Kansas - Ellsworth Penitentiary (2) | Misja 2 w Splinter Cell Double Agent poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Sąsiedni korytarz jest patrolowany przez pojedynczego wartownika. Zaczekaj na odpowiedni moment do wykonania pierwszego kroku (#1). Strażnik nie może Cię zauważyć, gdyż zaowocowałoby to wszczęciem alarmu. Najprościej będzie go dopaść, a następnie znokautować (#2). Pamiętaj tylko o tym żeby nie wywołać zbyt dużego hałasu.
Zneutralizowanego strażnika możesz przenieść do środkowej części tego korytarza, ale nie jest to wymagane. Zainteresuj się drzwiami (#1). Będziesz musiał pokonać kolejne zabezpieczenie w postaci zamka (#2). Otwórz drzwi. Zanim zdecydujesz się cokolwiek więcej zrobić, zapisz sobie stan gry. Czekają Cię bowiem dość ryzykowne posunięcia.
Na początek radziłbym schować się w nieoświetlonym miejscu (#1). Wykorzystaj wolną chwilę, tak aby przyjrzeć się posunięciom dwóch strażników, którzy walczą z więźniami. W pierwszej kolejności spróbuj znokautować gostka, który znajduje się na drugim końcu tego pomieszczenia. Następnie załatw jego kolegę (#2). Za każdym razem zapisuj stan gry. Nie musisz się tu śpieszyć, ale zadbaj o to żeby żaden z wartowników nie spostrzegł ciała swojego kolegi.
Po zlikwidowaniu obu przeciwników będziesz musiał przedostać się do korytarza prowadzącego do kolejnej lokacji (#1). Pamiętaj o tym żeby trzymać się obiektów zlokalizowanych po Twojej lewej stronie (#2). Nie należy tu biec, gdyż mógłbyś zostać przez jednego z wartowników okupujących górny balkonik.
Ustaw się w ukazanym na screenie miejscu (#1) i zaczekaj na kolejnego strażnika (#2). Musisz być bardzo ostrożny, gdyż może on skorzystać z latarki. Po raz kolejny radziłbym także zapisać stan gry. Zaczekaj aż wartownik się tu zbliży, a następnie w efektowny sposób go znokautuj.
Wspomniana czynność nie jest wymagana do osiągnięcia sukcesu. Mógłbyś się też od razu skierować w lewo (#1). Musiałbyś się jednak śpieszyć, tak aby nie zostać złapanym. Skieruj się do zamkniętych drzwi (#2), które w dobrze poznany sposób będziesz musiał otworzyć. Wejdź do środka.
Skieruj się oczywiście w stronę schodów, które prowadzą na wyższy poziom. Uważaj na znajdującego się tu wartownika (#1), którego wypadałoby ogłuszyć. Musisz zaczekać aż zacznie on iść na wyższy poziom. Uważaj jednak żeby nie spadł ze schodów. Wracaj się na niższe piętro. Na komputerze znajdziesz dwa niezbyt interesujące maile. Obróć się w prawo i podnieś broń (#2), z której nie będziesz jednak musiał korzystać.
Ruszaj na wyższe piętro. Jak zapewne zauważyłeś, jeden z wartowników walczy z więźniami. Warto go odpowiednio wcześniej ogłuszyć. Jego śmierć nie będzie oznaczała zawalenia postawionych celów. Zmniejszony zostanie natomiast pasek zadowolenia agencji. Podejdź do znajdującego się tu komputera (#1). Musisz wybrać opcję Open All Cell Doors (#2) i rozwiązać dobrze znaną mini-grę.
W taki sposób zaliczysz jeden z dodatkowych celów tej misji. Możesz się też przyjrzeć uciekającym więźniom (#1), ale nie będzie to konieczne. Po raz kolejny będziesz mógł wybrać pomiędzy kilkoma ścieżkami. Ruszając na górę, dotarłbyś do windy. Ja jednak proponuję wyjść na zewnątrz (#2) i skierować się w prawo. Więźniów możesz ignorować, gdyż nie zostaniesz przez nikogo zaatakowany.