Shanghai - Hotel (3) | Misja 5 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Zauważ, że znajduje się tu przejście, z którego warto oczywiście skorzystać (#1). Nie daj się tu złapać, ale z racji wyłączonego oświetlenia masz ułatwioną sprawę. Skorzystaj ze znajdującej się w tym miejscu drabiny (#2). Następnie dotrzesz do szybu wentylacyjnego. Wskakuj do środka. Dotrzesz w końcu do pokoju hotelowego, w którym będziesz musiał wykonać kilka nowych czynności.
Na początek radziłbym zgasić światło (#1). Otwórz drzwi. Włącz sobie noktowizor i skieruj się do prawego pomieszczenia. Wpadniesz tu na pojedynczego gostka, którego musisz znokautować. Skorzystaj teraz z jego komputera (#2). Włam się do systemu, dzięki czemu będziesz mógł wyłączyć kilka kamer. To bardzo pożyteczna opcja. Zapisz tu sobie stan gry. Możesz też podnieść kilka przedmiotów (Sticky Camera), ale nie jest to konieczne.
Musisz się teraz wrócić do centralnego pomieszczenia apartamentu (#1). Schowaj się w nieoświetlonym miejscu i zaczekaj na wartownika. Podbiegnij teraz do niego, próbując go ogłuszyć. Ciało tego przeciwnika możesz schować w jakimś nieoświetlonym miejscu. Skieruj się teraz do korytarza, który był pilnowany przez usuniętego przeciwnika (#2). Po drodze koniecznie zapisz stan gry. Czeka Cię bowiem dość wymagający przerywnik.
Trzymaj się cały czas lewej ściany. Powinieneś wpaść na dobrze znane ci osoby. Zwróć uwagę na gostka znajdującego się w korytarzu po lewej (#1). Zaczekaj aż zgasi światło i dołączy do swoich kolegów. Ruszaj przed siebie. Wpadniesz tu na niewielki sejf (#2). Jak się zapewne domyślasz, będziesz musiał pokonać dobrze znaną mini-grę żeby go otworzyć.
Otwórz sejf. Pobierz próbkę Red Mercury (#1). Możesz także podnieść znajdującą się tu amunicję, choć nie będziesz z niej musiał korzystać. Zamknij dla bezpieczeństwa sejf. Skieruj się teraz do lewego pomieszczenia (#2). Zaprowadzi Cię ono do niewielkiej łazienki.
Zwróć uwagę na dziurę w suficie, z której będziesz oczywiście musiał skorzystać. Podciągnij się do góry (#1) i ruszaj przed siebie. Nie musisz się chwilowo skradać. W pewnym miejscu będziesz musiał wejść do ciasnego szybu wentylacyjnego. Sukcesywnie posuwaj się do przodu. Zbliżysz się w końcu do serwerowni (#2). Zanim zeskoczysz na dół, zapisz stan gry.
Na stole po lewej stronie odnajdziesz granat (#1). Z komputera nie warto natomiast korzystać, tym bardziej, iż jeden z wartowników może za chwilę wejść do tego pomieszczenia. Nie musisz się go jednak obawiać. Skieruj się do charakterystycznej drabiny (#2), z której będziesz oczywiście musiał skorzystać.
Znajdziesz się na niewielkiej platformie. W pierwszej kolejności będziesz musiał podejść do miejsca, w którym podczepisz linę (#1). Zjedź po niej na sam dół. Znajdziesz się na nowej półce (#2). Warto się tu rozejrzeć. Kiedy się już napatrzysz, udaj się w lewo. Możesz sobie tu zapisać stan gry, ale nie jest to absolutnie wymagane.
Teraz musisz zaczekać aż zjawi się tu jedna z wind (#1). Musisz wejść na jej dach. Winda po chwili powinna ruszyć. Musisz ponownie zaczekać. Po kilku sekundach osiągnie ona niższy poziom (#2). Przesuń się na znajdującą się w tym miejscu półkę.