2) [NSA] Prevent the execution (Nie dopuść do przeprowadzenia egzekucji)
3) [NSA] Save woman on the bus (Uratuj kobietę ze zniszczonego autobusu)
OPIS PRZEJŚCIA MISJI:
Przed Tobą jedna z najdłuższych i zarazem najtrudniejszych misji gry. Na początek będziesz oczywiście musiał obejrzeć krótki filmik przerywnikowy (#1), w trakcie trwania którego wysłuchasz poleceń Emile'a. Po kilku chwilach odzyskasz jednak pełną kontrolę nad głównym bohaterem (#2).
Wysłuchaj komentarza, który powinien po chwili otrzymać. Twoje główne zadanie pierwszej części tej misji będzie polegało na dotarciu do miejsca, w którym odbędzie się spotkanie. W pierwszej kolejności radziłbym skierować się w lewo, tak aby dotrzeć do ściany parkingu. Skręć teraz w lewo. Po dotarciu do płotu dobrze byłoby go rozciąć (#1). Mógłbyś go też obejść, ale jest to ryzykowne. Ruszaj teraz w prawo (#2), chowając się przy skrzyniach. W okolicy znajduje się kilku wartowników, których musisz za wszelką cenę unikać.
Teraz spróbuj podbiec do ukazanej na screenie skrzyni (#1). W okolicy powinien pojawić się dodatkowy przeciwnik. Wykorzystaj okazję, że wszyscy wrogowie będą zwróceni w przeciwną drogę. Spróbuj podbiec do podestu i się na niego wspiąć (#2). Błyskawicznie schowaj się w nieoświetlonym miejscu. Alternatywnie mógłbyś spróbować odwrócić uwagę wrogów, korzystając na przykład z butelek. W moim przypadku nie było to jednak konieczne.
Podejdź teraz do przycisku, dzięki któremu będziesz mógł przywołać windę (#1). Wejdź do środka. Skorzystaj z panelu, tak aby przedostać się na wyższe piętro. Po dotarciu na miejsce wyjdź z windy (#2). Radziłbym zapisać sobie w tym miejscu stan gry. Łatwo można tu bowiem popełnić jakiś błąd.
Podejdź teraz do ściany i przyjrzyj się wydarzeniom mającym miejsce w sąsiednim pomieszczeniu (#1). Tylko w ten sposób będziesz mógł posunąć fabułę do przodu. Zauważ, że jeden ze strażników idzie w tą stronę. Szybciutko "odklej się" i schowaj w jednej z szafek (#2). Masz na to niewiele czasu, tak więc musisz się śpieszyć.
Zaczekaj aż przeciwnik się tu zjawi. Powinien ustawić się po lewej stronie (#1). Masz teraz dwa wyjścia - możesz spróbować zignorować go, ryzykując jednocześnie to, że zostaniesz złapany w przyszłości, bądź też od razu się go pozbyć (#2). W tym drugim przypadku bez żadnych problemów będziesz go mógł ogłuszyć.