Kansas - Ellsworth Penitentiary (1) | Misja 2 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Kansas - Ellsworth Penitentiary
Czas i miejsce akcji: Więzienie federalne Ellsworth; 1 lutego 2008
LISTA ZADAŃ:
Assignment (Zadania)
1) [JBA] Help Jamie Washington Escape (Pomóż Jamie Washington w ucieczce)
2) [JBA] Hijack news helicopter (Ukradnij śmigłowiec)
Primary objectives (Główne cele)
1) [JBA] Rescue Jamie from guards (Uratuj Jamie przed strażnikami)
Secondary objectives (Poboczne cele)
1) [JBA] Open cells to start riot (Otwórz cele więźniów w celu zorganizowania zamieszek)
2) [NSA] Don't kill guards (Nie zabij któregoś z wartowników)
3) [NSA] Escape without alerts* (Ucieknij z więzienia bez odkrywania swojej pozycji)
4) [NSA] Reach central tower without alerts* (Przedostań się do głównej wieży bez odkrywania swojej pozycji)
OPIS PRZEJŚCIA MISJI:
W pierwszej kolejności będziesz musiał wysłuchać tego co Jamie ma do powiedzenia (#1). Po kilku chwilach otrzymasz od niego prezent. Dowiesz się też, że będziesz musiał zorganizować pomoc, tak aby zbiec z więzienia. Zerwij plakat (jest po lewej stronie) i wskocz do dziury. Po przedostaniu się do nowego miejsca będziesz musiał skorzystać z rynny (#2). Ta ścieżka jest bardzo liniowa, tak więc nie możesz się zgubić. Wskakuj do kolejnego szybu wentylacyjnego.
Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu możesz przyjrzeć się zamieszkom, które mają miejsce na dole (#1). Chwilowo nie musisz się obawiać żadnych wartowników. Skieruj się w lewo. Będziesz musiał wejść na niewielki szyb wentylacyjny (#2), dzięki czemu dotrzesz do jednej ze ścian.
Podejdź teraz do kratki wentylacyjnej. Będziesz musiał skorzystać z noża, aby ją wyrwać (#1). Samo wejście do szybu może sprawić ci trochę problemów. Spróbuj wycofać się, a następnie szybko podejść do dziury. Zacznij się czołgać. Po dotarciu do niewielkiego pomieszczenia podnieś okrągłą kratkę (#2). Zanim jednak wskoczysz do środka, koniecznie zapisz stan gry.
Gdy tylko znajdziesz się w większym pomieszczeniu, schowaj się w cieniu gdzie powinieneś być w miarę bezpieczny (#1). Jeśli chcesz, możesz spróbować omijać strażnika, ale byłoby to dość skomplikowane. Warto go więc ogłuszyć. Mógłbyś też skorzystać ze znajdującego się tu biurka (#2), tak aby w odpowiednim momencie się ukryć.
W pomieszczeniu tym możesz wykonać dwie czynności. W pierwszej kolejności skorzystaj z komputera (#1). Będziesz musiał złamać zabezpieczenia (dobrze poznana mini-gra), dzięki czemu poznasz kombinację do wszystkich zamków w okolicy (1403). Z kombinacji tej możesz od razu skorzystać. Znajduje się tu bowiem skrytka (#2). Otwórz ją i zabierz granaty dymne, z których będziesz mógł później korzystać.
Skieruj się teraz do zamkniętych drzwi (#1). Zaczekaj aż strażnik sobie pójdzie i przystąp do kolejnej mini-gry (#2). Tym razem będziesz musiał próbować przyciskać odpowiednie kursory. Na szczęście nie musisz się śpieszyć. Otwórz drzwi i skieruj się do klatki schodowej. Radziłbym zapisać tu sobie stan gry.
Po znalezieniu się w nowym miejscu (#1) będziesz musiał dokonać ważnego wyboru. Do Twojego celu prowadzą dwie różne ścieżki, które nie będą się właściwie przecinały. Zdecydowanie trudniejsza droga prowadzi przez drzwi, z których korzystał wartownik. Osobiście radziłbym więc skierować się na dół (#2). Droga ta jest nieco dłuższa, ale nie będziesz się musiał zbytnio namęczyć. Zobaczysz też więcej ciekawych rzeczy.
Otwórz drzwi i skieruj się w lewo. Ponownie otwórz drzwi. Teraz wprowadź odpowiednią kombinację (1403; #1). Znajdziesz się w pomieszczeniu z wykrywaczem metalu. Maszynę tę będziesz musiał unieszkodliwić. Możesz to zrobić na dwa sposoby - przeciąć znajdujące się po prawej stronie kable lub włamać się do komputera (#2). Osobiście radziłbym wybrać drugą opcję, gdyż w przeciwnym przypadku mógłbyś zostać zauważony przez wartownika. Do pokonania masz dobrze znaną mini-grę.