Iceland - Geothermal Plant (1) | Misja 1 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Iceland - Geothermal Plant
Czas i miejsce akcji: 20 kilometrów od miasta Akureyri; 3 września 2007
LISTA ZADAŃ:
Assignment (Zadania)
1) [NSA] Investigate geothermal plant (Przedostań się na teren zakładu geotermalnego)
2) [NSA] Reach helicopter for extraction (Ewakuuj się przy użyciu śmigłowca agencji)
Primary objectives (Główne cele)
1) [NSA] Prevent missile launch (Nie dopuść do odpalenia rakiety)
Secondary objectives (Poboczne cele)
1) [NSA] Infiltrate base without alerts* (Nie dopuść do wszczęcia alarmu na terenie bazy wroga)
2) [NSA] Infiltrate plant without alert* (Nie dopuść do wszczęcia alarmu na terenie fabryki)
Uwaga! Wykonując zadania oznaczone gwiazdką można odblokować dodatkowe elementy wyposażenia!
OPIS PRZEJŚCIA MISJI:
Na początek gra wyświetli oczywiście ładnie wykonany filmik przerywnikowy (#1). Jak zapewne zauważyłeś, w trakcie rozgrywania tego etapu będziesz musiał współpracować z innym członkiem agencji. Na szczęście wszystkie ważne czynności wykonasz na własną rękę. Po odzyskaniu kontroli nad głównym bohaterem możesz odwrócić się i zbadać jeden z komputerów (#2). Odnajdziesz tu e-mail napisany przez córkę głównego bohatera.
Teraz będziesz musiał wyskoczyć z samolotu (#1). W tym celu skieruj się oczywiście do jego tylnej części. Po kilku chwilach znajdziesz się w wodzie. Zacznij płynąć prosto (#2). Jeśli chcesz, możesz sobie włączyć noktowizor. Zwróć także uwagę na kolegę z drużyny, dzięki któremu będziesz wiedział gdzie dokładnie należy się udać.
Będziesz teraz musiał wpłynąć do niewielkiego tunelu, który znajduje się na lewo od wentylatora (#1). Płyń cały czas przed siebie. Po dotarciu do zbiornika radziłbym chwilkę zaczekać, tak aby kolega z drużyny uporał się z jednym z przeciwników (#2). Za chwilę będziesz musiał wykonać bardzo podobną czynność.
Podpłyń do tafli lodu i zaczekaj aż pojawi się określona ikonka (#1). Skorzystaj teraz z klawisza użycia, dzięki czemu zaczniesz uderzać w lód. Gdy tylko zjawi się tu przeciwnik, ponownie wciśnij klawisz używania (#2). W ten sposób zabijesz go bez jednoczesnego wszczynania alarmu w tej części kompleksu.
Mając ten problem z głowy możesz podpłynąć do jednej z dziur (#1), dzięki czemu będziesz mógł wydostać się na powierzchnię (#2). Po dotarciu na miejsce radziłbym chwilkę zaczekać i wysłuchać tego co Lambert ma do powiedzenia. Powinieneś także zapisać stan gry.
Teraz będziesz musiał skierować się do niewielkiego budynku (#1), ze zlokalizowaniem którego nie powinieneś mieć dużych problemów. Wejdź po schodach na górę i otwórz drzwi. Musisz się tu zacząć skradać, tak aby nie obudzić śpiącego wartownika. Podnieś granat (#2). Możesz także użyć laptopa, dzięki czemu przeczytasz mało znaczący e-mail.
Będziesz musiał wyłączyć dostawy prądu do znajdującego się w tej okolicy ogrodzenia. W tym celu skorzystaj z noża (#1). Możesz już wyjść na zewnątrz. Dołącz do kolegi z drużyny i ustaw się w odpowiednim miejscu, tak aby mógł przedostać się na wyżej położoną półkę (#2). Przejdź teraz na drugą stronę, wspinając się po płocie.
Skorzystaj ze znajdującej się tu drabiny (#1), dzięki czemu będziesz mógł wyjść na wyżej położony poziom. Ustaw się teraz w odpowiednim miejscu i podskocz do góry. Dzięki temu posunięciu zaczniesz zjeżdżać po linie (#2), przedostając się do nowej części kompleksu. Ucieszy Cię też pewnie to, iż będziesz mógł działać w pojedynkę.